Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
•als n dvp de hele tijd komt met "schatje"
•continue gsm die afgaat
•lichaams/ mond/ sigaretten geur
•haastig wegwerken
•slechte verzorging (gebit, nagels, schaamhaar)
• (scheer) pukkels bij vagina
•gebrekkig nederlands
•dit mag niet, dat kan niet, bijbetalen
•kookwekker neuken "tijd is om"
•té donkere kamer
•hang borsten
•aftrekken alsof je n noodrem bent
•slecht humeur "ga maar liggen"
•slippers
•opdringerig
•vooraf betalen (tikkie, ideal, etc)
 
•té donkere kamer
Vind ik wel een goeie. Voor mij is het al snel te donker. Enerzijds vervelend, omdat ik het toch al niet zo goed zie, anderzijds omdat ik juist mijn opwinding uit het visuele haal. Ik vind het wel geil als ik alles goed kan bekijken, dat komt mijn uhm prestatieniveau zeer ten goede. Laatste keer ook zei de dame toen we op de kamer kwamen: "Zo, maak ik het even wat donkerder, want dat is sfeervoller". Ik schreeuwde van binnen "Neeeeee!" en probeerde op een vriendelijke manier te zeggen dat ik het met meer licht prima vond, maar helaas. Nou ben ik niet moeders mooiste, dus ik snap wel dat ze me misschien niet wil zien, maar zeg dat dan ... :cool:
 
Dat met accenten en hoe mensen praten heb ik wel vaker.
Ik had hetzelfde met een dame die door iedereen bejubeld werd: bij het aanschouwen van de dame kon ik er helemaal inkomen... tot ze zich voorstelde met een vreselijk sterk Limburgs accent. Des te meer frappant omdat ik zelf uit Limburg kom. Ik heb haar dan maar stevig de kussens ingeduwd 😂
 
Ik kwam een keer bij een dame die helemaal ingesmeerd was met een soort van baby olie.

Nadat ik thuis was konden mijn kleding in de zware was en ik heb een half uur gedouched om de geur kwijt te raken..
Ik maakte dan ooit weer mee dat, gezien het zomerse weer ik transpireerde en de dvp vroeg om wat deodorant, en ze mij met haarlak begon te besproeien, haarlak met van die glinsteringen in (metallic). Mooi zo, weer huiswaarts keren als een kerstboom in de zomer.
 
Vind ik wel een goeie. Voor mij is het al snel te donker. Enerzijds vervelend, omdat ik het toch al niet zo goed zie, anderzijds omdat ik juist mijn opwinding uit het visuele haal. Ik vind het wel geil als ik alles goed kan bekijken, dat komt mijn uhm prestatieniveau zeer ten goede. Laatste keer ook zei de dame toen we op de kamer kwamen: "Zo, maak ik het even wat donkerder, want dat is sfeervoller". Ik schreeuwde van binnen "Neeeeee!" en probeerde op een vriendelijke manier te zeggen dat ik het met meer licht prima vond, maar helaas. Nou ben ik niet moeders mooiste, dus ik snap wel dat ze me misschien niet wil zien, maar zeg dat dan ... :cool:
ik zat n keer in n kamer die was knal rose van de neon verlichting...alleen t pink panter deuntje ontbrak
 
Ik vind het gigantisch irritant dat als je bezig bent en ze aandacht voor hun gsm hebben en dan moet wachten om verder te gaan. Je koopt hun tijd laat ze dan ook die tijd aan jou besteden
Ik vind het een erg vreemd iets om dat op een afspraak te doen. Ik zit zelf nooit op mijn telefoon tenzij ik iets belangrijkste verwacht (zoals bvb mijn examenpunten), en dan deel ik ook die uforie/info met mijn date. Het is veel geld dat men neerlegt dus dan verdiend men de afgesproken termijn ook de volledige aandacht.
 
Ik vind het een erg vreemd iets om dat op een afspraak te doen. Ik zit zelf nooit op mijn telefoon tenzij ik iets belangrijkste verwacht (zoals bvb mijn examenpunten), en dan deel ik ook die uforie/info met mijn date. Het is veel geld dat men neerlegt dus dan verdiend men de afgesproken termijn ook de volledige aandacht.
En als je nu gezakt bent deel je dan ook de ellende en het chagrijn met je date ?
 
Ik vind het een erg vreemd iets om dat op een afspraak te doen. Ik zit zelf nooit op mijn telefoon tenzij ik iets belangrijkste verwacht (zoals bvb mijn examenpunten), en dan deel ik ook die uforie/info met mijn date. Het is veel geld dat men neerlegt dus dan verdiend men de afgesproken termijn ook de volledige aandacht.
Helemaal mee eens. Bij het privehuis waar ik werkzaam ben, soms bellen ze mij op mijn toestel om te zeggen dat de tijd om is omdat de telefoon op de kamer kennelijk niet doet. Maar ja, als ik iets zo belangrijk zou moeten verwachten, verleng ik de afspraak ter plekke voor geen extra cent of krijgt hij een korting wat extra's betreft
 
Ik knap af van die super dikke opgespoten lippen. Als ze iets opgespoten zijn kan ik er nog mee leven. Maar als de dame van die gigantische lippen heeft loop ik snel door.
Idem dito, het is toch geen porem van die opgespoten lippen, net als een overload aan make-up of dat het hele lichaam is verbouwd. Dan laat ik de dame ook aan me voorbij gaan.
Gelukkig zijn er nog dames zat die verder naturel zijn en slechts wat lichte make-up gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan