Vrouwen & Geld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat dan jou openingszin? 'Hey! Ik heb 'zoveel' op m'n bankrekening staan'!
En... werkt dat?

Als je op buitenlandse datingsites aangeeft dat je uit België, Nederland komt en je een goed leven hebt (zonder in detail te gaan), dan weet bijvoorbeeld een meisje uit Tanzania wel genoeg. Dan wilt ze graag je beter leren kennen, en natuurlijk zal ze snel door hebben of je het meent of niet. Als je elkaar nooit ziet houdt het op. En ga je er naartoe en maak je de reis leuk en dit en dat en ja dan hoef je dat niet te zeggen, ze zal snel doorhebben of je geld hebt of niet. Niet om je leeg te plunderen maar om gewoon samen een leuke tijd te hebben en de relatie te laten leven. Stel dat ze ook nog kinderen heeft..... idealiter heb je dan een huis met slaapkamers, een auto, de zin om met de ambassade garant voor haar te staan zodat ze kan overkomen naar België/Nederland en ze na x aantal tijd hier kan komen wonen. Heb je geen geld of weinig geld, moet je aan zulk avontuur gewoon niet beginnen. Loop dan 1 of 2 keer per maand naar de dames van plezier en verder zal je nooit geraken op het gebied van liefde met een buitenlandse partner. 1 of 2 keer per maand een halfuurtje met een buitenlandse dvp, dan heb je ook die intimiteit met een zo'n meisje zonder heel het gedoe, maar je zal ook nooit verder geraken dan dat. Geld opent alle deuren en dat hoef je niet te zwart op wit te zeggen, dat moet spontaan zo overkomen. Zodra je in liefde bent met een buitenlandse dame en geld wordt een probleem, dan droogt de liefde op. Zo is het ook met een dvp, no money, no honey. Wil je na 30 minuten nog langer blijven, dan zal je moeten betalen.

Bij betaalsex (en zitten we eindelijk terug op dit forum!) geldt wel degelijk:
"No Money... No Honey"!
Klopt, ik had een tijdje een vaste dame in Nijmegen, kwam daar 2 keer in de maand, op de dag dat ik salaris moest krijgen sprak ik met haar af, maar ik had pech het salaris stond er niet op, dus geen geld, ik zei we kennen elkaar al zo lang ik laat desnoods mijn bankpas hier achter maar ze deed het niet

Dat is zeker waar. Ik ken genoeg mannen die een knappe hoogopgeleide en beter verdienende vrouw hebben, terwijl ze zelf niks gepresteerd hebben en vaak ook niet eens zo knap zijn. Misschien is 'lief en aardig zijn' belangrijker voor veel vrouwen. Veel vrouwen zijn tegenwoordig wel zelfstandig, dus de noodzaak om iemand te trouwen die je stabiliteit en zekerheid biedt, is in onze maatschappij misschien niet meer aanwezig. Er zijn ook genoeg landen waar jonge vrouwen trouwen met rijke mannen, enkel en alleen om de stabiliteit.
Heeft volgens mij ook te maken met "sterke karakters", narcisme en ego.

Een vrouw of man die hoog opgeleid is en het voor het zeggen heeft op zakengebied, verdraagt soms geen sterke man of vrouw naast zich.

Geld zal zeker een rol spelen bij de meerderheid van de vrouwen (die beschouwd worden als heel aantrekkelijk). Hoewel er zijn uitzonderingen;
Uitzonderingen? Ik denk dat de meeste relaties gebaseerd zijn op wederzijdse aantrekkingskracht ongeacht iemands financiele situatie.
Als je platzak bent dan kan het uiteraard een rol spelen maar als je gewoon een normaal modaal inkomen hebt dan gaat het toch echt om andere zaken dan rijkdom

Ook al zijn de vrouwen heden ten dage misschien iets rationeel denkender; voor iemand zonder geld staan ze echt niet voor je in de rij.
Ik had 'm net gepost bij de memes, ook tekenend voor dit onderwerp....

default_kakhiel22.jpg

Uiteindelijk betaal je overal voor in het leven. Betalen voor echte liefde is misschien wel iets fijner dan betalen voor betaalde liefde maar soms kan het verdacht veel op elkaar lijken.
Maar goed, je kan niet alles hebben in het leven.

Een echte relatie moet je ook niet idealiseren. Het staat altijd onder constructie, je moet er altijd aan blijven werken en al hou je nog zoveel van elkaar; van alleen liefde kan je niet leven.

Ook al fantaseer je soms over een lang samenzijn met je favoriete dvp, realiseer je dan dat dat in werkelijkheid behoorlijk tegen kan vallen.

Het is altijd jammer als het uurtje weer voorbij is, en vooral als dat dan ook nog uitloopt koester je verlangens.
Maar het houdt je ook hongerig en het vermijdt een sleur.

Ik dwaal nu behoorlijk af van het topic; dus, als je geen geld hebt, of op een andere manier niet in staat bent om een serieuze relatie te onderhouden, geen man overboord.

Het heeft ook zo zijn voordelen.

Terug
Bovenaan Onderaan