Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Buiten de standaard dingen zoals slechte hygiene of gedrag knap ik ook echt af van roken. Ik ben geen fan van tattoos en piercings. En sommige dames slaan de plank echt mis als het om muziek gaat.
Meestal is er geen muziek. Ook een paar keer hele relaxte muziek gehad dat er zo een mix van een uur op wordt gezet. Maar die roemeense hits zijn toch niet echt de sfeermaker voor mij.
 
Buiten de standaard dingen zoals slechte hygiene of gedrag knap ik ook echt af van roken. Ik ben geen fan van tattoos en piercings. En sommige dames slaan de plank echt mis als het om muziek gaat.
Meestal is er geen muziek. Ook een paar keer hele relaxte muziek gehad dat er zo een mix van een uur op wordt gezet. Maar die roemeense hits zijn toch niet echt de sfeermaker voor mij.
Dan zit je qua muziek meestal wel beter met Latina's! Haha!
 
Tatoeages vind ik verschrikkelijk bij een vrouw
Valt te zien hoe goed hij gestekt geweest is. Ook hoe goed hij onderhouden is.

Ook waar en hoe vol ze staat maakt veel. Ik vind een tattoo op haar handen hals of gezicht niet mooi.

Voorts vind ik wel dat je tattoo´s samen moeten passen zeker in een sleve.

Op het einde van de dag is het wel haar lichaam.
 
Vrouwen die vol staan met tatoeages zeker op hun voorste lichaam ;
Siliconen borsten
Grote schaamlappen waar aardig wat vlees uithangt .
Die niet proper zijn vies geurtje onderaan , en ruiken naar het zweet .
En Afrikaanse dames
Die zowel geen Engels ,Nederlands spreken
Die liggen te hijgen of ze gaan sterven ,of die erbij liggen of ze zijn dood .
En die van alles beloven aan de telefoon , en er niets van waar maken . (zoals pijpen zonder ,tongzoenen ,samen douchen , of de leeftijd helemaal niet klopt ,dus veel ouder dan de site vernoemt .
 
Tattoe's ansich vind ik al niet kunnen. Zeker niet bij politieagenten die dit bijvoorbeeld op hun armen of nek hebben. Als ik zoiets zie dan krijg ik er altijd een criminele bijklank bij.

Veel criminelen hebben juist heel veel tattoe's om ergens bij te horen zoals bij een bende. In Zuid-Amerika pik je die gasten er zo uit
 
Tattoe's ansich vind ik al niet kunnen. Zeker niet bij politieagenten die dit bijvoorbeeld op hun armen of nek hebben. Als ik zoiets zie dan krijg ik er altijd een criminele bijklank bij.

Veel criminelen hebben juist heel veel tattoe's om ergens bij te horen zoals bij een bende. In Zuid-Amerika pik je die gasten er zo uit
Onze politie is ook een grote maffiabende.....dus dat klopt Dan toch gewoon?
 
Onze politie is ook een grote maffiabende.....dus dat klopt Dan toch gewoon?
Dat zal wel meevallen maar een agent hoort neutraal over te komen naar de burger toe. Een tattoe hoort daar niet bij vind ik.

Snap trouwens niet wat mensen zo interessant vinden aan een tatoeage. Ik vind het ordinair overkomen. Een kleintje op de bil of op andere niet zichbare plekken vind ik niet zo erg. Maar armen, nek en zeker rug vind ik gewoon vies en ordinair.

Oh ja ik knap als voetenliefhebber ook af op tatoeages op benen en voeten bij een dame.
 
Gelukkig zijn we zover gekomen dat tattoos in onze maatschappij genormaliseerd zijn.

Eerlijk gezegd hebben de meerderheid van de mensen in mijn omgeving minstens 1 tattoo.

En moest de politie mensen met tattoos niet aanvaarden dan zou er niet veel blauw meer op straat lopen, en ze vinden nu al geen volk genoeg…

Tattoos: voor mij een vorm van zelf expressie die belangrijk is om jezelf als persoon uniek te maken.
Net als de kledij die je draagt, je haarstijl/kleur, juwelen,… is het gewoon een vorm van jezelf als persoon te definiëren.

Tattoos komen dan ook in elke cultuur voor en waren er al sinds de ijstijd.
Helemaal niets marginaals of crimineel of ordinair aan.
 
Zolang het geen overdaad aan tatoos is, dan kan ik het best waarderen als het op de juiste plek zit. Een grote op de rug of een sleeve is prima wat mij betreft.
Op andere plekken voor op het lichaam of op de benen is wat minder.
 
Maar terug naar het onderwerp .....tatoes zijn geil maar als ze lelijk zijn Leiden ze af🤣
Meegemaakt dat een dame trots haar nieuwe tattoo liet zien die iets persoonlijks afbeeldde....op een nog Al zochtbare plaats....maar tjonge wat was die slecht gedaan ....ik vond het een lelijke vlek. Maar ja dat kon ik natuurlijk niet zeggen
 
Ik zie liever dat die lichaamsversieringen juist niet als normaal gezien worden.
Vooral het gegeven dat veel mensen achteraf spijt hebben (de cijfers daarover zijn niet eensluidend) geeft al aan dat sommige mensen in tweede instantie tot de ontdekking komen dat het niet hun beste beslissing was.
Als iemand zo nodig iets op het lichaam wenst aan te brengen, is dat hun eigen keuze, maar ik hoef ze niet te zien.
Om die reden stoort het me ook dat ze in reclames modellen inzetten die soms opdringerig in beeld zijn met wat ze hebben laten aanbrengen..
 
Ik zie liever dat die lichaamsversieringen juist niet als normaal gezien worden.
Vooral het gegeven dat veel mensen achteraf spijt hebben (de cijfers daarover zijn niet eensluidend) geeft al aan dat sommige mensen in tweede instantie tot de ontdekking komen dat het niet hun beste beslissing was.
Als iemand zo nodig iets op het lichaam wenst aan te brengen, is dat hun eigen keuze, maar ik hoef ze niet te zien.
Om die reden stoort het me ook dat ze in reclames modellen inzetten die soms opdringerig in beeld zijn met wat ze hebben laten aanbrengen..

Klopt helemaal.
Ik denk dat het ook extra gehyped wordt door al die celebs (vooral voetballers).

Uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf wat hij/zij/x met z'n eigen lichaam doet. Dat vind ik allemaal prima.
Ik hoef het alleen niet mooi te vinden en daar mogen die mensen op hun beurt natuurlijk schijt aan hebben. Is ook verder prima.

Vind het alleen heel erg jammer als er mensen zijn die een tattoo in een opwelling laten zetten of een slecht uitgevoerde tattoo hebben. Of net zo erg, een tattoo hebben die maar 'beperkt geldig is of roduit ongewild onjuist is'.
- Ik heb een man gezien met de babyhoofdjes van z'n kinderen op z'n schouders getattoëerd. Terwijl de bijna volwassen kinderen naast hem lopen en dus niet meer lijken.
- Ik heb foto's gezien van iemand die De Kuip op z'n rug heeft getattoëerd met de tekst dat Feyenoord kampioen was, maar dat op het laatst toch niet was geworden.
- De naam van een geliefde die nu een ongeliefde ex is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan