WHEM Wallensia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag had ik een afspraak met haar gepland. Ik was netjes op tijd. Ik appte haar dat ik op de parkeerplaats stond. Ze gaf aan nog 10 minuutjes nodig te hebben. Ik liep vast het hotel in en heb gewacht. Na een kwartier eerste berichtje gestuurd met de vraag hoever ze was, wat niet aankwam. Na een paar extra berichtjes die ook niet aankwamen na een halg uur wachten hotel verlaten. Nog geen 5 minuten nadat ik in de auto terug naar huis reed een berichtje, dat ze ready was. Ik kon niet direct reageren omdat ik aan het rijden was en na 3 minuten had ze mij geblokkeerd. Dus helaas haar niet gezien. Communicatie is he kortaf vanuit haar met antwoorden als ok, yes, no etc. In haar communicatie is zij niet inspirerend. In de foto,s die ik kreeg wel.
 
Jammer dat er hier idd niets over haar wordt gepost en op Kinky 3 reviews welke me op zich nog wel ok leken, maar dan lees ik hier dat ze geheel niet op de foto's lijkt? Die foto's in de make-up zullen me een rotzorg zijn, juist de foto waar ze naturel op staat spreekt me erg aan. Niet die van haar dus? Of jaren oud?
 
Jammer dat er hier idd niets over haar wordt gepost en op Kinky 3 reviews welke me op zich nog wel ok leken, maar dan lees ik hier dat ze geheel niet op de foto's lijkt? Die foto's in de make-up zullen me een rotzorg zijn, juist de foto waar ze naturel op staat spreekt me erg aan. Niet die van haar dus? Of jaren oud?
When I saw her she haven't any make up at all and that's why she looks way more different than photos in website
 
Dat is ook wat ik schrijf...bovendien vind ik de foto zonder makeup veel interessanter dan de koude kikker mét makeup.

Overigens, ook al staat het er niet, maar pzc is +50. Ben er niet op ingegaan verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan