Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    237
Weet ik niet. Betere manier om je te ontladen als 15-jarige is er niet, denk ik. Maar de dame zou strafbaar zijn.
Idd ze zou in de bak gaan.

Maar het is wel een voordeel dat je eerste maal met een vrouw met ervaring is. 😁
Beton dat je in de grond steekt, vergaat niet he slimmeke. Dat is verboden. Het wordt tijd dat jij wat IN the box gaat denken. LOL
Ik denk niet graag in kotjes. 😜

Tegenwoordig de minimum toegestane wandelleeftijd, maar destijds in de roaring 90's was een 15-jarige aan de deur van een privéhuis geen zeldzaamheid.
Ik ben ooit eens met 16 naar een privehuis gefietst en aangebeld.
Durfde toen niet door te zetten dus deed ik of ik naar toilet moest.

Achteraf gezien was dat zoals het zou moeten zijn want jaren later had ik m eerste x DvP wat ook meteen mn eerste keer was.
Daar heb ik nooit een seconde spijt van gehad.
Uiteindelijk is ze 3 jaar mn vaste dame geworden ,
Tot ze ineens van de radar verdween 😱😭

Inmiddels een nieuwe vaste dame en alles is goed 😎😁😊

Het onderwerp was 'waarom bezoek je een dvp'... Naast de onderliggende redenen, merken we dat dus blijkbaar sommige mensen die drang naar seks met een dvp pas op latere leeftijd krijgen, en anderen, lees ik hier bv reeds op 18 jaar.

De volgende vraag is dan: hoe vaak heb je dan de kriebels om eens effe naar zo een dvp te gaan?

Het onderwerp was 'waarom bezoek je een dvp'... Naast de onderliggende redenen, merken we dat dus blijkbaar sommige mensen die drang naar seks met een dvp pas op latere leeftijd krijgen, en anderen, lees ik hier bv reeds op 18 jaar.

De volgende vraag is dan: hoe vaak heb je dan de kriebels om eens effe naar zo een dvp te gaan?
Nou vraag @ErinEruit om daarover het zoveelste topic te openen
Hopelijk nu wel met een open poll of tip van flip: zonder achterlijke poll

kribels om te gaan vaak. Maar ik hou het bewust op 1 maal max 2x per maand. Zo dat het geen verslaving word/ dwangmatig

Ik wilde eindelijk seks. En mijn crush zag mij niet staan. Dan moet je toch wat.
Ik kwam als jongeman eens eentje tegen op straat, die vroeg (in t Frans) of ik mij eens niet wou amuseren. Welja, ik had een lief, ik kende het spelletje al, en de deze had ook wel leuke dingen in de blouse en een kort rokje. Zo heb ik geleerd dat amuseren niet hetzelfde is als houden van. Een nieuwe hobby toen. Alles wat we graag eten, hebben we ooit eens voor de eerste keer geproefd...

Ik zat serieus te twijfelen tussen 6 of 4 planken toen ik het schreef.

Oorspronkelijk stond er 6 planken.
Hoe je het ook wendt of keert heb je hoe dan ook met 4 stuks te maken
Deksel
Bodem
Links
Rechts

Edit
Heb een bron gevonden die idd 6 planken zegt, namelijk hoofd en voeten.
Dus
Deksel
Plank korte zijde hoofd
Links
Rechts
Plank korte zijde voeten
Bodem

Bron:
Houten jassie

Eerste keer was op mijn 18de, maar dat verhaal heb ik hier ergens al eens uitgebreid uit de doeken gedaan.
Kriebels heb ik altijd, vooral in de zomermaanden.
Verslavingsgevaar ligt bij mij zeker wel op de loer.

No offense taken, non meant.
Loop maar lekker leeg, doe ik ook regelmatig ;)

Eén van de mooiere uitspraken hier.

En voor wat betreft de rest van je betoog: zo heb ik er eigenlijk nooit echt naar gekeken, ook ik zit 'veilig' in mijn eigen bubbel. Thanks voor de inspiratie!

Hele mooie analyse! Prima foto ook trouwens. Zijn ze van jou? 😜
Zijn van mn buurman..

Terug
Bovenaan Onderaan