Middelburg?En waar leeft de gemiddelde Nederlandse vrouw dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMiddelburg?En waar leeft de gemiddelde Nederlandse vrouw dan?
Van mij weten sommige dichte familie en vrienden dat ik naar de dvps ga. De reactie die er op krijg is positief. Eerder dingen als dat je gelijk hebt, je bent single en hebt ook je behoefte.Het is me gelukkig nog niet gebeurd, maar ik weet bijna zeker dat een totaal eerloze afgang tegenover zo ongeveer mijn hele sociale netwerk mijn deel zou zijn, mocht ooit openbaar worden dat ik dit doe. Het zou eerlozer zijn dan wanneer ik een echte relatie zou beginnen met een ander, via Tinder of zo. Terwijl dat laatste veel gevaarlijker is voor mijn relatie. De dvp's zijn daar totaal geen gevaar voor.
dat versta ik dat is beu. Wat met handen en voeten heeft zijn charmes. Maar als er geen gesprek mogelijk is is dat kloten.Ik zie soms buitenlandse dames gereviewd. 'Wow, nog nooit zo lekker gepijpt/geneukt.' Vijf sterren en ook nog een redelijk prijsje. Lijkt ideaal. Totdat ineens dat ene zinnetje komt. 'Helaas spreekt ze nauwelijks Engels.' Dan weet ik genoeg. Die laat ik aan me voorbijgaan. Zonder babbel, zonder communicatie, voelt het niet fijn om een vrouw zomaar te neuken. Ik heb dat ook nodig, om me prettig te voelen in iemands gezelschap.
Tsja... daar zeg je zo wat... En dat vind ik ook erg leuk.Ik zie soms buitenlandse dames gereviewd. 'Wow, nog nooit zo lekker gepijpt/geneukt.' Vijf sterren en ook nog een redelijk prijsje. Lijkt ideaal. Totdat ineens dat ene zinnetje komt. 'Helaas spreekt ze nauwelijks Engels.' Dan weet ik genoeg. Die laat ik aan me voorbijgaan. Zonder babbel, zonder communicatie, voelt het niet fijn om een vrouw zomaar te neuken. Ik heb dat ook nodig, om me prettig te voelen in iemands gezelschap.
Bodylanguage dusEr bestaan dus echt wel meer soorten communicatie!
Ik vind het altijd het spannendst om met zo min mogelijk verbale communicatie met elkaar aan de slag te gaan.
Achteraf, als de druk van de ketel is, is een babbeltje altijd wel leuk.
Daar ben ik het helemaal mee eens.Soms is het inderdaad érg lekker... om meteen je 'dierlijke instincten' te volgen! Lusten & driften...
En dan... op het einde... voldaan in mekaars armen liggen.
Waarom wil je meteen wegJa of gewoon zonder te onderhandelennaar binnen. Dit doe ik enkel bij dames die heel goed beoordeeld worden omdat ik de indruk heb dat de dames die hier veel positieve reacties krijgen, veel klanten krijgen die veel met ze willen praten. Maar heb sowieso na de seks dat ik eigenlijk meteen wil wegwezen
Ik had dat onlangs met de bus. Maar de helft rijd toch met 5 min vertagingLaatste tram nog (net) halen?
De praktijk is dan vaak zo dat de bus/tram/trein die je probeert te halen wel op tijd is, maar de volgende dan juist vertraging heeft....Ik had dat onlangs met de bus. Maar de helft rijd toch met 5 min vertraging![]()
Omgekeerd is slechter vind ik. Die waar jij op zit heeft de vertaging en je mist daar door je aansluiting.De praktijk is dan vaak zo dat de bus/tram/trein die je probeert te halen wel op tijd is, maar de volgende dan juist vertraging heeft....
Ik realiseer me dat ik heb betaald om seks te hebben en dan schaam ik me kapot en wil ik wegwezen. Dit gevoel heb ik dus standaard en ben daarna altijd echt muisstil, en meestal bij Roemeense dvp's is het helemaal stil en vertrek ik in stilte maar bij socialere dvp's, die gaan dan meestal tegen me praten en vragen stellen enz, wat ik achteraf heel lief vind maar dit laat ik niet zien: kijk meestal ook weg enz.Waarom wil je meteen weg
Als je van plan bent een dame te bezoeken kan dat inderdaad heel vervelend zijn, maar omgekeerd, als je de laatste verbinding van de dag naar huis hebt, kan het net je redding zijn. Dat geluk heb ik tenminste één keer gehad, toen door omstandigheden het ineens erg haasten werd.Omgekeerd is slechter vind ik. Die waar jij op zit heeft de vertraging en je mist daar door je aansluiting.