Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als die juffrouw nog actief is, hoop ik dat je dat ergens gedeeld hebt of zou willen delen..
Stukjes metaal, helemaal in haar intieme delen is echt wanstaltig.
Wat in deze maatschappij dan zo dubbel is: hoeveel mensen zijn er die bang zijn voor de tandarts vanwege injecties en boren terwijl ze kennelijk wel pijn accepteren om er "mooier" uit te willen zien.
 
Nou ja toen ik nog een knappe jonge vent was waren tatoo's iets voor zeelui, hells angels en criminelen
Het trok mij eerlijk gezegd wel een beetje aan toen ,later in de jaren 80 werd het meer geaccepteerd , ik stond op het punt om er één te nemen eigenlijk toen een paar kennissen van me die achter iedere hype aanliepen er opeens trots één lieten zien , ineens was het ruige vrijbuitersimago ervan veranderd in een burgerlijk modeverschijnsel in mijn ogen en heb ik er van afgezien
Een maat van me liet later samen met zijn vrouw nog één of ander Keltisch symbool op hun armen kalken wat eeuwige trouw of iets dergelijks zou moeten betekenen , het leek precies op een flesopener in mijn ogen en uiteraard heb ik ze dat bij de onthulling ervan op een verjaardag verteld
Sindsdien gaan ze dus bij hun hele vrienden en familiekring door het leven als dat stel wat een flesopener op hun bovenarm heeft
Mijne maat heeft een tatoo op zijn piemel. Gaat hij naar een al wat oudere dame, dan staat er te lezen: I love Opel. Doet hij een date met een jong dinske, dan wordt het: I love Konstantinopel.
 
Dat is dus het keerpunt waar ik al op zit te wachten. Zoals met elk modeverschijnsel komt er een moment dat mensen hun interesse erin verliezen. Maar als de universele waarheid dat kinderen zich afzetten tegen hun ouders hier van toepassing zal zijn, is de volgende generatie weer blij met een onaangetast velletje.
In de jaren 80 liep iedereen met schoudervulling rond , zo gauw zo iets uit de mode is trek je wat anders aan en gooi je die ouwe meuk weg , dat valt met een tattoo niet mee natuurlijk , je kan hem weg laten laseren maar dat schijnt ook geen pretje te zijn
Ik vind het zelf nog wel best mooi mits een tattoo vakkundig aangebracht is , ik haal alleen mijn schouders op over al die sentimentele verhalen en symboliek die men er aan mee geeft

Mensen die zich nog geen twee minuten in Keltische , oosterse , Afrikaanse of Maori cultuur verdiept hebben maar wel ineens met symbolen en lettertekens rondlopen waar ze dan hele theorieën aan vast knopen hoe de betekenis daar van op hen van toepassing zou zijn
Ik ben daar te nuchter voor denk ik

Ik zie overigens niet echt dat de jeugd er zich van afkeert momenteel hoor , zolang jeugdidolen als populaire artiesten en profvoetballers er nog vol mee staan zal de jeugd volgen
 
Laatst bewerkt:
Latina dames die me maar Papi blijven noemen. Ik kan er NIET tegen. Onmiddelijke turnoff.

Vieze geurtjes zijn ook een echt boosdoener. Ik zorg ook dat ik gewassen en geschoren ben, verwacht ik van de professional ook
Haha dat herken ik en vooral in de Doubletstraat wordt er steeds geroepen; Papi kom lekker pijpen.

Ik was een keer op de Wallen bij een heel mooi meid naar binnen gestapt, eenmaal bikini uit zag ik een oerwoud beneden bij haar schaamstreek😧. Ik houd eenmaal van gladde kutjes😋
 
ooit een meid gedate in Antwerpen, adverteerd nog altijd daarom vermeld ik haar naam niet. Foto's leken een 10 op 10. Bij aankomst kwam er een scharminkel opendoen dat zo uit een film van Lord of the rings leek weggelopen. Een pruik met een kleur waar je 3 zonnebrillen bovenop mekaar moest zetten om het te kunnen aangapen en tanden die zo schots en scheef tegen mekaar waren aangedrukt dat je er met de beste wil van de wereld geen tandenborstel langs kreeg en dat rook je ook . Nu dat werd me pas duidelijk op de kamer dus ik alsnog mee naar boven , ik was er nu toch en had ook al betaald (gelukkig een halfuur) Kwam ik op de kamer, komt er daar me een geur tegemoed. Ik dacht eerst aan iets doods onder een meubel, maar het bleken maar haar voeten te zijn want ze had net haar schoenen uit. Sokken die duidelijk al enkele dagen meegingen zonder wassen idem voor de voeten . En teennagels waar Freddy Krueger jaloers op zou zijn . Geen haar op mijn kop dat nog zin had in neuken. enigste positieve noot was dat de dame wel kon pijpen. Dus oogjes dicht, snaveltje toe en genieten. Daarna rap kleren aan en tot nooit meer.
 
Nou, altijd liever een Latina die Papi zegt dan zo'n Oostblokmeisje dat baby roept. Voor een latina is papi heel normaal en baby is voor niemand in Oost Europa een normale term.
Nee, daar verschillen wij dan; ik kan prima 'baby' hebben. Papi is als nagels op een krijtbord voor me. Verschrikkelijk...

Maar goed, iedere gek z'n gebrek :D
 
Haha dat herken ik en vooral in de Doubletstraat wordt er steeds geroepen; Papi kom lekker pijpen.

Ik was een keer op de Wallen bij een heel mooi meid naar binnen gestapt, eenmaal bikini uit zag ik een oerwoud beneden bij haar schaamstreek😧. Ik houd eenmaal van gladde kutjes😋
@ Marcov12 : Dat zou voor mij juist een reden zijn om naar binnen te gaan.
Is die dame nog actief?
 
Het goorste wat ik heb meegemaakt was bij thuisbezoek. Een dame was 40 kilo zwaarder met een kont zo groot als een conexxion bus. Afijn, dat was niet zo erg maar ze zat ook werkelijk geheel maar dan ook echt geheel onder de tattoo's. Bijna geen huid te zien. Dit zag ik helaas nadat ik had betaald. Dus er moest geneukt worden. No way dat ze mijn geld terug zou geven. Ze was te groot en sterk 😅 voor mij. Goed, uit de kleren, condoom erop, zij liggen, benen wijd: oh mijn God. Zelfs haar vagina zat onder de inkt. Wat nog erger was, ook allerlei piercings rond haar schaamlippen en clitoris. Zag er echt smerig uit. Fok it: me Gelderse rookworst ging erin, paar minuten met de ogen dicht pompen en spuiten in het rubbertje. Aankleden en trap aflopen duurde bij elkaar 32 seconden. In de auto bijna gekotst. Kon ik het maar deleten.
je misschien haar
Het goorste wat ik heb meegemaakt was bij thuisbezoek. Een dame was 40 kilo zwaarder met een kont zo groot als een conexxion bus. Afijn, dat was niet zo erg maar ze zat ook werkelijk geheel maar dan ook echt geheel onder de tattoo's. Bijna geen huid te zien. Dit zag ik helaas nadat ik had betaald. Dus er moest geneukt worden. No way dat ze mijn geld terug zou geven. Ze was te groot en sterk 😅 voor mij. Goed, uit de kleren, condoom erop, zij liggen, benen wijd: oh mijn God. Zelfs haar vagina zat onder de inkt. Wat nog erger was, ook allerlei piercings rond haar schaamlippen en clitoris. Zag er echt smerig uit. Fok it: me Gelderse rookworst ging erin, paar minuten met de ogen dicht pompen en spuiten in het rubbertje. Aankleden en trap aflopen duurde bij elkaar 32 seconden. In de auto bijna gekotst. Kon ik het maar deleten.
Kan je misschien haar link delen? Klinkt als mijn type dame😍 bvd
 
Als ze een grotere lul heeft dan mij 🤣 gekheid.

- 30 seconden blowjobs en dan meteen what position?
- zeuren om meer geld, langer blijven.
- zure lijflucht 🤮
- hard pijpen/trekken
- nergens aan mogen zitten

Zo zijn er zat meer dingen op te noemen 😅
 
Ik heb nu inmiddels een paar keer gehad dat er veel gekletst en/of gegiecheld wordt tijdens de bj of tijdens de daad. Ik kan onwijs veel hebben maar ik knap er echt ongelofelijk op af merk ik.
 
Accenten uit het westen. Twents, brabants en limburgs dan weer een enorme turn on:rolleyes::rolleyes:
Grappig, voor mij is het juist andersom. Ik kom oorspronkelijk niet uit de Randstad, maar als een vrouw een duidelijk noord-Hollands accent heeft (met die befaamde 'r' die meer op een 'j' lijkt) vind ik dat heel sexy.

Vlaams kan ik daarentegen zéér goed waarderen! Een meisje dat Vlaams spreekt, daar gaat m'n bloed sneller van stromen.
 
Hahaha zeer persoonlijke smaak allemaal maar dat halve Duits of Vlaams trek ik echt heel slecht! Van vrouwen net iets beter dan van mannen natuurlijk. Kwa Nederlandse dames heb ik zelf vooral Rotterdamse, Haagse en Leidse dames gehad...meestal valt het wel mee kwa accent/platheid, maar extreem Rotterdams knap ik ook wel op af, tikkeltje Haags kan ik wel hebben (praat ik zelf ook als ik niet oppas) maar echt sexy vind ik het niet, en die uit Leiden tikkeltje bekakte studentjes daar had ik nog het meest mee maar zat hem waarschijnlijk ook meer in de stijl / woordenschat / intellect. Inmiddels alweer tijdje terug dat ik uberhaupt Nederlands heb gepraat met een dvp; mijn laatste paar waren meer Noord Hollands / Amsterdams vind ik ook wel leuk ergens, meestal hoor ik echter steenkolen Engels van Spaanstalige dames ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan