Vrouwen & Geld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De eerste hindernis die je dan moet nemen om dat te voorkomen en waarvoor je stevig in je schoenen moet staan is trouwen onder huwelijkse voorwaarden.
dan hoeft het soms al niet meer
word de 'vertrouw je me niet' kaart getrokken..
ik was in gemeenschap van goederen getrouwd..
maar als je echt van haar af wilt dan kan jouw die meubels of fietsen/auto weinig schelen..
het probleem bij de meesten is als de overwaarde van de toko gedeelt moet worden..en ofdat degene die achterblijft de hypotheek kan blijven betalen..
wij/ik hebben toen de toko te koop gezet..ik heb er nog 3 maanden gewoond zonder haar..
en toen kon ik NET op 1 leven het krot kopen waar ik nu nog woon..
wel he-le-maal zelf verbouwt naar wat het nu is, terwijl ik op 1 slaapkamer 'woonde'..
maar toen was ik 29..zou ik nou niet 1,2,3 meer doen..
overigens kun je rustig met een Rolex aan je pols rondlopen..
doe ik al 15 jaar ,gewoon een stainless Submariner date met zwarte wijzerplaat..inmiddels vol krassen etc..
en buiten links en rechts een heerschap dat verstand heeft van klokken ziet niemand dat..
lijkt gewoon een Lorus van de Kijkshop op 3 meter afstand..
wel een goede investering geweest..kocht ik toen voor weinig..
had goed gedraaid dat jaar en ik dacht 'to hell with it'..
had zoveel van die goedkopere rommel versleten..Seiko ,Pulsar..gaat bij mij nooit lang mee
een gouden word wat anders.. ,maar enkel kampers en mocro's dragen die..
juist om te laten zien dat ze munten hebben..
dat is bij mij niet van toepassing..en zeker niet om vrouwen te imponeren..

Laatst bewerkt:
dan hoeft het soms al niet meer
word de 'vertrouw je me niet' kaart getrokken..
Exact daarom was dat ik die opmerking plaatste. Je moet met een heel goed verhaal komen om die papierwinkel rond te krijgen.
Een huis kan doorgaans het grootste twistpunt vormen, maar als je een relatie aangaat en je bezit een kapitale collectie van het één of ander en dat wordt bij een scheiding onderwerp van discussie, dan kun je je lol op...

Treffend.
Dit zal net zo goed een onderdeel van de strijd tussen de seksen blijven; mannen die vrouwen verwijten louter op geld uit te zijn en vrouwen die mannen verwijten dat hij al het mogelijke doet om seks met haar te hebben.

Treffend.
Dit zal net zo goed een onderdeel van de strijd tussen de seksen blijven; mannen die vrouwen verwijten louter op geld uit te zijn en vrouwen die mannen verwijten dat hij al het mogelijke doet om seks met haar te hebben.
nu we mogen niet alle vrouwen over dezelfde kam scheren
er zitten best nog vrouwen tussen waar geld van geen belang is
maar mijn ervaring is anders mss de verkeerde vrouw
al mijn relaties zijn mis gelopen omwille van geld

Terug
Bovenaan Onderaan