Waarom eigenlijk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie het verband niet. Tenzij je een levenspartner bij de hoeren zoekt.
Nou ja, ik zit bv zelf in een relatie en wandel.

Dus om dames op Tinder nou te verwijten dat ze wat oppervlakkig zijn mbt het zoeken naar partners terwijl ik in een goedlopende relatie zit en toch wandel is misschien wat al te kritisch als ik er zelf ook een potje van maak.
 
Ik denk persoonlijk ook dat monogamie onmogelijk is en niet is ingegeven door evolutie maar door 'normen en waarden'.

Neemt niet weg dat als ik in een relatie zit ik zelf stikjaloers zou zijn als m'n eventuele partner het met een ander doet.

Maar in mijn beleving start het verlangen daar (wie draait hier z'n hoofd niet om naar een mooie schaars geklede dame op straat?). Zelf heb ik soms gewandeld terwijl ik ook vriendinnetjes had. Reden daarvoor is de sleur die er in zo'n moment insluipt; na verloop van tijd hetzelfde kunstje steeds maar weer. Hetzelfde voorspel, dezelfde standjes en dezelfde tijdstippen, haast routinematig. Gesprekken en open communicatie - wat alle relatie-/seksdeskundigen in artikelen adviseren - hebben nooit geholpen.

Ook is het een stukje spanning, nieuwigheid, nieuwsgierigheid en het feit dat je tegen een (beperkt) bedrag wat wilde fantasien kunt beleven met een enorme mooie meid. Ook vind ik dvp's hele interessante dames.

Als ik nu een dame uitkiest, kijk ik naast looks, naar welke verassingen ze me kan brengen. Geeft ze me een ultieme blowjob? Doet ze een nieuw standje die ik niet eerder heb gedaan? Kan ik iets doen wat ik niet eerder heb gedaan? Ik ben ook constant mijn eigen grenzen aan het verleggen. Ik ga zelden naar een dvp omdat ik primair zin heb en dus alleen even m'n 'zaad kwijt wil'.
 
Nou ja, ik zit bv zelf in een relatie en wandel.

Dus om dames op Tinder nou te verwijten dat ze wat oppervlakkig zijn mbt het zoeken naar partners terwijl ik in een goedlopende relatie zit en toch wandel is misschien wat al te kritisch als ik er zelf ook een potje van maak.
Ik weet niet hoe het bij jou zit en dat zijn ook mijn zaken niet maar ik heb wel 1 fundamenteel principe. Hoeren en vriendinnen -omdat er "en" tussenstaat betekent dit nog niet dat ze niet verschillen, respect kan trouwens elke vrouw van me verwachten- laat ik niet in de weg staan van mijn gezin.
Ze zijn er om simpelweg te gebruiken als er even niks anders voor handen is. Vriendinnen om me toch wel te amuseren met iets meer gevoel en randactiviteiten.
Daar ben ik ook niet naïef in. Met vriendinnen vooral kan dat best ingewikkeld zijn. Maar juist dan hanteer ik het principe.
 
Misschien dat leeftijd er mee te maken heeft, of regio, of de natuurlijke looks

Ik was destijds wel jong en fit en regio randstad. Regio maakt wel uit qua aanbod ja denk ik. Fit zijn wellicht, maar dat is ook iets wat ik zelf leuk vind bij een vrouw. Genoeg die ook juist op zwaarder vallen.

Wat voor profielfoto's en bio had je dan? Ik heb namelijk nog nooit een like ontvangen.

Wat ik al zei normale dingen. Vakantiefoto, foto met familie/vrienden, sportfoto. Bio iets qua stabiele baan. Is ook een beetje experimenteren, na een tijdje heb je door dat een zonnige foto met glimlach het beter doet dan minder interessante foto's.

Ga es naar een Porsche garage. Zet u buiten op de parking aan een nieuwe en doe of je gaat instappen. Laat u ma een foto nemen en zet die op je profiel. Je zal wel likes krijgen.
Mijn vriend kreeg geen likes op Badoo of zoiets. Nam een paar foto's met zijn paarden op de achtergrond. Guess what?
Dvp of niet. 90 % is uit op "stabiliteit". Emancipatie is de eis, maar daten met "zekerheid" is geen obstakel hierin.
Godzijdank zijn ze niet allemaal zo.
Toen ik mijn vrouwtje juist kende ging ik failliet. Een zegen want ze maakte er geen probleem van dus ik wist wel zeker dat ik de goede keus gemaakt had. Tot op heden ben ik perfect gelukkig. Alleen qua libido is er een enorm verschil. Maar ook daar kwamen we tot een compromis. Doe je zin, geen details maar wel eerlijkheid en hou het veilig.

Kansloos dit. Ik rij een mini-auto'tje, tweedehands met deuken, boeit niemand. Sowieso als het nep is lijkt me dat overduidelijk en juist niet aantrekken.
Maar er zijn veel vrouwen die paarden of dieren in het algemeen leuk vinden, dus dat je dan meer connecties maakt is best logisch toch? Het doel is toch niet om zo saai mogelijk over te komen en dan te kijken wie alsnog gek genoeg is om contact te leggen? Als al duidelijk is dat je toch nergens moeite voor doet?
En wat is er mis met stabiliteit dan? Best logisch dat ze niet een labiel/moeilijk geval zoeken? Lijkt me niet een onredelijke eis, bovendien zijn er genoeg eisen die mannen zelf stellen. Ik vind zelf voor een vrouw stabiliteit ook wel prettig. Heeft ook niets met emancipatie te maken, een vrouw kan prima zelf werken en het prettig vinden dat de man ook werkt.
Laatste stukje ben ik het wel mee eens ja, toen ik mijn vriendin leerde kennen zat ik ook redelijk op een dieptepunt. Als iemand dan bij je blijft weet je dat het goed is 🙂

Denk wel dat dat komt doordat ik 5-15 jaar jonger zocht en er wel met mijn echte leeftijd op stond. Er zijn gewoon weinig meiden van 31 die zoeken tot 45-50 zeg maar. Dus je valt automatisch buiten de boot als ik het me goed herinner.

Ja maar wat denk je nu zelf? Is toch volstrekt logisch dat een vrouw van 30 niet zoekt tot 45-50, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen. Wat ik eerder al zei, onmogelijke eisen stellen en dan gaan roepen dat Tinder niet werkt 🙄 Zoek dan zelf naar 70 jarigen, heb je vast meer succes :)

Tinder is zo oppervlakkig. Alleen al het principe van swipen. Wil je met zo iemand iets opbouwen?

Ah dus jij gaat blind naar de DVP's? En in een kroeg kijk je dames ook niet aan?
 
Laatst bewerkt:
Ah dus jij gaat blind naar de DVP's?
Niet tegen mij, maar lijkt me wel wat, privéhuis, met niemand specifiek afspreken, geblinddoekt op bed gaan liggen en dan een stuk of drie vrouwen die om de beurt een half uurtje met je komen spelen zonder iets te zeggen en je geen idee hebt wie er bij je is geweest. Pas helemaal aan het einde als je weer beneden staat dan er achter komen wie het waren of misschien zelfs dat wel niet. Sorry, fantasie werd enorm getriggerd. 😳
 
Niet tegen mij, maar lijkt me wel wat, privéhuis, met niemand specifiek afspreken, geblinddoekt op bed gaan liggen en dan een stuk of drie vrouwen die om de beurt een half uurtje met je komen spelen zonder iets te zeggen en je geen idee hebt wie er bij je is geweest. Pas helemaal aan het einde als je weer beneden staat dan er achter komen wie het waren of misschien zelfs dat wel niet. Sorry, fantasie werd enorm getriggerd. 😳

Haha dat kan natuurlijk ook, en er zijn ook dames die dat leuk vinden ;) Maar meestal zoeken mannen toch echt ook een DVP op die ze qua uiterlijk leuk vinden, m.u.v. fetisjen 😅
 
Niet tegen mij, maar lijkt me wel wat, privéhuis, met niemand specifiek afspreken, geblinddoekt op bed gaan liggen en dan een stuk of drie vrouwen die om de beurt een half uurtje met je komen spelen zonder iets te zeggen en je geen idee hebt wie er bij je is geweest. Pas helemaal aan het einde als je weer beneden staat dan er achter komen wie het waren of misschien zelfs dat wel niet. Sorry, fantasie werd enorm getriggerd. 😳

Is vast wel een dominatrix ergens te vinden die dat voor je kan laten uitkomen trouwens!
 
Ik was destijds wel jong en fit en regio randstad. Regio maakt wel uit qua aanbod ja denk ik. Fit zijn wellicht, maar dat is ook iets wat ik zelf leuk vind bij een vrouw. Genoeg die ook juist op zwaarder vallen.



Wat ik al zei normale dingen. Vakantiefoto, foto met familie/vrienden, sportfoto. Bio iets qua stabiele baan. Is ook een beetje experimenteren, na een tijdje heb je door dat een zonnige foto met glimlach het beter doet dan minder interessante foto's.



Kansloos dit. Ik rij een mini-auto'tje, tweedehands met deuken, boeit niemand. Sowieso als het nep is lijkt me dat overduidelijk en juist niet aantrekken.
Maar er zijn veel vrouwen die paarden of dieren in het algemeen leuk vinden, dus dat je dan meer connecties maakt is best logisch toch? Het doel is toch niet om zo saai mogelijk over te komen en dan te kijken wie alsnog gek genoeg is om contact te leggen? Als al duidelijk is dat je toch nergens moeite voor doet?
En wat is er mis met stabiliteit dan? Best logisch dat ze niet een labiel/moeilijk geval zoeken? Lijkt me niet een onredelijke eis, bovendien zijn er genoeg eisen die mannen zelf stellen. Ik vind zelf voor een vrouw stabiliteit ook wel prettig. Heeft ook niets met emancipatie te maken, een vrouw kan prima zelf werken en het prettig vinden dat de man ook werkt.
Laatste stukje ben ik het wel mee eens ja, toen ik mijn vriendin leerde kennen zat ik ook redelijk op een dieptepunt. Als iemand dan bij je blijft weet je dat het goed is 🙂



Ja maar wat denk je nu zelf? Is toch volstrekt logisch dat een vrouw van 30 niet zoekt tot 45-50, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen. Wat ik eerder al zei, onmogelijke eisen stellen en dan gaan roepen dat Tinder niet werkt 🙄 Zoek dan zelf naar 70 jarigen, heb je vast meer succes :)



Ah dus jij gaat blind naar de DVP's? En in een kroeg kijk je dames ook niet aan?
Man, ik begin langzamerhand te beseffen waarom ze niet bijten.
Met "stabiliteit" bedoel ik geld natuurlijk. Dat je dat niet snapt.
En ja ik kijk ook naar het uiterlijk in een kroeg, als ik daar al binnen ga… maar mijn punt is natuurlijk dat dat op Tinder het enige criterium is voor je verder gaat.
Jeezes. Zo een gezaag.
Is het echt nodig om zo kritisch en analyserend met dingen om te gaan? Heb eens wat fun gast…
 
Het is zo dat de "meisjes van plezier" je erzats-intimiteit geven... Maar het "plezier", de geile, passionele sex is wél echt!
Precies wat je van de "meisjes van plezier" mag verwachten natuurlijk! Heerlijk!
De 'passie' is natuurlijk ook voor een heel groot deel 'ersatz'. Maar bij een gebrek aan een van beide kanten oprecht, passioneel verlangen naar elkaar, ga ik maar uit wandelen.
 
Dit vind ik echt onzin, ik ken meerdere mensen die er een relatie aan over hebben gehouden. Zelf ook een leuke tijd gehad en vrienden gemaakt. Is ook wat je er zelf van maakt, hoe kieskeurig je zelf bent. Natuurlijk je moet wel een beetje normaal verzorgd op de foto's staan. Maar heb echt niet iets bijzonders gedaan, toen ik aan vrienden mn profiel liet zien vonden ze dat ook dat het gewone foto's waren.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar een persoonlijke anecdote zegt niets over grotere trends. Je moet voor de grap eens naar Reddit gaan en naar het subforum 'AskMen' en daar de topics lezen die over Tinder gaan. Daar staan bij elkaar duizenden reacties die de ervaringen van ForumLurker staven. Vrouwen die niet-normaal kieskeurig zijn, die verwachten entertained te worden zonder zelf enig initiatief te tonen, die wel matchen maar nooit iets van zich laten horen, die een waslijst aan verwachtingen hebben zonder zelf iets in te brengen (anders dan hun uiterlijk). Of anders eens artikelen over Tinder dating googlen. Die data wordt natuurlijk allemaal bijgehouden an daaruit zijn allerlei trends te destilleren. Zoals dat 80% van de vrouwen alleen swiped (liked) op 10% van de mannen. Met andere woorden: alleen de aantrekkelijkste 10% van de mannen maakt een kans, en de overige 90% vecht om de overgebleven 20% van de vrouwen.

Dat allemaal omdat ze inderdaad keuze genoeg hebben. Ik heb het gezien bij vriendinnen van me. Zelfs een vriendin die, eerlijk gezegd, qua uiterlijk hooguit 'gemiddeld' was (op een goede dag, en dat is genereus gesteld), die nooit enige moeite in haar uiterlijk stak, die 'one of the guys' was en zich niet interesseerde voor een mooie presentatie, kon bij het Tinderen waanzinnig kieskeurig zijn. Ik heb het gezien toen ze het in mijn bijzien liet zien. De ene na de andere goed uitziende kerel kon ze naar links (dislike) gooien (ik kan als hetero best toegeven wanneer een man er goed uitziet) en slechts heel sporadisch eentje liken. Maar diegene die ze likete was ook altijd een match. En niet zo eentje die dan nooit wat zei, maar het begin van een gesprek. Ze liet me zien dat ze 20+ actieve gesprekken had, en meerdere opties om diezelfde avond af te spreken voor seks.

Wat jij hebt gehad, is geluk. Soms hebben sommige mensen geluk. En ook bij jou ligt het eraan wat je ervan maakt en hoe niet-kieskeurig je bent. Dat je persoonlijk een paar mensen kent die er een relatie aan hebben overgehouden, wil niet zeggen dat het voor de overgrote meerderheid van de mannen ook zo werkt. Daarom vind ik ook niet dat je ForumLurker's bericht zo makkelijk af kunt doen als 'onzin'.
 
Ja maar wat denk je nu zelf? Is toch volstrekt logisch dat een vrouw van 30 niet zoekt tot 45-50, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen. Wat ik eerder al zei, onmogelijke eisen stellen en dan gaan roepen dat Tinder niet werkt 🙄 Zoek dan zelf naar 70 jarigen, heb je vast meer succes :)
Ook niet mee eens. Er zijn meer dan genoeg vrouwen die een oudere man heel aantrekkelijk vinden en daar actief naar op zoek zijn. Vooral in online dating, omdat ze daar zelf de leeftijdscategorie kunnen bepalen van de mannen die ze te zien krijgen en met wie ze kunnen 'matchen'. Daarnaast is een verschil van 10-15 jaar boven de 30 amper merkbaar en vaak geen bezwaar voor een vrouw. Als het nu om tieners zou gaan, zou ik nog zeggen: 'ja, logisch'. Maar in dit geval niet. (Maar ook hier geldt weer de 80-10%.)
 
Ook niet mee eens. Er zijn meer dan genoeg vrouwen die een oudere man heel aantrekkelijk vinden en daar actief naar op zoek zijn. Vooral in online dating, omdat ze daar zelf de leeftijdscategorie kunnen bepalen van de mannen die ze te zien krijgen en met wie ze kunnen 'matchen'. Daarnaast is een verschil van 10-15 jaar boven de 30 amper merkbaar en vaak geen bezwaar voor een vrouw. Als het nu om tieners zou gaan, zou ik nog zeggen: 'ja, logisch'. Maar in dit geval niet. (Maar ook hier geldt weer de 80-10%.)
Als je 45 bent moet zou een vrouw van 30 prima moeten lukken. Tenzij je een slecht profiel hebt. Of er gewoon totaal niet aantrekkelijk uit ziet op je foto's
 
Ook niet mee eens. Er zijn meer dan genoeg vrouwen die een oudere man heel aantrekkelijk vinden en daar actief naar op zoek zijn. Vooral in online dating, omdat ze daar zelf de leeftijdscategorie kunnen bepalen van de mannen die ze te zien krijgen en met wie ze kunnen 'matchen'. Daarnaast is een verschil van 10-15 jaar boven de 30 amper merkbaar en vaak geen bezwaar voor een vrouw. Als het nu om tieners zou gaan, zou ik nog zeggen: 'ja, logisch'. Maar in dit geval niet. (Maar ook hier geldt weer de 80-10%.)

Ja dat is wel waar, dat sommige vrouwen oudere mannen leuk vinden. Maar meestal heb je het dan over een aantal jaar, niet 20.
En ik blijf het hypocriet vinden om te klagen dat je geen match krijgt bij dit soort zoekcriteria, als je hetzelfde andersom niet accepteert. Als je graag een match wilt kan dat prima, door je eis aan te passen. Als je dat niet wilt ook goed, maar dan niet klagen dat vrouwen de schuld van alles zijn.
 
Dat is allemaal leuk en aardig, maar een persoonlijke anecdote zegt niets over grotere trends. Je moet voor de grap eens naar Reddit gaan en naar het subforum 'AskMen' en daar de topics lezen die over Tinder gaan. Daar staan bij elkaar duizenden reacties die de ervaringen van ForumLurker staven. Vrouwen die niet-normaal kieskeurig zijn, die verwachten entertained te worden zonder zelf enig initiatief te tonen, die wel matchen maar nooit iets van zich laten horen, die een waslijst aan verwachtingen hebben zonder zelf iets in te brengen (anders dan hun uiterlijk). Of anders eens artikelen over Tinder dating googlen. Die data wordt natuurlijk allemaal bijgehouden an daaruit zijn allerlei trends te destilleren. Zoals dat 80% van de vrouwen alleen swiped (liked) op 10% van de mannen. Met andere woorden: alleen de aantrekkelijkste 10% van de mannen maakt een kans, en de overige 90% vecht om de overgebleven 20% van de vrouwen.

Dat allemaal omdat ze inderdaad keuze genoeg hebben. Ik heb het gezien bij vriendinnen van me. Zelfs een vriendin die, eerlijk gezegd, qua uiterlijk hooguit 'gemiddeld' was (op een goede dag, en dat is genereus gesteld), die nooit enige moeite in haar uiterlijk stak, die 'one of the guys' was en zich niet interesseerde voor een mooie presentatie, kon bij het Tinderen waanzinnig kieskeurig zijn. Ik heb het gezien toen ze het in mijn bijzien liet zien. De ene na de andere goed uitziende kerel kon ze naar links (dislike) gooien (ik kan als hetero best toegeven wanneer een man er goed uitziet) en slechts heel sporadisch eentje liken. Maar diegene die ze likete was ook altijd een match. En niet zo eentje die dan nooit wat zei, maar het begin van een gesprek. Ze liet me zien dat ze 20+ actieve gesprekken had, en meerdere opties om diezelfde avond af te spreken voor seks.

Wat jij hebt gehad, is geluk. Soms hebben sommige mensen geluk. En ook bij jou ligt het eraan wat je ervan maakt en hoe niet-kieskeurig je bent. Dat je persoonlijk een paar mensen kent die er een relatie aan hebben overgehouden, wil niet zeggen dat het voor de overgrote meerderheid van de mannen ook zo werkt. Daarom vind ik ook niet dat je ForumLurker's bericht zo makkelijk af kunt doen als 'onzin'.

