waarom hebben dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afhankelijk van de skills van de dame. Als ze er zonder piercing niks van bakt is regelrechte marteling. Als een 'talentje' is ga je regelrecht naar de hemel.
Dan zal ik toch eens een date met @Belle proberen te regelen ;). Als jullie daarna niets meer van mij horen, ben ik in de hemel en blijf ik daar...
 
Dat moet idd leuk geweest zijn. Spijtig genoeg nog geen dvp tegengekomen die eentje had en dan moet je nog 2x geluk hebben dat ze in is voor cim of cif.
Tips zijn welkom.
Ik heb in mijn begin een beugel gehad nog , is er nu 1jaar en half uit. Enkelen hier zullen mij nog geweten hebben met beugel 😄 Alleen ben ik nog steeds niet tevreden en heb in juli afspraak staan voor een nieuw behandelplan 🤭 dus hoogstwaarschijnlijk komt die er weer!
 
Ik heb in mijn begin een beugel gehad nog , is er nu 1jaar en half uit. Enkelen hier zullen mij nog geweten hebben met beugel 😄 Alleen ben ik nog steeds niet tevreden en heb in juli afspraak staan voor een nieuw behandelplan 🤭 dus hoogstwaarschijnlijk komt die er weer!
Dan volg ik U graag op de voet😉, wens U natuurlijk de meest gunstige behandeling. Nu alle gekheid op een stokje, ik denk dat er aangenamere dingen zijn om in de mond te stoppen dan een beugel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan