Waarom een lelijke oude dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
👎👎👎 je slaat de plank volkomen mis..


''Lekker makkelijk om iedereen op 1 hoop te gooien en te gaan sjoemelen met woorden als respect - verafgoden - uitwonen en aanbidden''

''En er zit een groot verschil tussen de dames zien als werklui waar een gat in zit of iemand gewoon waarderen om wat ie doet.''

dit zijn jouw woorden zou is het niet gebracht door collega
Ja dat klopt.
Ik citeer ook niemand, toch?
Het is zoals ik het lees en zoals het op mij overkomt.
Of moet ik gaan denken voor iemand anders dan?

Of ik de plank missla? Geen idee, mijn dates zijn top, ik ben in tig jaar nooit verkeerd behandeld en de plank staat in ieder geval recht overeind!

Dus ik heb -voor mezelf- geen idee wat het probleem is.
Blijft vervelend als dat voor iemand anders totaal niet zo is.
 
Ik denk dat veel mannen het ook zat zijn om netjes te schrijven omdat ze vaak zijn bedonderd dus frustratie speelt ook een rol.denk ik.
Weet je waarom je vaak bedonderd wordt? Weinig research op voorhand. Denken met je pik ipv eerst wat recensies te lezen
En ja....de absolute top daar moet je soms een week of langer op wachten voor een plekje. Maar je snapt toch dat de meeste dvps die snel snel plaats hebben dat het niet zomaar is.
1+1 is meestal 2
Ik moet soms weken wachten, 1keer zelfs een week of 8. maar ik weet dat het aan 100 procent top gaat zijn .
Je hebt de ramen , daar kan je idd snel terecht. Maar prive ontvangst heeft me geleerd(ja ik heb het ook moeten ondervinden) dat wanneer je direct terecht kan , dat het dan meestal met een reden is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik research me de blubber, kijk goed naar foto's en oogopslag en rare zinnen, noem het gut feeling. Gevolg: bij twijfel haal ik altijd af. Zodoende zijn bijkans al mijn dates goed.
En waar ik met 1 iemand de mist inging is dat mijn eigen schuld geweest.

Research maakt het verschil.
 
Ja ik research me de blubber, kijk goed naar foto's en oogopslag en rare zinnen, noem het gut feeling. Gevolg: bij twijfel haal ik altijd af. Zodoende zijn bijkans al mijn dates goed.
En waar ik met 1 iemand de mist inging is dat mijn eigen schuld geweest.

Research maakt het verschil.
En als je een topper hebt. Blijf je daar dan bij....Of is de drang om telkens iets nieuws te ontdekken aanwezig? Ik heb dat bvb niet (meer)
 
Waarom een oude lelijke dvp? Omdat er nog een markt voor is.

Zelf kies ik mijn dvp uit op uitstraling, uiterlijk of lekker figuur. Leeftijd maakt me niet uit. Vaak kom je dan wel in de leeftijdscategorie 21j-40j. Mocht het dan tegenvallen achteraf dan strepen we die gewoon af. Maar dat is wel een van mijn voorwaardes om stijf te worden en daarom voor een bepaalde dvp te kiezen.
Ik zal niet voor een (oude) dvp kiezen omdat haar diensten goed/uitgebreid (van horen zeggen) zijn of omdat ze positieve recencies heeft maar ik moet iets in haar zien waar ik geil van wordt. En als vooraf de recencies ook positief zijn is het jackpot! Zijn de recencies slecht maar ziet de dvp er lekker uit dan waag ik vaak toch zelf wel een gokje. Lust wint helaas vaak van het (beetje) verstand .
 
Weet je waarom je vaak bedonderd wordt? Weinig research op voorhand. Denken met je pik ipv eerst wat recensies te lezen
En ja....de absolute top daar moet je soms een week of langer op wachten voor een plekje. Maar je snapt toch dat de meeste dvps die snel snel plaats hebben dat het niet zomaar is.
1+1 is meestal 2
Ik moet soms weken wachten, 1keer zelfs een week of 8. maar ik weet dat het aan 100 procent top gaat zijn .
Je hebt de ramen , daar kan je idd snel terecht. Maar prive ontvangst heeft me geleerd(ja ik heb het ook moeten ondervinden) dat wanneer je direct terecht kan , dat het dan meestal met een reden is.
Vertel dat maar aan een newbie ik loop al 17 jaar mee en heb je advies niet nodig.
 
Wel als je standvastig bent aan dezelfde. Al kan dat natuurlijk ook ooit wel eens minder zijn . Maar je snapt me wel.
Bij een en dezelfde vrouw blijven? Dat is niet wandelen, dat is een surrogaat relatie. De meeste wandelaars zullen dit niet doen. En overigens kan ook een vaste dame een mindere dag hebben, en dus een mindere 'date'.
 
Tuurlijk. Zag het laatst nog in een recensie. Dame gaf aan dat ze squirting doet en de wandelaar betaalde er ook voor. Uiteindelijk wilde ze het niet omdat anders de lakens vies zouden worden. Geld terug? Nee, tuurlijk niet. Als dat soort dingen gebeuren moet je een recensie schrijven en als ze het te bont maakt lekker anoniem aangifte doen en het adres doorgeven. Iedereen bekritiseerde een wandelaar die dat had gedaan en hier had vermeld (@Ted geloof ik), maar ik geef hem groot gelijk. Zulke dames komen over 2 maanden terug met een ander naam en telefoonnummer en gaan vrolijk verder. Voor mij is dit een milde vorm van oplichting en diefstal.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame op whatsapp iets beloofde en het op de kamer nog een keer beloofde en na het betalen alles vergeten was..... ik had ook haar bed onder moeten zeiken..... maar ik heb het bij een glas water gehouden...... vervolgens wel het hotel een berichtje gestuurd dat er illegale prostitutie plaats vondt.......
Wel meer van dat gezeik meegemaakt toen ik met Corona kinky af ging.......Als die tijd weer komt hoop ik beter voorbereid te zijn....


