waar kom je het liefste klaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

waar kom jij het liefste klaar?


  • Totaal aantal stemmers
    535
Ben oprecht verbaasd dat meer mannen liever in de mond klaarkomen dan in een kutje! 😲 Da's toch het lekkerste gevoel ever - met of zonder condoom
Het zal wel te maken hebben met de jaren (ervaring😀) maar via pijpen mij doe klaarkomen, dan moet de dame al over veel doorzettingsvermogen beschikken hoor. Tot nu toe nog maar 1 dame gelukt. In mijn jonge jaren zou ik ook gedacht hebben dat enkel het kutje de ideale plaats was om in te spuiten. De laatste jaren is het steeds meer keihard staan door de goeie pijpbeurt, zalige neukbeurt in paar standjes, weerom een pijpbeurt om dan af te werken met haar handjes . Ik weet ondertussen heel goed hoe ze moeten aanpakken en de vaste dames kennen de methode ondertussen dermate goed dat ik niets meer moet zeggen. 1 handje onderaan tegen de ballen aan , goed druk zetten en met de andere hand interval over de eikel wrijven , mag wat speeksel of glijmiddel bij en dat een 10tal minuutjes volhouden. Eikel super dik en vuurrood ,tegen het einde aan begin ik ook spontaan met mijn heupen te bewegen , haar handje neuken als het ware en dan de ontlading man,man man . Als ze dan ook nog zachtjes een paar keer verder wrijft volgen er nog tal van lichte naschokken. Super heerlijk. Ook heerlijk om de dame haar gezichtje te zien op de moment van de ontlading.
 
Ik kom het liefst misso bare in een kutje klaar en als 2e optie vind ik het lekker
om in 69 zonder condoom klaar te komen in haar mond terwijl zij al mijn zaad eruit zuigt, deels
doorslikt maar wat overlaat voor een geile cumkiss.
Optie 2 staat hoog op mijn wensenlijstje. Tips hoe ik erachter kom welke dames dat doen?
 
Wacht even... je ass tegen haar mouth? En dan een harde straal tot diep in haar keel... Ik veronderstel dat je klaarkomen hier een beetje verwart met kakseks en diaree, niet?
Niet zozeer. Kakseks is letterlijk op iemand schijten en het dan uitsmeren. En indien een dvp last heeft van diaree en zich daarvan bewust is zal ze zoiets niet zeker toestaan. Zelfs geen anale seks.
 
Als je schoonmaakster bent vind je het ook niet leuk om de wc schoon te maken maar je moet wel..........
Hier is de versie voor de dames dan. Waar heb je het liefst dat hij klaarkomt:

98% In het condoom en zo snel mogelijk.

1% Maakt me niet uit als het maar snel gaat.

1% Maakt me niet uit als het maar niet in mijn haar terecht komt.
 
Als je schoonmaakster bent vind je het ook niet leuk om de wc schoon te maken maar je moet wel..........
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat dvps dit tegen hun zin doen en aanbieden omdat ze anders geen klanten genoeg hebben?
Dat we het daarom best niet doen zelf als ze het aanbieden?

En bij hoeveel dvps heb je deze stelling afgetoetst? Of is het eerder een assumptie van jouw kant?

Ik hoop toch echt dat elke dvp zelf bepaalt welke handelingen ze toelaat en met wie.
En dat ze handelingen die ze echt niet wil doen ook gewoon niet aanbied.
 
Terug
Bovenaan Onderaan