Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    167
In mijn jongere jaren had bij een bezoek aan een dame, vooral raamdames, na de dienst ook vaak dat de sfeer in klap in één klap omsloeg. De dame werd afstandelijk, tijdens het aankleden vaak een ongemakkelijke stilte en dan
inderdaad maar zo snel mogelijk het pand verlaten.
Ik had altijd het idee dat zij had gedaan wat ze moest doen, en mij ook zo snel mogelijk weg wilde hebben. Tja, dan kan je je weleens een sukkel voelen.

In de loop der tijd probeerde ik wel eens een simpel gesprekje aan te knopen, wat ook niet echt mijn specialiteit is, maar merkte dat dit toch zeer werd gewaardeerd.
Ik realiseerde me dat dit bij de dames net zo goed het geval kan zijn . Dat ze na de geleverde dienst zich ook misschien ook niet meer voelen dan alleen een dame die jou in je behoefte moet voorzien om zichzelf en vaak haar familie financieel te kunnen bedruipen.

Het valt mij vaak op dat de ze vaak eerst een beetje verbaasd zijn als je de stilte doorbreekt met een oprechte vraag. Iets over haar afkomst of familie; ze daar graag over vertellen, als ze merken dat je oprecht geïnteresseerd bent.
Ook een dvp wil gewoon graag gezien worden, als mens, moeder of dochter. En als je dan hoort waar je geld uiteindelijk aan besteed wordt, krijg je ook meteen wat minder moeite met het feit dat je betaald hebt voor sex.

Voer voor psychologen dit!
Tegen mijn zin in heb ik ooit een een academische graad in de psychologie behaald, dus sta mij toe even te filosoferen over de diverse opstellen hierboven en dan met name de walging t.a,v. DVP's en DVP-bezoek.
Voor alle duidelijkheid: dit is geen oordeel en al helemaal geen diagnose. Daar ben ik niet bedreven genoeg voor.

Dit klinkt als een typisch geval van een Oedipus.
De overdreven focus op hoe een vrouw zich 'zou moeten' gedragen en de afwijking die een DVP heeft t.o.v. dit ideaalbeeld. Waarschijnlijk voortkomend uit een 'verliefdheid' op de moeder en het idealiseren van haar en haar gedrag.
Omdat de DVP alles doet wat moeders niet doen (in dit beeld), zijn DVP's 'vies'.
Door afwijzing door moeder (een echte Oedipus wil immers sex met moeder) heeft zich een ongezonde sexuele fascinatie ontwikkeld, welke zich uit in het bezoeken van DVP's voor het doen van 'vieze' dingen, onmiddellijk gevolgd door walging.

Dit is een absoluut kort-door-de-bocht-verhaal, maar ik zie helaas erg veel bevestiging...
Dat kan, wat ik vooral gemerkt heb bij mezelf is dat ik soort van gefaald heb om relatie te krijgen terwijl anderen dat wel hebben.
Waarom lukt mij niet waarom moet ik betalen etc.

Voor mij heeft gewerkt dat geaccepteerd werd nog zelfs geen 200 jaar geleden dat je betaalde voor seks. Zelfs in de tijd van de ouden grieken en romeinen was het normaal als soldaat die rond trekt of stads bewoner dat je soms gewoon betaalde voor seks.
En ik moet ook wat. ik kan wel blijven wachten tot keer aanwaait maar dat doet het toch nooit.

Enigste wat ik kan zeggen als iemand met angst problemen is. Zoom in herken het en probeer te achterhalen waar het vandaan komt. als je gevonden hebt kun je het beter accepteren en ga je vaak minder slecht over voelen.
In mijn jongere jaren had bij een bezoek aan een dame, vooral raamdames, na de dienst ook vaak dat de sfeer in klap in één klap omsloeg. De dame werd afstandelijk, tijdens het aankleden vaak een ongemakkelijke stilte en dan
inderdaad maar zo snel mogelijk het pand verlaten.
Ik had altijd het idee dat zij had gedaan wat ze moest doen, en mij ook zo snel mogelijk weg wilde hebben. Tja, dan kan je je weleens een sukkel voelen.

In de loop der tijd probeerde ik wel eens een simpel gesprekje aan te knopen, wat ook niet echt mijn specialiteit is, maar merkte dat dit toch zeer werd gewaardeerd.
Ik realiseerde me dat dit bij de dames net zo goed het geval kan zijn . Dat ze na de geleverde dienst zich ook misschien ook niet meer voelen dan alleen een dame die jou in je behoefte moet voorzien om zichzelf en vaak haar familie financieel te kunnen bedruipen.

Het valt mij vaak op dat de ze vaak eerst een beetje verbaasd zijn als je de stilte doorbreekt met een oprechte vraag. Iets over haar afkomst of familie; ze daar graag over vertellen, als ze merken dat je oprecht geïnteresseerd bent.
Ook een dvp wil gewoon graag gezien worden, als mens, moeder of dochter. En als je dan hoort waar je geld uiteindelijk aan besteed wordt, krijg je ook meteen wat minder moeite met het feit dat je betaald hebt voor sex.
Ik kreeg dit wel eens ooit als reactie van paar DvP's het is fijn dat je me wel als mens ziet. in plaats van waar iemand alleen lul in steekt om zijn stress of mannelijkheid kwijt te moeten.

Voer voor psychologen dit!
Tegen mijn zin in heb ik ooit een een academische graad in de psychologie behaald, dus sta mij toe even te filosoferen over de diverse opstellen hierboven en dan met name de walging t.a,v. DVP's en DVP-bezoek.
Voor alle duidelijkheid: dit is geen oordeel en al helemaal geen diagnose. Daar ben ik niet bedreven genoeg voor.

De overdreven focus op hoe een vrouw zich 'zou moeten' gedragen en de afwijking die een DVP heeft t.o.v. dit ideaalbeeld. Waarschijnlijk voortkomend uit een 'verliefdheid' op de moeder en het idealiseren van haar en haar gedrag.
Omdat de DVP alles doet wat moeders niet doen (in dit beeld), zijn DVP's 'vies'.
Door afwijzing door moeder (een echte Oedipus wil immers sex met moeder) heeft zich een ongezonde sexuele fascinatie ontwikkeld, welke zich uit in het bezoeken van DVP's voor het doen van 'vieze' dingen, onmiddellijk gevolgd door walging.

Dit is een absoluut kort-door-de-bocht-verhaal, maar ik zie helaas erg veel bevestiging...
Oke dit had ik niet verwacht toen je begon dat je een academische graad in psychologie hebt behaald. Maar oke interessante theorie, ik denk alleen niet dat ik hieronder val want heb totaal geen seksuele fantasie over mn moeder: ik heb een vrij stabiele en goede relatie met mn moeder, niets geks aan en mn jeugd was normaal waarbij mn ouders gwn gelukkig samen zijn dus de standaard theorie van: het ligt aan je jeugd, weet ik niet.

Ik denk wel dat ik een conservatieve type guy ben. En dat ik vooral veel denk en besef dat dvp's dit werk niet zouden doen als ze niet een vervelende jeugd zouden hebben gehad. Dat gevoel wat ik heb, voelt namelijk dat ik iets fout doe: namelijk betalen voor de seks: wat is mis met mij? Waarom betaal ik voor seks terwijl ik dit ook vrijwillig kan krijgen? Soort loser-gevoel. Het zal vast een vooroordeel zijn die ik onbewust heb richting mannen die betalen voor de seks.

Waarom betaal ik voor seks terwijl ik dit ook vrijwillig kan krijgen? Soort loser-gevoel. Het zal vast een vooroordeel zijn die ik onbewust heb richting mannen die betalen voor de seks.
Ik denk dat je dit helemaal niet vrijwillig (daarmee bedoel je neem ik aan: gratis) kunt krijgen. Of in ieder geval niet gemakkelijk. Want daarom doe je dit, omdat de gewone manier te ingewikkeld is. En dat maakt ook niet uit, eigenlijk geldt voor mij hetzelfde. Ik mag dan getrouwd zijn, het gros der dames kijkt langs mij heen. Ik ben het absolute tegenovergestelde van de womanizer.

Het is het typische winnaar/verliezer-denken wat je hier laat zien. Eigen aan een (neo)liberale samenleving. Het gaat om winnen. Succesvolle carrière, koophuis en..... seksuele aantrekkelijkheid en daarmee de aantrekkelijkste sekspartners via een knip met de vingers. Winnaar zijn in de ratrace. En ben je dat niet, dan is het je eigen schuld. Jij lijkt jezelf te verwijten om een verliezer te zijn in de seksuele ratrace en je te 'verlagen' tot betaalde seks. Helemaal nergens voor nodig.

Ook als je niet tot de winnaars behoort, heb je essentiële behoeften. Seks is er daar een van. Waarom is het niet slecht als je betaalt voor brood, maar wel als je dat voor seks doet? Het zijn allebei eerste levensbehoeften.

Ik snap dat je met deze hobby niet naar buiten treedt. De samenleving is oordelend en bekrompen. Maar bevrijd jezelf van die oordelen. Doe het tenminste voor jezelf. Je doet iets wat 40% van de mannen doet. Een veel hoger percentage dan het aantal mannen dat lid is van een voetbalclub. Waarom is dat laatste dan wel normaal en wandelen niet?

Nog een tip: blijf na de seks eens gewoon babbelen met een dame en breng dit ter sprake. De luchtigheid waarmee ze erop reageren, vind ik altijd weer een verademing. En zoek daar de juiste dame voor. Een Moldavische in een schotelantenneflat is misschien niet de juiste persoon, maar in privéhuizen zitten vaak (Nederlandse) dames met levenservaring.

Ik denk dat je dit helemaal niet vrijwillig (daarmee bedoel je neem ik aan: gratis) kunt krijgen. Of in ieder geval niet gemakkelijk. Want daarom doe je dit, omdat de gewone manier te ingewikkeld is. En dat maakt ook niet uit, eigenlijk geldt voor mij hetzelfde. Ik mag dan getrouwd zijn, het gros der dames kijkt langs mij heen. Ik ben het absolute tegenovergestelde van de womanizer.

Het is het typische winnaar/verliezer-denken wat je hier laat zien. Eigen aan een (neo)liberale samenleving. Het gaat om winnen. Succesvolle carrière, koophuis en..... seksuele aantrekkelijkheid en daarmee de aantrekkelijkste sekspartners via een knip met de vingers. Winnaar zijn in de ratrace. En ben je dat niet, dan is het je eigen schuld. Jij lijkt jezelf te verwijten om een verliezer te zijn in de seksuele ratrace en je te 'verlagen' tot betaalde seks. Helemaal nergens voor nodig.

Ook als je niet tot de winnaars behoort, heb je essentiële behoeften. Seks is er daar een van. Waarom is het niet slecht als je betaalt voor brood, maar wel als je dat voor seks doet? Het zijn allebei eerste levensbehoeften.

Ik snap dat je met deze hobby niet naar buiten treedt. De samenleving is oordelend en bekrompen. Maar bevrijd jezelf van die oordelen. Doe het tenminste voor jezelf. Je doet iets wat 40% van de mannen doet. Een veel hoger percentage dan het aantal mannen dat lid is van een voetbalclub. Waarom is dat laatste dan wel normaal en wandelen niet?

Nog een tip: blijf na de seks eens gewoon babbelen met een dame en breng dit ter sprake. De luchtigheid waarmee ze erop reageren, vind ik altijd weer een verademing. En zoek daar de juiste dame voor. Een Moldavische in een schotelantenneflat is misschien niet de juiste persoon, maar in privéhuizen zitten vaak (Nederlandse) dames met levenservaring.
Dank je voor deze genuanceerde kijk. Je hebt gelijk dat de schaamte vaak meer voortkomt uit maatschappelijke oordelen dan uit de realiteit.
Die vergelijking met andere basisbehoeften is treffend - we normaliseren zoveel andere vormen van dienstverlening.
Wat me vooral aanspreekt is je punt over het winnaar/verliezer-denken. Het reduceert complexe menselijke behoeften tot een soort competitie, terwijl intimiteit en verbinding veel genuanceerder liggen.
Je tip over het gesprek aangaan achteraf is waardevol - die menselijke verbinding kan inderdaad helpen om de transactie in perspectief te plaatsen en de schaamte weg te nemen 😎

Ik denk wel dat ik een conservatieve type guy ben. En dat ik vooral veel denk en besef dat dvp's dit werk niet zouden doen als ze niet een vervelende jeugd zouden hebben gehad.
Ik denk dat het tegenwoordig vooral bij de Roemeense dames simpelweg onderling mond op mond reclame is, dat ze voor hun doen relatief makkelijk ''veel geld'' kunnen verdienen en dat het weinig te maken heeft met een moeilijke jeugd etc

haha... inderdaad een kort-door-de-bocht-verhaal, maar ik denk dat dit verhaal op degene die jij bedoelt (althans degene die ik denk dat jij bedoelt) wel enigszins van toepassing is.
Maar Freud was zelf natuurlijk ook enigszins seksueel gefrustreerd, dus vandaar dat zo goed als al zijn theorien (deels) op seksualiteit en de moederrol zijn gericht.

Mooi verwoord.
Daarnaast ben ik van mening dat de 'schaamte' ook grotendeels komt door onze eigen 'programmering'. Je hebt je als het ware laten indoctrineren door de goegemeente en wat zij als 'normaal' beschouwen.
Dat leidt tot bekrompen gedrag en een laag zelfbeeld als je 'afwijkt'. Je praat jezelf aan dat wat je doet niet 'normaal' is. Zodra je daarvan loskomt blijkt het opeens allemaal niet zo dramatisch...

En kun je opeens vrij genieten van al het moois dat het leven te bieden heeft!
Loser gevoel? Werkelijk?
'Waarom betaal je voor een DVP'? Zoveel mooi's! Zoveel lekkers! Omdat het kan!
(y)

Oke dit had ik niet verwacht toen je begon dat je een academische graad in psychologie hebt behaald. Maar oke interessante theorie, ik denk alleen niet dat ik hieronder val want heb totaal geen seksuele fantasie over mn moeder: ik heb een vrij stabiele en goede relatie met mn moeder, niets geks aan en mn jeugd was normaal waarbij mn ouders gwn gelukkig samen zijn dus de standaard theorie van: het ligt aan je jeugd, weet ik niet.

Het gaat er denk ik ook niet om dat je letterlijk verliefd zou zijn op je moeder.
Maar dat je de moeder als instituut adoreert, of heel hoog hebt.

Ik zie wel een paar reply's met heel veel overeenkomsten.

Frustratie over geen relatie kunnen krijgen.
Dan dus 100% afhankelijk van damesbezoek.
Dames waar dan ook weinig respect voor is, want die doen voor geld iets wat ze makkelijk gratis kunnen krijgen.
En dan na het bezoek walgen dat je iets nodig had en er voor betaald hebt, terwijl dat compleet tegen de normale natuur ingaat.

Ja, als ik het zo lees snap ik dat dat heel pittig en ingewikkeld is.
En ik snap ook ineens beter de klachten over de prijzen.

Als je iets wil en doet uit lust, waar je achteraf gelijk weer van walgt is iedere euro die dat kost er eigenlijk één teveel.

Knap dat jullie het zo op durven schrijven.
Dat vergt best enige moed. 🙏👌
En sterkte met deze worsteling.

Laat ik ook nog even zeer serieus op dit topic reageren... etc etc.

Dan reageer ik nu op jou...

Met je prachtige wit/grijze haren, mooie ogen, fijne stem, prachtig bijgehouden baardje, waar je een goed gesprek mee kan hebben, die lachkraaienpootjes heeft, een vrouw wil behagen waardoor je zelf minder ontvangt..

Jij bent gewoon een reuze gezellige mooie man, waar ( in mijn ogen dan ) niets mis mee is. Behalve dan je eigen zelfbeeld, waar je echt aan moet werken. Er is niets mis met jou, dat denk je alleen van jezelf en zoiets kan je ook uitstralen naar potentieel partnermateriaal. Zodra je dat kan laten varen staan de dames voor je in de rij. Beetje meer vertrouwen in jezelf krijgen lieve schat!

Dan reageer ik nu op jou...

Met je prachtige wit/grijze haren, mooie ogen, fijne stem, prachtig bijgehouden baardje, waar je een goed gesprek mee kan hebben, die lachkraaienpootjes heeft, een vrouw wil behagen waardoor je zelf minder ontvangt..

Jij bent gewoon een reuze gezellige mooie man, waar ( in mijn ogen dan ) niets mis mee is. Behalve dan je eigen zelfbeeld, waar je echt aan moet werken. Er is niets mis met jou, dat denk je alleen van jezelf en zoiets kan je ook uitstralen naar potentieel partnermateriaal. Zodra je dat kan laten varen staan de dames voor je in de rij. Beetje meer vertrouwen in jezelf krijgen lieve schat!
Mooi verwoord!

En dat ik vooral veel denk en besef dat dvp's dit werk niet zouden doen als ze niet een vervelende jeugd zouden hebben gehad. Dat gevoel wat ik heb, voelt namelijk dat ik iets fout doe: namelijk betalen voor de seks: wat is mis met mij?
Maar je spreekt als een man die ervaring heeft bij dvp's, dus uit je eerste zin mag ik dan afleiden dat jij zelf ook naar dvp's gaat omdat je een vervelende jeugd hebt gehad? Of zit dat bij mannen anders in elkaar dan bij vrouwen?
Waarom betaal ik voor seks terwijl ik dit ook vrijwillig kan krijgen? Soort loser-gevoel. Het zal vast een vooroordeel zijn die ik onbewust heb richting mannen die betalen voor de seks.
Waarom ga je op vakantie en betaal je voor een hotel, een huisje of een camping als je thuis ook een leuke woonst hebt? Waarom ga je met vrienden ergens iets drinken als je thuis een veel goedkopere drankvoorraad hebt dan in die 'dure' horecazaken? Zo kunnen we nog veel vragen stellen...

Het antwoord is simpel: omdat dit eens prettig is, leuk aanvoelt en je kan daarvan genieten. Je ziet eens iets anders dan het alledaagse. Je praat eens met anderen. Dat is de reden waarvoor een dvp-bezoek best fijn kan zijn. In de alpenlanden bestaat er een spreekwoord dat (vrij vertaald) zegt: enkel een marmot kruipt altijd in de zelfde pijp.

@ErinEruit: Hetgeen waarmee jij dit topic opende geldt ook voor mij, namelijk DVP-bezoek om in mijn seksuele behoeftes te voorzien op die momenten nog single ben.
Of laatstgenoemde zal blijven, ondanks dat ik met 40 jaar niet zozeer 'over datum' ben maar ook niet meer de jongste ben, gezien het gemiddelde sentiment en de verhoudingen kan ik het nog moeilijk opbrengen om enige tijd in dating te willen steken.

Laatst bewerkt:
@ErinEruit: Hetgeen waarmee jij dit topic opende geldt ook voor mij, namelijk DVP-bezoek om in mijn seksuele behoeftes te voorzien op die momenten nog single ben.
Of laatstgenoemde zal blijven, ondanks dat ik met 40 jaar niet zozeer 'over datum' ben maar ook niet meer de jongste ben, gezien het gemiddelde sentiment en de verhoudingen kan ik het nog moeilijk opbrengen om enige tijd in dating te willens teken.
Ik was single tot mijn 40e. Nu, tien jaar later ben ik huisvader. Maar toch nog altijd ergens die einzelgänger die zijn eigen weg zoekt gebleven. Daarom ben ik hier en daarom deel ik soms nog altijd het bed met andere vrouwen. Daarom en om nog veel meer redenen die ik elders hier al uit de doeken heb gedaan.

Ik wil maar zeggen: het is nooit te laat en je bent nooit 'over datum'.

Ik denk dat je zorro verkeerd begrijpt. Volgens mij bedoeld zorro niet dat je je moeder niet op een sexuele manier ziet.

Maar dat een vrouw die sex heeft voor geld. Niet voldoet aan het beeld van hoe een vrouw zich hoort te gedragen.

Veel mannen spiegelen hun ideaal beeld van een vrouw af van hun moeder.

Ik was single tot mijn 40e. Nu, tien jaar later ben ik huisvader. Maar toch nog altijd ergens die einzelgänger die zijn eigen weg zoekt gebleven. Daarom ben ik hier en daarom deel ik soms nog altijd het bed met andere vrouwen. Daarom en om nog veel meer redenen die ik elders hier al uit de doeken heb gedaan.

Ik wil maar zeggen: het is nooit te laat en je bent nooit 'over datum'.
Daarom dat ik die poll bij dit topic zo wereldvreemd vind. Je kan blijkbaar alleen maar naar een dvp gaan als je ontevreden bent over hoe je in het leven staat, als je single bent en je zak moet eens leeg, enz. Het GROOTSTE AANTAL klanten van een dvp bestaat gewoon uit mannen die een misschien wat speciale hobby hebben, maar die simpelweg af en toe eens genieten van een andere vrouw 'just for fun' zonder dat daar verder een nasleep moet bijhoren.

Seks voor de pret, maar voor de rest gaan we daar geen relatie van maken. Als je op café een biertje gaat drinken, wil dit toch ook niet zeggen dat je die horecazaak wil gaan overnemen. Maar seks... ohlala, het blijft voor veel mensen toch nog altijd iets stiekems hoor...

Ik denk dat je zorro verkeerd begrijpt. Volgens mij bedoeld zorro niet dat je je moeder niet op een sexuele manier ziet.

Maar dat een vrouw die sex heeft voor geld. Niet voldoet aan het beeld van hoe een vrouw zich hoort te gedragen.

Veel mannen spiegelen hun ideaal beeld van een vrouw af van hun moeder.
Dat kan wel wat meer kloppen. Alleen ben ik gauw afgestapt want ze heeft me toch een zooi problemen van haar aan mij doorgegeven

Daarom dat ik die poll bij dit topic zo wereldvreemd vind. Je kan blijkbaar alleen maar naar een dvp gaan als je ontevreden bent over hoe je in het leven staat, als je single bent en je zak moet eens leeg, enz. Het GROOTSTE AANTAL klanten van een dvp bestaat gewoon uit mannen die een misschien wat speciale hobby hebben, maar die simpelweg af en toe eens genieten van een andere vrouw 'just for fun' zonder dat daar verder een nasleep moet bijhoren.

Seks voor de pret, maar voor de rest gaan we daar geen relatie van maken. Als je op café een biertje gaat drinken, wil dit toch ook niet zeggen dat je die horecazaak wil gaan overnemen. Maar seks... ohlala, het blijft voor veel mensen toch nog altijd iets stiekems hoor...
Deze poll komt ook oorspronkelijk uit een damesblad. Zo zie je maar weer dat de gemiddelde vrouw totaal niks begrijpt van dit wereldje.

Waarom betalen voor een dame als je ook in het normale leven dames kunt scoren?

Simpel: omdat ik vandaag dacht 'ik wil nu seks'! 1 appje naar mijn vaste dame ('sure, i am here') en een half uur later lig ik haar te beffen terwijl zij mijn staaf hard zuigt.

Als ik 'gewone vriendinnen' app: 'ik ben nog op werk', 'Nee, niet thuis, doe maar een hotel', 'ik kan pas zondag afspreken'.

Waarom betalen voor een dame als je ook in het normale leven dames kunt scoren?

Simpel: omdat ik vandaag dacht 'ik wil nu seks'! 1 appje naar mijn vaste dame ('sure, i am here') en een half uur later lig ik haar te beffen terwijl zij mijn staaf hard zuigt.

Als ik 'gewone vriendinnen' app: 'ik ben nog op werk', 'Nee, niet thuis, doe maar een hotel', 'ik kan pas zondag afspreken'.
Helemaal mee eens! Daarbij wil ik geen relatie meer en dames waar je onbetaald seks mee hebt, willen vaak een relatie, tenzij je een vrouw neukt die in een relatie zit. Maar die vrouwen zou ik nooit vertrouwen voor een relatie.

Terug
Bovenaan Onderaan