Waarom heeft de ene wandelaar een super date met een dvp terwijl de ander met dezelfde juist een slechte date.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week was ik bij een privehuis waar de gastvrouw voor het naar de kamer gaan zegt "wat ben je lekker spontaan en vrolijk man, hardstikke fijn" en ik was ook wel in een goede 'ga er zelf wat van maken' 'leuk weer met haar te daten' mood; je creeert vaak je eigen realitijd natuurlijk :D

Ik heb wel eens negatieve recensies gelezen van dames waarmee ik zelf echt bijzonder gezellig had; dan weet ik echt wel dat die man waarschijnlijk suboptimaal was ;).
 
Ik ben het niet met je eens dat je recensies links moet laten liggen, want recensies zijn wel belangrijk voor een wandelaar om een keuze te maken voor het wel of niet bezoeken van een dame. Vraag het aan elke ervaren wandelaar en hij zal je zeggen dat recensies wel degelijk helpen.
Recensies lezen is 1 ding. Ze kunnen plaatsen en analyseren gaat je veel nuttigere informatie geven. Mij helpen ze vooral te zien waar ik moet wegblijven. 't Is niet omdat de meerderheid iets of iemand goed of slecht vindt, dat dat ook voor jou zo is...
 
Gebeurt me zelfs wel eens dat ik date bij zelfde dame de ene keer anders ervaar, dan de andere keer. Waar ligt dat aan? Stemming vooraf, vermoeidheid, dingen aan je hoofd etc. Tegenpartij heeft hier natuurlijk ook mee te maken. Herinner me bezoek aan dame, die me zei net uit bed te zijn en na mijn bezoek weer te gaan slapen. Was toen geen topdate. Later zag ik op haar WhatsApp dat ze 's nachts ook vaak werkt...
 
Weer een andere dame waar ik een ochtend afspraak had, appte me rond 5:00 u dat ze nog werkte en hierbij de afspraak afzegde. Vond het prima, beter dan een date die mislukt. Sowieso ga ik er niet tegenin als dames geplande date afzeggen. Zullen ze redenen voor hebben, en ik wil een geslaagd bezoek. Toen volgende dame op de to do list gecontact :)
 
De connectie denk ik, je hebt er wat bij die kunnen het beter spelen dan een ander. De meest echte kan het moeilijker spelen, ik voel dat meestal wel aan. Heb ook wel is een DVP gehad waarvan ik wist dat ze het spel goed speelde maar toch veel plezier gehad en ook wel is een DVP met goede recensies maar de connectie er niet vollop was waardoor het wat minder werd. Denk wel dat de connectie of het spel kunnen spelen meespeelt.
 
Zowel de dame als de wandelaar moet beetje toneel spelen . Dan krijg je het meest gedaan , en de dame de meeste € , en dat liefst op regelmatige basis.Dat leer je door ervaring.
Vanavond weer zo'n newbie gedaan , eerste klant. Hoe fanatiek de dame ook is , je merkt gewoon dat ze de finesse en klantgerichtheid missen. Nu vind ik dat allemaal niet zo heel erg. Nooit zo liefhebber van het theater geweest ,maar wel zelf beetje toneel dat dan weer wel.
 
is dat in het algemeen niet zo?
ook in normaal dagelijks leven..
nou ben ik ondertussen iemand geworden ,die niet snel op uiterlijk oordeelt of iemand in een hokje duwt na 5 seconden conversatie..
maar sommige mensen 'matchen' gewoon niet..waarom?..ik zou het NIET weten..
afkomst?,opvoeding?,bepaald bravoure?.altijd hun zin willen doordrijven?,karakter?
ooit een collega gehad die door een andere collega werd aangeprezen ,en omdat we mensen moesten hebben ,mocht hij komen..
die 2 waren 2 handen op 1 buik..
ik kon die gast na 2 dagen wel schieten..had eigenlijk vanaf de eerste minuut al een slechte vibe bij hem..maar goed..niet te hard van stapel..
in het geval van de dames ben je er na een uur of een half uur weer van verlost..maar dat komt een date zeker niet ten goede..
andersom ook..als wandelaar ga je uit van (nep)foto's en misschien en snel belletje of 4 regels text..
dan kun je een klik hebben of niet..de date van je leven hebben of niet..
het zijn telkens 2 verschillende mensen in 2 verschillende settings..een dame die een week geleden geweldig was ,kan bij wijze van net een situatie meegemaakt hebben van niks..
en daardoor al totaal anders tegen je zijn..
of wanneer een dame aan drank of drugs raakt..dan krijg je ook ineens een ander mens voor je gaandeweg..(helaas ook meegemaakt)
ik probeer er altijd open in te gaan..hopende dat de dame er zin in heeft en een beetje spontaan is verder..
maar soms lukt dat niet..misschien bij een ander wel..
 
Sommige mensen zijn natuurlijk wel heel snel tevreden , en anderen lijken juist nooit tevreden te zijn
Als je recensies van bijvoorbeeld een restaurant leest zijn er altijd bij die nog nooit zo heerlijk gegeten zeggen te hebben en is er altijd eentje bij die de kakkerlakken over tafel zag sprinten

Recensies zeggen vaak meer over degene die ze schrijft dan over degene die beschreven wordt , bij twijfel altijd eerst even voorgaand werk van de recensent bekijken
 
Ik moet wel zeggen dat (privéhuis en ramen) dames de heren die ze echt afstotelijk vinden horen te weigeren. Het is niet fair om iemand te laten betalen wetende dat je een hele slechte service gaat geven om zijn uiterlijk. In de thuisontvangst zal dit misschien wat lastiger liggen omdat je elkaar niet ziet voor de afspraak staat.
Wellicht ziet de klant er minder- of niet aantrekkelijk uit maar is het een tijger in bed, of is het een vreselijke romanticus waar de dvp een heerlijke date mee kan hebben.
Je weet het maar nooit!
 
Platgeneukt! Kan gebeuren he...
De zomer van 2019 had ik die leuke Indische schone gevonden... jong nog en wat een natuurlijke schoonheid! Als die heet werd... Waw!
Ze ontving maar 1 namiddag per week... en die vroeg me dus om pas om 16:00 uur te komen... zodat ze de laatste twee uur "alle remmen los" kon!
Geweldig!
 
Op het eerste gezicht een vrij nutteloze discussie cq. vraag. Want dat kan je wel aanvoelen, dat er verschil in smaak /beleving/geleverde service enz is.

Interessant wordt het pas, als je bij een dame een aantal recensies ziet, en een mismatch bestaat.

Voorbeeld 1)
10 recensies, waarvan 9 lovend, en 1 heel slecht

Voorbeeld 2)
10 recensies, waarvan 9 slecht en 1 heel lovend

Voorbeeld 2 is eenvoudig: de vriend van de dame probeert reclame te maken.

Voorbeeld 1 is hetgeen waar je naar moet kijken. Is de ontevreden klant altijd een zeur? Verwacht hij voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en krijgt geen goede service naar veel pogingen om af te dingen?

Als ik zelf weer bezig ben met research of een dame geschikt voor een date is, dan kijk ik naar dit soort red-flags.
 
Op het eerste gezicht een vrij nutteloze discussie cq. vraag. Want dat kan je wel aanvoelen, dat er verschil in smaak /beleving/geleverde service enz is.

Interessant wordt het pas, als je bij een dame een aantal recensies ziet, en een mismatch bestaat.

Voorbeeld 1)
10 recensies, waarvan 9 lovend, en 1 heel slecht

Voorbeeld 2)
10 recensies, waarvan 9 slecht en 1 heel lovend

Voorbeeld 2 is eenvoudig: de vriend van de dame probeert reclame te maken.

Voorbeeld 1 is hetgeen waar je naar moet kijken. Is de ontevreden klant altijd een zeur? Verwacht hij voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en krijgt geen goede service naar veel pogingen om af te dingen?

Als ik zelf weer bezig ben met research of een dame geschikt voor een date is, dan kijk ik naar dit soort red-flags.

Ja okey, maar de 'voorbeeld 2 dames' daar zal uiteindijk nagenoeg geen enkele man een 'super date' mee hebben cq de grote meerderheid zal het als 'slechte date' ervaren...dat is niet het type dvp om deze vergelijking mee te maken ;)

En uiteraard zeggen veel goede reviews echt wel wat, zeker als ze niet alleen van users met 1 post zijn...dat is voor mij dan weer wel een echte red flag!
Die 1-2-3 slechte reviews vs grote meerderheid aan overweldigende positieve scores/notes wegen voor mij vrijwel 0% mee.
 
Waarom heeft de ene wandelaar een super date met een dvp terwijl de ander met dezelfde dvp juist een hele slechte date. Je leest recensies hier hoe goed een dvp was terwijl een ander juist het tegenovergestelde zegt.
Dit kan van veel factoren afhangen natuurlijk. Maar ik denk dat de persoonlijke ingesteldheid van klant/ dame wel al veel doet.
Deze ochtend had Yentel een klant die bij haar enorm aandrong voor seks zonder condoom. Het was haast een worsteling. Bij mij was die klant altijd heel beleefd en lief. Zo raar… zulke dingen gebeuren wel vaker. Dat dame achteraf zegt 'amai dit was super leuk'. Terwijl anderen die klant juist niet meer willen ontvangen.
Voor de 1 ben ik een zalige dvp, anderen zullen nooit meer terugkeren.
 
Volgens mij heeft het (los van klik) ook te maken met verwachting.....
Toen ik eindelijk een date had met Kiera waren de verwachtingen MEGA hoog. Logisch dat het dan eigenlijk alleen nog maar kan meevallen. Date vorig jaar met Mimi waren mijn eigen verwachtingen veel lager. Dus viel het 100% mee...

Recensies blijven natuurlijk altijd subjectief en een moment opname. En wel/geen klik kan echt mega uitmaken maar ook hoe de dame op dat moment toevallig in de wedstrijd staat....
 
Gevoelig onderwerp, drie jaar terug was ik bij een dame, ouwe rot in dit vak, zit al vrij lang in NL, en nog steeds erg populair.

Contact leggen over de app ging prima, we geilden elkaar op, maar eenmaal daar had ik teveel zenuwen, toen bleek ook nog dat we een groot raakvlak hadden, ik ging oprecht in gesprek met haar wat ten koste ging van mijn libido. Ik was eigenlijk meer geïnteresseerd in haar dan in de seks met haar, tot vrijen kwam het nooit, enkel pijpen/aftrekken, het half uurtje was om en ik voelde aan dat ze toch wel lichtelijk teleurgesteld was, ze gaf aan dat ze van mening was dat ik haar had voorgelogen gezien onze geile appjes naar elkaar, ik wist dat ze van harde seks hield.

Ik beloofde na afloop het goed te maken en terug te komen maar dat heb ik dus nooit gedaan, ook niets meer geappt, ook niet op die dag zelf, ik ging met een rot gevoel richting huis, het lukte die dag gewoon niet, soms is de klik er wel maar dan op een andere manier en niet in de seksuele zin, aan haar lag het niet, prachtvrouw.

Misschien heb ik mijzelf in deze drie jaar wijs gemaakt dat zij niet meer open stond voor nog een date, op dat moment voelde het wel zo aan en besloot ik het af te sluiten, wilde mijzelf niet opdringen.
 
Laatst bewerkt:
Het kan aan veel liggen de dvp kan een slechte dag hebben of problemen in haar gezin (een ziek kindje of ruzie met haar man etc).

Ze kan ook gewoon moe zijn. Ik kan me goed voorstellen als de dvp elke dag 2,3 of meer klanten heeft dat dat uitputtend is.

Het kan ook zijn dat de klant voor je onbeschoft was dvps doen hun best om je dit niet te laten merken maar het zijn ook maar mensen zo als iedereen
 
Is simpel toch smaken verschillen, de beleving van een date verschilt ook en waar de eene klant al tevreden met is een andere niet. Heb zo ook al naar dames geweest die hier op het forum de hemel ingeprezen werden door wandelaars en die vond ik dan maar dik tegenvallen het is maar wat je gewend bent en welke klik je hebt met de dame in kwestie
 
Ik maakte deze topic puur om te kijken wat de meningen van andere forumleden zijn het antwoord weet ik natuurlijk al er zijn zoveel redenen te verzinnen waarom een date kan mislukken. Persoonlijk denk ik uiterlijk geld en vertrouwen in een klant een grote rol spelen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan