Recensie Wanda, Groningen, Nieuwstad 40 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
06/08/21
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wanda bezocht lieve latina, ik kende haar al van vroeger. Geile donder met flinke borsten cup e/f. Eerst even het lichaam verkennen daarna haar een goede bef beurt gegeven, wat ze lekker vond. Daarna heeft ze mij gepijpt en als laatste kwam ze boven op mij zitten. Ik heb het condoom daarna flink vol gespoten ?.
 

Bijlagen

  • 1628368143590.png
    1628368143590.png
    167,1 KB · Weergaven: 34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al vele jaren bij Wanda. Ze is een enorme lieve vrouw. Als je Spaans met haar spreekt, zul je merken dat ze gevoel voor humor heeft. Ze houdt van wederzijdse plagerijen, echter pas als ze je wat beter kent. De laatste keer dat ik bij haar was heb ik gekozen voor standje cowgirl. Ze ging me een partij te keer! Het is goed dat het bed aan de grond vastzit, anders was het losgekomen van de grond 😉.
Met 1 hand op haar enorme kont en de andere die afwisselend haar beide borsten verwende.
Bij haar weet ik inmiddels dat als ze na een tijdje het tempo verhoogd, ze haar hp nadert. Op dat moment haal ik mijn hand van haar kont en leg 1 of 2 vingers in de buurt van haar kittelaar. Geheid dat ze dan klaarkomt. Daardoor wordt haar kutje wat strakker en is voor mij het moment gekomen om de regenjas zijn werk te laten doen.
Na afloop krijg je vaak een drankje aangeboden door haar. Ik kom altijd met een tevreden gevoel bij haar vandaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan