Waar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou nog liever in een samenleving vertoeven waarbij je je portemonnee gewoon ergens kunt laten liggen zonder dat iemand het in z'n hoofd haalt er ongevraagd aan te komen.
Volgens mij gaat de overgrote meerderheid er af blijven of oppakken van de grond en afgeven aan de politie of kassa.

Ik zeg niet dat dit voor iedereen telt. Maar je hebt ook mensen die niemand vertouwen. Omdat ze zelf niet te vertouwen zijn.

Omdat ze weten als ze mijn portemonee ergens zien liggen dat ze van hun zelf weten dat ze er het geld uit zullen nemem of op zijn minst de neiging zullen hebben.
 
De geburen willen mee genieten 🤣🤣🤣 en wat is het volgende dat je gechanteerd wordt met jij geeft me zoveel extra geld want anders gooi ik onze date op het internet of je familie komt het te weten 🤔. Mij goed ze doe maar ik heb niets te verbergen
Dan staan ze er zelf ook op de dame dus dat zou wel heel dom zijn....
Ik hou er rekening mee dat dames in de thuisontvangst lang niet allemaal op eigen houtje opereren.
Slechts van eentje wist ik hoe het werkte; die werd op afstand met een in huis geïnstalleerde camera in de gaten gehouden.
Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒
Ik hou er rekening mee dat dames in de thuisontvangst lang niet allemaal op eigen houtje opereren.
Slechts van eentje wist ik hoe het werkte; die werd op afstand met een in huis geïnstalleerde camera in de gaten gehouden.
Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒
 
Qatar!
Daar kon je bijv. in een koffiezaak je telefoon op tafel laten liggen als je ging afrekenen! Heb ik daarna in Nederland toch maar niet geprobeerd...
Japan is wat dat aangaat ook een goed voorbeeld.
Ik fiets soms wat langere afstanden en één keer was ik gestopt bij een Albert Heijn in onze hoofdstad. (Wibautstraat)
Ik kwam pas bij het terugkeren bij mijn fiets tot de ontdekking dat mijn mobieltje nog in het stuurtasje zat. Was ik even vergeten mee te nemen, maar er was -gelukkig- niemand die dat ontdekt had...
 
Dan staan ze er zelf ook op de dame dus dat zou wel heel dom zijn....

Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒

Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒
Dat is een feit. Veel klanten vertouwen dvp´s minder omwille van hun job en zeker als ze buitenlands zijn. Dat vind ik erg bevooroordelend.

5 Min geleden werd ik gebeld van een ongekend belgisch nummer. De helft hier zou al zeggen dat is die dvp van maandag. Maar het kan ook zijn van de webwinkel waar ik besteld heb of iemand die gemist was van nr. 🤷‍♂️
 
Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒

Dat is dus gedwongen prostitutie door mensenhandel.....😯😒
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Waar zij mij ontving, was een vrij kleine woning. Zoals ik al eerder schreef: het is best mogelijk dat bij thuisontvangst in een andere kamer iemand aanwezig is, voor de veiligheid van de dame, dat was in dit geval misschien niet mogelijk of wenselijk en hebben ze voor deze oplossing gekozen.
Hoeveel vrouwen zouden er daadwerkelijk op eigen houtje werken?
 
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Waar zij mij ontving, was een vrij kleine woning. Zoals ik al eerder schreef: het is best mogelijk dat bij thuisontvangst in een andere kamer iemand aanwezig is, voor de veiligheid van de dame, dat was in dit geval misschien niet mogelijk of wenselijk en hebben ze voor deze oplossing gekozen.
Hoeveel vrouwen zouden er daadwerkelijk op eigen houtje werken?
Je kan best op je zelf werken en een camera hangen voor je eigen veiligheid.

Moest ik als dame alleen werken en een klantlet er op dat er een camera hangt en mij er op aan spreekt. Zou ik ook zeggen dat er iemand mee kijkt omdat hij hem meer zou gedragen.

Ik ga ook niet zeggen van er kijkt niemand mee hoor de beelden staan enkel op de sd kaart en mijn gsm.

Wat ik niet moet weten is dat de camera op de kamer zelf hangt.
 
Moest ik als dame alleen werken en een klantlet er op dat er een camera hangt en mij er op aan spreekt. Zou ik ook zeggen dat er iemand mee kijkt omdat hij hem meer zou gedragen.
Ik denk dat die klant gelijk z'n spullen pakt, zou jij als klant nog zin hebben als er tegen jou wordt gezegd dat er iemand meekijkt?
 
Veel te veel moeite. De meeste afpersers en oplichters zitten liever achter een beeldscherm. Daar worden ze minder moe van.
Ik heb het meegemaakt toen het nog h00kers.nl was met een pm dat ze mij gevolgd waren en dat ze me op een eerste verdiep in het oog aan t houden waren maar zelf heb ik daar niet op gereageerd. Maar nu gebeurt het nog regelmatig dat ik toch naar boven kijk om te zien of niemand mij in het oog houdt .
 
Qatar!
Daar kon je bijv. in een koffiezaak je telefoon op tafel laten liggen als je ging afrekenen! Heb ik daarna in Nederland toch maar niet geprobeerd...
in Japan kan dat ook, daar zet je zelfs je koffer gewoon op het perron en kun je nog even koffie of wat te eten halen, bij terugkomst staat je koffer er nog (zelfs in Tokyo) Fietsen staan zonder slot gewoon voor de supermarkt geparkeerd. Goed ze hebben daar dan ook geen Oost Europese busjes...
 
Niet alleen Oost-Europees...
Van iemand die in Eindhoven werkte en uitstapte op -toen nog- Beukenlaan, hoorde ik dat hij eens getuige was van een stel allochtonen die de fietsen uit de stalling aldaar met bosjes gelijk in hun bus aan het laden waren.
Met daarbij de dreigende woorden dat hij beter de politie niet kon bellen...
 
ik hoef mijn portemonnee nooit te verbergen in het huis waar ik kom zijn de dames100% te vertrouwen kom er al heel wat jaren en nog nooit is vervelends gehoord . Als de tijd om is zeggen ze bijna allemaal kijk der je niks vergeet of laat liggen . Dat is top bij RVP in Made
 
Ik kan mij niet herinneren dat er ooit iets van mij is gestolen, en ben daardoor (misschien TE) makkelijk. 🙈

Ik heb tientallen dvp's bezocht, de meeste daarvan waren buitenlandse prive ontvangst dames. Ik laat altijd mijn portemonnee in mijn broekzak, met paar honderd aan cash, met alle passen erin. Ook mijn normale telefoon naast de wandeltelefoon in de broekzak. Nog nooit wat kwijt geraakt bij bezoeken, ja één keer zonnebril laten liggen bij een dame. Die deed keurig berichtje, en kon ik de zonnebril later weer ophalen.

Ook parkeer ik vaak mijn auto zonder deze op slot te zetten, doe ik vaak 's nachts de deur van mijn huis niet op slot, of ga ik van huis zonder het huis op slot te doen. 😅

Lijkt me erg vermoeiend als je constant met het idee loopt dat iemand je spullen af wil pakken, ik heb daar eigenlijk nooit last van.

Ik kan het me wel goed voorstellen dat als het je één of meerdere keren overkomt dat er spul van je wordt gestolen, dat je er dan anders over denkt. Misschien moet ik die les nog een keer op een harde manier leren...
 
Ik kan mij niet herinneren dat er ooit iets van mij is gestolen, en ben daardoor (misschien TE) makkelijk. 🙈

Ik heb tientallen dvp's bezocht, de meeste daarvan waren buitenlandse prive ontvangst dames. Ik laat altijd mijn portemonnee in mijn broekzak, met paar honderd aan cash, met alle passen erin. Ook mijn normale telefoon naast de wandeltelefoon in de broekzak. Nog nooit wat kwijt geraakt bij bezoeken, ja één keer zonnebril laten liggen bij een dame. Die deed keurig berichtje, en kon ik de zonnebril later weer ophalen.

Ook parkeer ik vaak mijn auto zonder deze op slot te zetten, doe ik vaak 's nachts de deur van mijn huis niet op slot, of ga ik van huis zonder het huis op slot te doen. 😅

Lijkt me erg vermoeiend als je constant met het idee loopt dat iemand je spullen af wil pakken, ik heb daar eigenlijk nooit last van.

Ik kan het me wel goed voorstellen dat als het je één of meerdere keren overkomt dat er spul van je wordt gestolen, dat je er dan anders over denkt. Misschien moet ik die les nog een keer op een harde manier leren...
Van sommige vraag ik mij af of dat ze wel van kunnen genieten & plezier hebben aan het bezoeken van een dvp. Als ik hier lees zou ik zeggen dat sommige doodsangsten doorstaan.

ik zie het al voor me hoe een dvp mij ontop berijd. En in de plaats van van het moment en de blik te genieten. Kijk ik langs haar naar mijn broek die daar 4 m verder op de stoel ligt. Want mijn portemonee zit er in met al mijn kaarten. 😂

Ik ben al 2x bestolen 1x in het station van brugge dan hadden ze mijn portemonee uit mijn jaszak gestolen.

En 1x in de saturn dan hadden ze mijn rugzak uit een kluisje gestolen. Een sleutel paste op meerdere kluisjes.

Als je 100% veilig wil voelen moet je je thuis in bunkeren.
 
Wat heb ik allemaal meegemaakt aan oplichting.
Natuurlijk wel es vooruitbetaling gedaan toen dat nog nieuw was.
Een keer dat dames bij een cardate , we zouden gaan staan op andere plaats en ze reden er van door.Ik had al betaald.
Een keer beroofd bij een cardate.Er stappen opeens 3 personen mijn auto in en ze wilden r niet meer uit voor ik geld gaf.( gelukkig had ik niet veel bij me)
Het meeste ben ik kwijt geraakt ( , je raadt het nooit) thuis.
was ook heel dom van mij. Ik bewaarde mijn cash geld in een pot in de kledingkast op mijn slaapkamer. Er zijn een paar meiden geweest die dat hebben gezien en , 1 ervan heeft kans gezien er geld uit te pakken toen ik even uit de kamer was. Dat ging toch wel over 2000€ ik weet niet exact.
Ik heb nu mijn geld elders liggen.
 
Ik verstop dat zo overal een beetje.
Soms wel moeilijk te doen maar swat.
Eens in een minuscule string, in naaldhak schoenen maatje 36 en eens in het hoofdkussen en dat onder haar hoofd gelegd.
Klaagde plots van hoofd- en nekpijn, was vergeten dat er 1000€ in zat in briefjes van 20.
 
Heb zelf een 2e portemonnee voor het wandelen.
Zit naast gepast geld wel wat extra in, en indien nodig ov pas en id kaart.
Maar check bij weggaan wel altijd of alles er nog inzit.
Nog nooit meegemaakt dat er wat ontbrak.
Is ook wel een stukje vertrouwen wederzijds.
Kan natuurlijk altijd een keertje de verkeerde treffen en die ziet mij dan ook niet meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan