Waarschuwing Dilara - massagewereld (Eindhoven, Weert, Soest, Nijmegen etc) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sgmyhands

Newbie
4
23/05/23
4
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/dilara/
Totale kosten (in euro)
120
Beste gebruikers,

Ga niet naar Dilara of naar massagewereld algeheel.

Ik zou het bijna als oplichting bestempelen, en zou bijna mijn geld terug vragen. Man wat een slechte service dat verleend wordt. Dilara zit echt in de verkeerde branche, ze moet lekker iets anders gaan doen. Goedkope lelijke hoer met een straat rotjoch gedrag. Heel erg onbeleefd en onbeschoft, laat je heel slecht voelen over jezelf. Geeft nergens antwoord op, ze zou het liefst je killen met haar blik (if only looks could kill). Voor dat bedrag kan je lekker ergens anders heen! De dames zijn allemaal veel ouder dan ze liegen dat ze zijn. Dilara lijkt 35 jaar oud en heeft een grote slet-tramp tattoo op haar onderrug, net boven haar billen (ook nog een kleine tekst tattoo op haar achterkant rechtsboven haar schouder).

Het scheelt me niet, je irriteert me nu al zijn woorden die ze gebruikt. Ook zegt ze: ik ben hier enkel voor mijn baan, niet voor een relatie. Liegt ze over hygiëne zodat het haar uitkomt (terwijl mijn hygiëne heel goed was) en ze liegt over prijzen (veel hoger, omdat ze niks wil doen). Moet echt iets anders gaan doen, ik snap niet hoe ze nog een baan heeft daar. Ik ben niet de enige met een slechte ervaring, meerdere gebruikers hebben klachten over haar en dat ze dan gaat liegen.

Terug
Bovenaan Onderaan