Ja natuurlijk eens dat vrouwen meer kunnen kiezen. En zelf ook vaak genoeg gehad dat vrouwen niet meer reageren. En andersom ook weleens gedaan, is niet verplicht te reageren toch. Degenen die onprettig overkomen negeren en laten gaan. Veel van wat je zegt vindt ik gewoon logisch, mannen selecteren op uiterlijk en vrouwen op hoeveel moeite een man doet en zekerheid.
Maar dan in generaliserende termen Tinder en vrouwen afkraken ben ik het alsnog niet mee eens.
 
@NomenNescio12345
Dat mag, mijn ervaring is anders ondanks dat ik ook normale leuke foto's had, geen gekke dingen verlangde en oprecht was in mijn intenties.

Misschien dat leeftijd er mee te maken heeft, of regio, of de natuurlijke looks, maar ik heb echt dik twee jaar naar mijn weten mijn best gedaan en oprecht gezocht, maar het was een waterval aan rare eisen en onmogelijke wensen die voorbij kwamen.

Hoe dan ook, hartstikke mooi als het voor anderen wel heeft gewerkt, maar ik ben er alleen maar teleurgesteld uit gekomen en ook die ken ik er wel meer.
Hier idem dito. Net als wat @Spiderman3007 ook aangeeft:
Mijn combinatie tussen uiterlijk en leeftijd zijn ongunstig geworden. 10 jaar geleden geen probleem met online daten (waar geen probleem betekent dat ik 2 matches p/mnd akkoord vond)
Nu één match per paar maanden. Het aanbod bij de dames is te groot en daardoor de eisen hoger en dit is geen gelul maar uit eigen ervaring gezien bij vriendinnen die ook online zijn.
 
Maar dan in generaliserende termen Tinder en vrouwen afkraken ben ik het alsnog niet mee eens.
Niemand kraakt vrouwen af, en waarom zou je het op willen nemen voor een multimiljoen dollar bedrijf dat geld verdient aan jou op de app houden ipv je aan de partner te krijgen? (Vandaar dat ze ook niets doen aan de talloze bots en nep accounts.) Beetje een rare zaak om voor te willen sterven. Er valt genoeg af te kraken aan Tinder. Is het niet het gebrek aan matches of de ongelijke man-vrouw verdeling, dan is het wel de oppervlakkigheid en de manier waarop het verwachtingen en interacties in het echte leven negatief beïnvloedt. Sociologen zich daar al jaren op het werpen met onderzoek
 
Blijkbaar voldoet ze niet aan alles wat je wenst. Anders zou je niet gaan wandelen. Zoals iemand hier al schreef: het verhaal van de biefstuk en de gehaktbal. En iets dat stiekem is, geeft vaak ook een bepaalde kick.
 
Voor mij kan een pay date minstens net zo leuk zijn als een real life date. En als je 50 bent is het versieren van jongere meiden lastig. Behalve als je ervoor betaalt. De afwisseling en de spanning is ook leuk.
Dit dus. Veertiger hier, helemaal geen zin om 's avonds in kroegen op jacht te gaan, of om dames naar de zijkant te swipen. Ook geen trek in weer dame constant om me heen. Paydate it is, heerlijk afspraakje maken via WA, wat briefjes neertellen en wat fun hebben. Met de meest geweldige dames. Als ik dan wel eens zie wat vrienden uit de kroeg meenemen, man man man 🙈
 
Dit dus. Veertiger hier, helemaal geen zin om 's avonds in kroegen op jacht te gaan, of om dames naar de zijkant te swipen. Ook geen trek in weer dame constant om me heen. Paydate it is, heerlijk afspraakje maken via WA, wat briefjes neertellen en wat fun hebben. Met de meest geweldige dames. Als ik dan wel eens zie wat vrienden uit de kroeg meenemen, man man man 🙈
Kroeg is niet echt mijn ding, vind online toch wel makkelijker.

Bijna alle dames hebben daar staan dat ze niet opzoek zijn naar sexdates of FWB, terwijl dat vaak wel het geval is. Ze willen zich alleen niet zo profileren…

Soms kom je daar meiden tegen die zo ontzettend lelijk zijn, maar alsnog hard to get proberen te doen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan