Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
-Mooi geschoren maar dan achterlangs nog een dode marmot tussen de billen.
-Roker
-moodswings (ooit een dvp gehad die van de ene op de andere moment begon te roepen en 5min later weer poeslief was) mss tourette, not sure
-lange teennagels en ongewassen voeten waar 5cm eelt op hangt
-tijdens rimmen kakgeur waarnemen
-een stinkende navel
-beenhaar korrel 40
-tijdens doggy allebei in een ander ritme stoten
-pijpen en ineens het speeksel tussen je benen laten lopen
en al de obvious voor de rest natuurlijk(onverzorgd,stinken,.....)
 
En nog een: het condoom verkeerd omdoen. Sommige doen net alsof ze een sok aantrekken. Met 2 vingers (kijk uit nagels!!) opentrekken en overheen schuiven. Fout! Je moet hem op de eikel leggen, vastknijpen aan bovenkant en langzaam naar beneden rollen. Ik knap er echt vanaf, vooral als ze lange nagels hebben is de kans dat ie scheurt aanwezig.
Zelf doen. Ik neem sowieso eigen condooms mee. Want de meeste dvp's hebben waardeloze die alle gevoel wegnemen . Als je er zelf bijhebt durven ze die meestal zelf niet nemen.
 
En nog een: het condoom verkeerd omdoen. Sommige doen net alsof ze een sok aantrekken. Met 2 vingers (kijk uit nagels!!) opentrekken en overheen schuiven. Fout! Je moet hem op de eikel leggen, vastknijpen aan bovenkant en langzaam naar beneden rollen. Ik knap er echt vanaf, vooral als ze lange nagels hebben is de kans dat ie scheurt aanwezig.
Als de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner, tenzij ze haar tanden gebruikt, maar dan heb je aan de hand van de pijnscheut in je fluit meteen een alarmsignaal 'condom fail'. ;)
 
Zelf doen. Ik neem sowieso eigen condooms mee. Want de meeste dvp's hebben waardeloze die alle gevoel wegnemen . Als je er zelf bijhebt durven ze die meestal zelf niet nemen.
Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.
 
Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.
Als ze het niet vertrouwen dan zout ik op. ga ik wel op een ander. Ik vraag het wel op voorhand dusja. Ik gebruik altijd de nude van Durex. Extra dun. je voelt amper een condoom.
 
Ik neem ook zelf Durex mee. De meesten vertrouwen het wel. Heb inderdaad ook hekel aan lange nagels. En condoom op verkeerde wijze aanbrengen. Op de telefoon is voor mij ook een afknapper.
 
Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.
Dat zijn indd de goedkopere die in bulk te koop zijn. Hier altijd de gewone (blauwe) van Durex of die Sensitive (rode). Iets duurder maar veel betere kwaliteit.
 
Als een dame als eerste 'actie' een condoom er overheen doet als hij nog niet eens stijf is en dan ook nog met de voorhuid over de eikel....en dan proberen met pijpen de penis stijf te krijgen...tsja..het gevoel haal je dan wel weg ja.....waarom niet eerst even de kleine man strelen, is ie snel stijf, dan condoom erover....Niet alleen veiliger, maar ook lekkerder. Dat moeten de dames als ervaringsdeskundigen toch wel een keertje geleerd hebben hoe het werkt?
 
Laatst bewerkt:
Als de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner, tenzij ze haar tanden gebruikt, maar dan heb je aan de hand van de pijnscheut in je fluit meteen een alarmsignaal 'condom fail'. ;)
Naar mijn idee hebben de dames er zelf nog het meeste belang bij dat het condoom goed zit , ik heb nog niet meegemaakt dat ze daar onvoorzichtig mee omsprongen
 
Ja, en het is bovendien bijzonder geil. Komt jammer genoeg niet vaak voor.

Ja echt he; super geil indeed (condoom met mond aanbrengen)...ik had ooit zo'n reeks van zo'n 10-15 verschillende dames achter elkaar die dat deden lol d8 toen bijna dat het standaard was...en nu is het al minstens zo lang geleden ;)

Gootste afknapper blijft toch idd (reeds genoemde) dames die na 3 tellen een condoom id hand hebben, maar dan niet in staat / van plan zijn om je ff op te geilen op wat voor manier dan ook, voordat ze dat ding erom heen proberen te doen...ik heb echt verdomde weinig nodig om hard te worden, maar zonder enige vorm van interactie / niks geils te zien, maar wel die 'actie' tjaa zo werkt een pielemans niet en dat zouden ze toch moeten weten...de laatste x dat ik dat meemaakte had de 'dame' ook nog het lef te doen alsof het niet hard worden aan mij lag...fucking amateurs zo nu en dan :p
 
Wat ook wel irritant is: niet wachten tot de klant weg is maar meteen bellen met je pooier of loverboy. Die willen meestal weten hoeveel geld er in het laatje is gekomen en welke handelingen er zijn gedaan. Ik denk dan: meid, wacht tot ik aangekleed en opgehoepeld ben, doe dan de gordijnen dicht en bespreek de financiën met je 'accountant' . Zo neem je elke illusie van een fantasie weg bij de klant. Je wilt als man eigenlijk net doen alsof je bij je minnares of courtisane bent geweest… gun ons even dat kleine pleziertje. Echt, zo vaak meegemaakt. Laatst belde haar man zelfs, we waren echt nog naakt, had nog die volgespoten condoom om m'n pielemans. Profielfoto: man met kind op schoot. 'Yes, I'm finished, yes yes 120 euro'. Ik stond er letterlijk naast.. 😞
 
Mooooi hahaha goddamn, wel is meegemaakt dat een dame me aan het bereiden was en gwn de telefoon op nam terwijl de volgende klant belde of who know maybe haar pooier idd het was zowel super trashy als enigszins opwindend omdat ze cubaans-spaans lulde; maar ging voor zeker over het werk want hoorde uurtje en tarieven voorbij komen.

Of dat je idd laatste paar minuutjes id kamer staat en ze al met de volgende belt 'ja huidige klant is er nog, wacht nog een minuutje' haha is voor mij ook idd totale afknapper want true ergens denk je liever dat je sv bij je minnares of courtisane (prachtwoord) ben geweest dan zo in your face iemand die iedereen voor $ neukt...en dan ook nog is zien dat ze zich niet eens opfrist en de next dude tegenkomen wetende dat die jou ballsweet gaat lopen likken :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan