Waar erger je je aan bij andere wandelaren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Telefoons. Ik heb gelukkig niks te verbergen wat betreft wandelen, maar voor de dames en heren op straat lijkt me dat geen prettig idee. Meer een observatie dan echt ergeren.

Verder kom ik weinig tot geen wandelaars tegen, want privehuisbezoeker. Enige ergernis is als iemand de etiquette niet weet en dicht bij je komt staan en vragen begint te stellen. Twee keer meegemaakt bij de voordeur. Maar goed, klonk beiden keren ook alsof het hun eerste keer bij een privehuis was, dus het is ze vergeven.
 
Mbt het hierboven genoemde beffen 'afnemen/uitvoeren' tijdens een date met een dvp; daarin heb ik zelf al een paar keer een switch gemaakt. Ik begon met per definitie niet beffen van dvp's (want iewww) daarna paar x gedaan waarbij ik er zelf ook wel wat uit haalde (bij een aantal behoorlijk opwindend vond zelfs) en daarom wat vaker gaan doen. Maar de laatste paar dates dat ik befte vond ik het maar mwah om te doen eigenlijk (haalde ik er zelf zeer weinig uit) en nu ben ik weer terug bij het helemaal niet doen (met dvp's).

Vooral ook omdat ik die laatste paar x behoorlijk 'in mijn eigen hoofd zat' met ja is leuk dat beffen maar 'mijn' minuten tikken gewoon snel weg en het is wel erg makkelijk verdienen voor een dvp (daarom vind ik het helemaal grappig als gasten extra betalen om 'te mogen' beffen). Laatste keer dacht ik na 1a2 minuten van screw this...helemaal geen zin in; ga jij maar werken voor je geld haha we hebben tenslotte niet de hele dag ;)

Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.

( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )

Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens 🙂
 
Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.

( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )

Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens 🙂
Standje 69 is niets voor mij. Onprettig gevoelig als de jongeheer zo in het mondje gaat (geen idee hoe dat komt trouwens)
 
In het echte leven heb ik me nog nooit echt moeten ergeren aan iets, behalve misschien wat vaag volk of sluikvuil in raambuurten. Zelfs op gangbangs nooit echt haantjesgedrag ofzo meegemaakt dus daar zal ik wel steeds geluk hebben.
Toetsenbordhelden erger ik me ook niet meteen aan, je moet tenslotte begrijpen dat niet iedereen hetzelfde refentiekader heeft als jezelf en dat je een mening ook niet hoeft te delen om ze te begrijpen. Dat bespaart je een hoop stress.

Maar... als ik dan toch iets moet opnoemen waar mijn ogen van gaan rollen is het wel de mentaliteit van "het is maar een hoer".
Kijk, je hoeft ze van mij echt niet op een voetstuk te plaatsen, maar respect tegenover een ander mens vind ik wel het minste.

Je hoeft daarom geen proza te schrijven of elk geschreven woord af te wegen om zeker te zijn dat je wel politiek correct genoeg bent.
Als je er zelf maar voor zorgt dat je geen absolute eikel bent die mensen als gebruiksvoorwerp ziet/ gebruikt, komen we al een heel eind verder.
 
Aan de ramen ook de groepjes die er gewoon rondhangen. Of personen die van raam tot raam gaan proberen korting te krijgen. Hier aan de die, die het nodig vinden prive info van een dame te gaan vertellen.
 
Dan wil ik een keer uit eten met jou. Ik ben benieuwd hoe je het personeel 'voldaan' maakt 🙂.
Is dat een uitnodiging? 😉
In het restaurant moet ik er geregeld niet zelf voor zorgen. Het zij dat het personeel heel erg verleidelijk is ... ☺😋😉
Als ik met een dame alleen aan het sexen ben beschouw ik dat wel als mijn taak, die ik met veel plezier op mij neem.
Maar het blijven gewoon twee verschillende benaderings- en belevingswijzen.
 
In de Haagse straten, vooral s'avonds veel last van groepjes medelanders. Dit zijn vaak de jonge mannetjes met het standaard 13 in een dozijn kapseltje en hetzelfde uniform incl. nektasje en bontkraagje. Ze lopen altijd in groepen en staan eigenlijk alleen de dames belachelijk te maken en uit te schelden/lachen. Totaal respectloze houding, maar dat is ze in de rest van de maatschappij ook niet vreemd natuurlijk.
De dames zelf hebben er ook last van en ik ken dames die daardoor niet meer in de avond willen werken, als er al een naar binnen gaat dan hebben ze daar ook een enorm onbeschofte houding naar de dame toe. Ikzelf loop niet vaak, maar om die reden alleen overdag, dan heb je daar toch minder last van.
 
In de Haagse straten, vooral s'avonds veel last van groepjes medelanders. Dit zijn vaak de jonge mannetjes met het standaard 13 in een dozijn kapseltje en hetzelfde uniform incl. nektasje en bontkraagje. Ze lopen altijd in groepen en staan eigenlijk alleen de dames belachelijk te maken en uit te schelden/lachen. Totaal respectloze houding, maar dat is ze in de rest van de maatschappij ook niet vreemd natuurlijk.
De dames zelf hebben er ook last van en ik ken dames die daardoor niet meer in de avond willen werken, als er al een naar binnen gaat dan hebben ze daar ook een enorm onbeschofte houding naar de dame toe. Ikzelf loop niet vaak, maar om die reden alleen overdag, dan heb je daar toch minder last van.
Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.
Ik heb ook al een dame gesproken die alleen nog maar overdag wilt werken vanwege die groepjes mannen.
 
Laatst bewerkt:
In het echte leven heb ik me nog nooit echt moeten ergeren aan iets, behalve misschien wat vaag volk of sluikvuil in raambuurten. Zelfs op gangbangs nooit echt haantjesgedrag ofzo meegemaakt dus daar zal ik wel steeds geluk hebben.
Toetsenbordhelden erger ik me ook niet meteen aan, je moet tenslotte begrijpen dat niet iedereen hetzelfde refentiekader heeft als jezelf en dat je een mening ook niet hoeft te delen om ze te begrijpen. Dat bespaart je een hoop stress.

Maar... als ik dan toch iets moet opnoemen waar mijn ogen van gaan rollen is het wel de mentaliteit van "het is maar een hoer".
Kijk, je hoeft ze van mij echt niet op een voetstuk te plaatsen, maar respect tegenover een ander mens vind ik wel het minste.

Je hoeft daarom geen proza te schrijven of elk geschreven woord af te wegen om zeker te zijn dat je wel politiek correct genoeg bent.
Als je er zelf maar voor zorgt dat je geen absolute eikel bent die mensen als gebruiksvoorwerp ziet/ gebruikt, komen we al een heel eind verder.
Klopt......Maar andersom ook. Hoeveel dvp's zien er in klanten niet gewoon het geld dat ze meebrengen? De meesten kunnen dan nog een soort van rolletje spelen maar er zijn er zelfs die dat niet kunnen . Je weet wel, die bij elke handeling een diepe zucht slaken. Die moeten er evengoed van tussenuit.
 
Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.

( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )

Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens 🙂

Hahahaha toevallig wel eens een keertje geprobeerd :sneaky:

Beffen/69 kan duidelijk super geil zijn, maar momenteel doe ik het eigenlijk alleen maar bij een paar dames die hun poesje letterlijk in mijn gezicht duwen, wat ik simpelweg niet kan weerstaan, maar anders dan dat ben ik momenteel niet de 'starter' van een bef sessie; kan er zelf net zo goed zonder.

69 heb ik trouwens bij dat ik het moeilijk vind om beide tegelijkertijd te ervaren en uitvoeren; ik kan of helemaal into het likken zijn of van het zuigen genieten, maar niet 50/50 of 60/40 ofzo eerder 90/10 a 10/90 ;)
 
Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.
Ik heb ook al een dame gesproken die alleen nog maar overdag wilt werken vanwege die groepjes mannen.

Ik snap echt niet wat je bezielt om je zo te gedragen? Like, wat is het punt? Vind je die dames hoeren/slechte mensen oid? Ok, wat doe je daar dan? Dan neem je er toch afstand van? Sommige gaan ook naar binnen, dus wat maakt dat jou dan? En dat continu voor een raam staan en kijken etc.
Ik vraag me af of politie hier niet iets aan kan doen? Ik snap wel dat het voor de meisjes vreselijk intimiderend en irritant kan zijn, dan voel je je toch vreselijk rot. Vooral als je net start en relatief jong bent.
 
Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.
Ik heb ook al een dame gesproken die alleen nog maar overdag wilt werken vanwege die groepjes mannen.
Ze denken dat ze wat zijn omdat ze in groepjes opereren lijkt net het leger samen sterk maar als individu stellen ze niks voor lafaards meer niet. Beveiliging inzetten zou niet verkeerd zijn om ze af te schrikken misschien helpt dat wel.
 
Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.

( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )

Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens 🙂

Soms vind ik standje 69 lekker maar soms ook niet. Is een beetje afhankelijk van hoe groot of klein de dame is.

Vind het zelf heerlijk om te beffen en krijg soms ook een berichtje waarin gevraagd wordt wanneer ik weer kom beffen dus zal wel wat goed doen dan neem ik aan.

Waar ik mij aan erger is dat over een DVP gesproken wordt als Hoer of Snol enz. enz. Alsof de DVP een wegwerpaansteker is die ja na één keer neuken moet weggooien. Vindt dat niet echt respectvol overkomen. En ja sommige DVP's zijn ook niet altijd respectvol maar er zit wat mij betreft een grens aan.

Verder snap ik niet waarom men moet quoten als je gelijk onder het bedoelde bericht reageert. Staat er nou één of meerdere berichten tussen dan snap ik het nog wel maar gelijk er onder reageren is echt onzinnig om te quoten.

Wat ik ook ergerlijk vind is dat als lid X in algemeen onderwerp reageert met iets in de trant van. Ik ben bij dame Y geweest en die doet wat in dit onderwerp besproken wordt. Alleen heeft lid X zeg maar 153 berichten op het forum maar meneer plaatst niet direct de link van die bewuste dame. Dan denk ik lekker collegiaal voor je mede wandelaars want die moeten tussen jou 153 berichten op zoek gaan naar de recensie van dame Y. Plaats dan gelijk de link van die dame waar je het over hebt in je bericht dan kunnen je mede wandelaars gelijk doorklikken en lezen wat je geschreven hebt.
 
Verder snap ik niet waarom men moet quoten als je gelijk onder het bedoelde bericht reageert. Staat er nou één of meerdere berichten tussen dan snap ik het nog wel maar gelijk er onder reageren is echt onzinnig om te quoten.
Ja, dat nodeloos quoten is ook zeer irritant. Helaas een tekort aan moderatie, waardoor bv ook recensietopics vaak enorm vervuild worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan