50Ben sowieso wel benieuwd naar de leeftijden categorieen vd heren die hier actief zijn (exacte leeftijd boeit me niet). Ik ben zelf <40 jaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren50Ben sowieso wel benieuwd naar de leeftijden categorieen vd heren die hier actief zijn (exacte leeftijd boeit me niet). Ik ben zelf <40 jaar
35Ben sowieso wel benieuwd naar de leeftijden categorieen vd heren die hier actief zijn (exacte leeftijd boeit me niet). Ik ben zelf <40 jaar
Mss wat meer ontopic op welke leeftijd heb je voor het eerst een dvp bezocht?Onderwerp 'Leeftijd van GR wandelaars' https://www.girlsreview.nl/threads/leeftijd-van-gr-wandelaars.10974/
Kijk dat is nu een interessante vraag en dat zonder achterlijke poll met vooringenomen optiesMss wat meer ontopic op welke leeftijd heb je voor het eerst een dvp bezocht?
![]()
18.Mss wat meer ontopic op welke leeftijd heb je voor het eerst een dvp bezocht?
![]()
Groot gelijk.
Tegenwoordig de minimum toegestane wandelleeftijd, maar destijds in de roaring 90's was een 15-jarige aan de deur van een privéhuis geen zeldzaamheid.Groot gelijk.
Het is mss wel beter nu zoTegenwoordig de minimum toegestane wandelleeftijd, maar destijds in de roaring 90's was een 15-jarige aan de deur van een privéhuis geen zeldzaamheid.
Weet ik niet. Betere manier om je te ontladen als 15-jarige is er niet, denk ik. Maar de dame zou strafbaar zijn.Het is mss wel beter nu zo.
Beton dat je in de grond steekt, vergaat niet he slimmeke. Dat is verboden. Het wordt tijd dat jij wat IN the box gaat denken. LOLen als je dan voor en achter dichtgiet met beton blijft het ook bij 4 planken, het wordt tijd dat de begrafenisindustrie out of the box gaat denken
Idd ze zou in de bak gaan.Weet ik niet. Betere manier om je te ontladen als 15-jarige is er niet, denk ik. Maar de dame zou strafbaar zijn.
Ik denk niet graag in kotjes.Beton dat je in de grond steekt, vergaat niet he slimmeke. Dat is verboden. Het wordt tijd dat jij wat IN the box gaat denken. LOL
Ze heette Esther. De naam van de onbereikbare crush uit mijn klas. Daarom koos ik haar. Heel aantrekkelijk was ze niet. Zeker achterin de 30. Maar ik was ontmaagd. Daar ging het om.Idd ze zou in de bak gaan.
Maar het is wel een voordeel dat je eerste maal met een vrouw met ervaring is.
Ik denk niet graag in kotjes.![]()
Ik ben ooit eens met 16 naar een privehuis gefietst en aangebeld.Tegenwoordig de minimum toegestane wandelleeftijd, maar destijds in de roaring 90's was een 15-jarige aan de deur van een privéhuis geen zeldzaamheid.
Dan was je toch wat belazerd? Want die naam Esther zal wel een artiestennaam geweest zijnZe heette Esther. De naam van de onbereikbare crush uit mijn klas. Daarom koos ik haar. Heel aantrekkelijk was ze niet. Zeker achterin de 30. Maar ik was ontmaagd. Daar ging het om.
De mijne hete isabella een 23 jarige colombiaanse. Natuurlijk schoon en zoet lief.Ze heette Esther. De naam van de onbereikbare crush uit mijn klas. Daarom koos ik haar. Heel aantrekkelijk was ze niet. Zeker achterin de 30. Maar ik was ontmaagd. Daar ging het om.
Who caresDan was je toch wat belazerd? Want die naam Esther zal wel een artiestennaam geweest zijn![]()
Nou vraag @ErinEruit om daarover het zoveelste topic te openenHet onderwerp was 'waarom bezoek je een dvp'... Naast de onderliggende redenen, merken we dat dus blijkbaar sommige mensen die drang naar seks met een dvp pas op latere leeftijd krijgen, en anderen, lees ik hier bv reeds op 18 jaar.
De volgende vraag is dan: hoe vaak heb je dan de kriebels om eens effe naar zo een dvp te gaan?
kribels om te gaan vaak. Maar ik hou het bewust op 1 maal max 2x per maand. Zo dat het geen verslaving word/ dwangmatigHet onderwerp was 'waarom bezoek je een dvp'... Naast de onderliggende redenen, merken we dat dus blijkbaar sommige mensen die drang naar seks met een dvp pas op latere leeftijd krijgen, en anderen, lees ik hier bv reeds op 18 jaar.
De volgende vraag is dan: hoe vaak heb je dan de kriebels om eens effe naar zo een dvp te gaan?
Ik wilde eindelijk seks. En mijn crush zag mij niet staan. Dan moet je toch wat.Het onderwerp was 'waarom bezoek je een dvp'... Naast de onderliggende redenen, merken we dat dus blijkbaar sommige mensen die drang naar seks met een dvp pas op latere leeftijd krijgen, en anderen, lees ik hier bv reeds op 18 jaar.
Ik kwam als jongeman eens eentje tegen op straat, die vroeg (in t Frans) of ik mij eens niet wou amuseren. Welja, ik had een lief, ik kende het spelletje al, en de deze had ook wel leuke dingen in de blouse en een kort rokje. Zo heb ik geleerd dat amuseren niet hetzelfde is als houden van. Een nieuwe hobby toen. Alles wat we graag eten, hebben we ooit eens voor de eerste keer geproefd...Ik wilde eindelijk seks. En mijn crush zag mij niet staan. Dan moet je toch wat.
Houten jassieIk zat serieus te twijfelen tussen 6 of 4 planken toen ik het schreef.
Oorspronkelijk stond er 6 planken.
Hoe je het ook wendt of keert heb je hoe dan ook met 4 stuks te maken
Deksel
Bodem
Links
Rechts
Edit
Heb een bron gevonden die idd 6 planken zegt, namelijk hoofd en voeten.
Dus
Deksel
Plank korte zijde hoofd
Links
Rechts
Plank korte zijde voeten
Bodem
Bron:
![]()
Do it yourself grafkist - Buitengewoon Afscheid
buitengewoonafscheid.nl
Zijn van mn buurman..No offense taken, non meant.
Loop maar lekker leeg, doe ik ook regelmatig
Eén van de mooiere uitspraken hier.
En voor wat betreft de rest van je betoog: zo heb ik er eigenlijk nooit echt naar gekeken, ook ik zit 'veilig' in mijn eigen bubbel. Thanks voor de inspiratie!
Hele mooie analyse! Prima foto ook trouwens. Zijn ze van jou?![]()
ManboobsZijn van mn buurman..