Ik denk maar wat....... ik heb er een enorme hekel aan om bedrogen te worden
 
Vandaag door de Doublet gelopen......nergens naar binnen gegaan want al mijn vriendinnetjes zijn op vakantie......nog zo tegen ze gezegd dat ze dat af moeten stemmen met elkaar....... bij elke normale baan zorg je dat er iemand is om je werk over te nemen als je met vakantie gaat.........

Hoe dan ook, dus de straat een paar keer doorgelopen ..... Ik houd de ontwikkeling van de prijsbordjes met interesse in de gaten.....Het viel mij op dan een aantal dames van goed boven de 50 dachten dat je vanaf 50 jaar automatisch 50 euro mag vragen.......ik vraag me toch af wat zo een dame daar dan allemaal voor doet..... of zijn ze echt zo goed dat ze tien euro meer waard zijn dan de jonkies? Van sommigen had ik al gelezen dat ze zo gezond zijn dat ze zonder regenjas in de regen kunnen lopen..... maar is dat het geval met al die oudere dames die 50 vragen? Of zijn hun ogen zo ver achteruit gegaan dat ze het bordje niet konden lezen?
 
maar is dat het geval met al die oudere dames die 50 vragen?

Wel triest dat men loopt te zagen over een tientje 🙄

Je kan het ook anders zeggen..

"De jongedames zijn veel te goedkoop, die zouden gewoon 60 euro moeten vragen".
Heb je toch nog dat tientje verschil 🙂 en zijn alle dames blij.

40 euro.. is echt een belachelijk bedrag! Wie dat ooit verzonnen heeft, die moeten ze een rotschop geven. 😑

Btw.. iedereen mag vragen wat ze wilt 😌 Haar onderneming tenslotte 🙂
 
Toen ik laatst door de Doublet liep, kwam ik ergens in zo'n binnenruimte langs een stuk of vier senioren op een rij. Toen ik weer terugliep, probeerde één van hen mij te 'verleiden' door haar borsten uit haar beha te halen! 😂
Ik werd een keer terug geroepen om even te komen praten toen ik langs liep, toen pakte ze mijn hoofd beet en duwde het tussen haar borsten
 
Wel triest dat men loopt te zagen over een tientje 🙄

Je kan het ook anders zeggen..

"De jongedames zijn veel te goedkoop, die zouden gewoon 60 euro moeten vragen".
Heb je toch nog dat tientje verschil 🙂 en zijn alle dames blij.

40 euro.. is echt een belachelijk bedrag! Wie dat ooit verzonnen heeft, die moeten ze een rotschop geven. 😑

Btw.. iedereen mag vragen wat ze wilt 😌 Haar onderneming tenslotte 🙂
Ik zeg niet dat ze het niet mogen vragen.....ik vind de verhouding vreemd......
Overigens ik vind het wel belachelijk veel geld....dit kan alleen omdat de markt niet echt open is.
Ik heb mijn eigen prijs ook per 1 September omhoog gedaan...mijn prijs is ook belachelijk....maar ik pak ook wat ik pakken kan....beter in mijn zak dan in de zak van de aandeelhouders van mijn klant die stuk voor stuk miljardair zijn. Ik breng het dan weer naar de dvps.....een soort van robin hood😂
Maar even realistisch zijn Joke.....dvp prijzen zijn belachelijk hoog voor wat de meesten ervoor doen.....daar ben jij het mee eens want je vraagt je vaste klanten minder......als je dat niet zou doen had je minder vaste klanten
Maar Pak wat je pakken kan...doe ik ook.
Ik Kan je overigens vertellen waar die prijzen vandaan Komen.
Vroeger waren er vnl nederlandse vrouwen achter de ramen. Toen kwanen er gastarbeiders. De nederlandse vrouwen wilden niet met de gastarbeiders werken. Dus werden er vrouwen uit spanje gehaald. Daarom was de doublet historisch de helft van de prijs van de Geleen.
In de afgelopen jaren zijn de doublet prijzen drie keer omhoog gegaan.
Ten opzichte van de Geleen terecht want Latinas zijn beter naar mijn mening.
Echter per uur zijn de doublet dames nu Dus 160. En in een redelijk bordeel kun je voor 150 terecht.....en Dan heb je fatsoenlijke kamers....want de huren zijn omhoog gegaan maar de kamers blijven kut
Doublet dames prijzen zich uit de markt....doublet is interessant voor vluggertjes en omdat ik dames ken die mij door de jarenlange relatie extra goed behandelen....ja ja Joke....het zal je verbazen....maar sommige dvp zien mij graag😂
 
Beiden....ik hoop voor je dat je ervaring hebt of krijgt waardoor je het onderscheid Kan maken :)
Ik ben heel ervaren. Maar ik sta er vrij zakelijk in (volgens mij al vaker op dit forum geschreven). Als ik een dvp bezoek ga ik puur voor de sex, lust en evt gezelligheid. Zodra ik de deur uitstap (en ik klaargekomen ben) dan ik over tot de orde van de dag. En of de dvp mij graag ziet (wat ik snap) of mijn portemonee daar denk ik echt niet over na. Zolang ik welkom ben en de sex is goed ben.
Bedankt voor je bezorgdheid :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan