waarom hebben dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb niets met piercings, tattoos, ringen, en andere versiersels. Gewoon huid, lekkere volle stevige kont, niet te grote lekkere tieten en romige dijen. En een lekker bekkie maakt het af. Een mooie bril kan wel heel sexy staan.
 
tegenwoordig zo n ding door hun neus, lijkt wel n koe 🤮

Bekijk bijlage 51021

Ik zie er nog veel meer dingen waar een vrouw op een koe begint te lijken.. 😵‍💫

En dan zal ik het niet meer hebben over de grote tieten die ook kenmerkend zijn voor een melkkoe, maar ook die grote kont of neppe oversized wimpers.. 😂

In ieder geval als het allemaal te maken heeft met steun voor de boerenacties is het oké! 👍
 
Ik zie er nog veel meer dingen waar een vrouw op een koe begint te lijken.. 😵‍💫

En dan zal ik het niet meer hebben over de grote tieten die ook kenmerkend zijn voor een melkkoe, maar ook die grote kont of neppe oversized wimpers.. 😂

In ieder geval als het allemaal te maken heeft met steun voor de boerenacties is het oké! 👍
Nu nog een koe met opgespoten lippen en de vewarring zal voor sommige wandelaars compleet zijn.
 
Ben ook benieuwd wat er nog met jullie 'mannelijkheid' gaat gebeuren?

Ik zie steeds vaker 'mannen' met een knotje in het haar, kralen sieraden en gelakte nageltjes.. 🙄

Verkeert mannelijkheid in een crisis, of is het gewoon een zomertrend? 🤔
 
Had ik nog maar genoeg haar om in een knotje te doen...
Het beeld van wat 'mannelijk' is, wisselt in tijd en plaats. In de 18de eeuw droegen kerels kanten kragen en mouwen en liepen ze op hoge hakken... maar waren niet minder mannelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan