Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik knap steeds meer af op het feit dat er nauwelijks nog Nederlandse meiden te vinden zijn in dit 'vak'. Bij de ramen wisten we het al, dat is helemaal overgenomen door Oost-Europa, maar ook als je gaat kijken op Kinky is 99% afkomstig uit Roemenië, Bulgarije, Polen etc. En waar ik 12 jaar geleden toen ik begon met wandelen nog veel Nederlandse vrouwen in de privéhuizen zag, zijn ook daar steeds meer dames afkomstig uit Oost-Europa.

Meiden dus die mijn taal niet spreken, wiens Engels vaak erg beperkt is en waarmee de communicatie dus behelpen is, stroef verloopt en veel nuances mist, wat ook invloed heeft op de sfeer en de 'klik'. Ze hebben vaak ook een bepaalde attitude die anders is dan van Nederlandse meiden. Dat is moeilijk onder woorden te brengen maar ik denk dat m'n medewandelaars het wel aanvoelen.

Ik mis de gewone naturelle leuke Nederlandse girls next door. Met alle Irinas en Andras heb ik het wel gehad.
 
Gelukkig zijn we zover gekomen dat tattoos in onze maatschappij genormaliseerd zijn.

Eerlijk gezegd hebben de meerderheid van de mensen in mijn omgeving minstens 1 tattoo.

En moest de politie mensen met tattoos niet aanvaarden dan zou er niet veel blauw meer op straat lopen, en ze vinden nu al geen volk genoeg…

Tattoos: voor mij een vorm van zelf expressie die belangrijk is om jezelf als persoon uniek te maken.
Net als de kledij die je draagt, je haarstijl/kleur, juwelen,… is het gewoon een vorm van jezelf als persoon te definiëren.

Tattoos komen dan ook in elke cultuur voor en waren er al sinds de ijstijd.
Helemaal niets marginaals of crimineel of ordinair aan.
Dat kan wel zijn, maar als iemand vind dat hij een grote lul heeft dan hoef ik dat ook niet te zien.

In de meeste Zuid-Amerikaanse landen zijn tattoe's gelieerd aan een bepaalde bende. Dat heeft niks meer met zelf expressie te maken maar meer als afschrikking van pas op ik hoor bij deze bende.

Een tattoe vergelijken met kleding gaat compleet mank. Kleding kun je iedere dag wisselen, een tattoe niet. Dat geldt eveneens voor haarstijl en juwelen. Een tattoe is blijvend je hele leven lang.
 
Klopt helemaal.
Ik denk dat het ook extra gehyped wordt door al die celebs (vooral voetballers).

En dat zijn al van die helden:

Profvoetballer.jpg
. Of net zo erg, een tattoo hebben die maar 'beperkt geldig is of roduit ongewild onjuist is'.

- De naam van een geliefde die nu een ongeliefde ex is.
Bijna een basisregel: nooit de naam van je geliefde in je laten prikken.
 
Misschien is het hier al genoemd. Hierbij een kort lijstje mbt raamprostitutie.

* DVP die zich niet wast na de daad.
* onhygiënische werkkamer (Natte vloer en natte papierrollen).
* nare luchtjes in de werkkamer.
* vervelende lichaamsgeur bij madame zelf.
* Dvp die op de raam tikt om je naar binnen te lokken. "Hey baby come inside"
* dvp die aan het raam vriendelijk lacht maar zodra je binnen bent, heeft ze een hele negatieve vibe.
* dvp die je regelmatig bezoekt gaat mjj opeens weigeren omdat ik de overbuurvrouw bezocht.

Enzovoorts.
 
Er zijn al veel afknappers genoemd. Mijn meest recente afknapper is dat een dame die je vaak bezoekt in een privéhuis jaloers is wanneer je een andere dame in hetzelfde privéhuis bezoekt.
 
Tattoos: voor mij een vorm van zelf expressie die belangrijk is om jezelf als persoon uniek te maken.
Net als de kledij die je draagt, je haarstijl/kleur, juwelen,… is het gewoon een vorm van jezelf als persoon te definiëren.
Ik heb nooit gesnapt wat daar nu zo belangrijk aan is: uniek zijn. Maar blijkbaar maken mensen zich desnoods zelfs lelijker om toch maar uniek te zijn. Of om juist bij een groep te horen. Ik begrijp dat niet en vind dat een afknapper. Als je echter een tattoo zet omdat het voor jezelf een belangrijke betekenis heeft of omdat je het zelf gewoon mooi vindt, dan vind ik het juist knap.
 
  • andere dame die de deur openmaakt dan verwacht
  • geen verzorgd of ongezond uiterlijk
  • onder invloed zijn van teveel alcohol of drugs en daardoor vreemd gedrag vertonen
  • geen hartelijk welkom in de vorm van een tz of knuffel bij binnenkomst maar gelijk doorlopen naar de kamer en geld opeisen
  • luidruchtige of té aanwezige huisgenoten
  • luide muziek
  • geen douchemogelijkheden/schone handdoeken/douchegel/mondwater
  • matras op de vloer
  • tl verlichting
  • gore luchtjes en/of natte vlekken op haar, op het bed, vloer, etcetera
  • afgesproken diensten opeens ontwijken nadat je netjes hebt betaald, upselling, fooi/cadeautjes vragen
  • arrogante/bazige/dominante/kille/psychopathische/jaloerse/obsessieve/bezitterige/afwerk houding
En zo kan ik nog wel even doorgaan... 😒😏
 
Er zijn al veel afknappers genoemd. Mijn meest recente afknapper is dat een dame die je vaak bezoekt in een privéhuis jaloers is wanneer je een andere dame in hetzelfde privéhuis bezoekt.
Da's geen jaloezie, da's inkomstenderving voor hen. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Was meteen ook de laatste keer dat ik haar bezocht. Het moet niet gekker worden; dan mag ik zeker ook 'jaloers' zijn omdat zij met andere mannen naar de kamer gaat...?
 
  • andere dame die de deur openmaakt dan verwacht
  • geen verzorgd of ongezond uiterlijk
  • onder invloed zijn van teveel alcohol of drugs en daardoor vreemd gedrag vertonen
  • geen hartelijk welkom in de vorm van een tz of knuffel bij binnenkomst maar gelijk doorlopen naar de kamer en geld opeisen
  • luidruchtige of té aanwezige huisgenoten
  • luide muziek
  • geen douchemogelijkheden/schone handdoeken/douchegel/mondwater
  • matras op de vloer
  • tl verlichting
  • gore luchtjes en/of natte vlekken op haar, op het bed, vloer, etcetera
  • afgesproken diensten opeens ontwijken nadat je netjes hebt betaald, upselling, fooi/cadeautjes vragen
  • arrogante/bazige/dominante/kille/psychopathische/jaloerse/obsessieve/bezitterige/afwerk houding
En zo kan ik nog wel even doorgaan... 😒😏
Als je dan alles even opschrijft kan dit topic worden gesloten :cool:
 
Waar ik echt op afknap dat zijn dames in de kerstperiode met hun kerstmutsen en kertpakjes. Zo kwam ik op een dag in de kerstperiode in een privé-huis waar ik ontvangen werd door een in kerstpak geklede dame, dat zat meteen al niet al te best. In de ontvangstkamer zat ik te wachten op de voorstelling van de dames, en toen ze alle drie verschenen waren ze alledrie helemaal in die kerstjledij gehuld. Dit was voor mij het einde. Ik heb me gewoon omgedraaid en ben weer vetrokken. Sorru bhoor maar daar kan ik dus echt niet tegen. Maar ik heb er een oplossing voor gevonden. In de maand december en begin januari zal je me nooit meer in een privé-huis zien. En bij mijn vaste dames (intussen bijna allemaal gestopt snif-snif) vraag ik het op voorhand om zeker geen kerstpakjes en mutsen te dragen.

Er zijn nog wel een paar andere echte afknappers, zoals tattoo's (zo ergens een kleintje kan nog, maar zeker geen hele schilderijen), onhygiënisch en onverzorgd, grote rommel in de kamer, honden in de kamer. En als ik er nog op andere kom, dan meld ik me hier weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan