Wandelen jullie nu minder dan voorheen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelen jullie minder dan voorheen?

• Ja ik wandel minder.

Stemmen: 75 75,0%
  • Nee ik wandel net zoveel.

Stemmen: 25 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    100
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
... honderden, meerdere keren honderd, dat is dus tenminste 200, dat is gemiddeld meer dan 1 nieuwe DVP per 2 dagen...

... echt waar?
Qua verschillende zullen het er geen honderden per jaar geweest zijn. Maar wel +100 in bepaalde jaren. Over de jaren heen spreken we wel over +500 verschillende.... nu ja, daar zit zij nu in twee jaar al boven ook (#567verschillende).

Ik weet niet of ze liever in de kinderopvang werken ...
Denk het niet. Op het ruggetje verdiend wel wat sneller.
Volgens mij helpt ook dat jij alleen privehuizen bezoekt, de service is daar vaak beter dan bij prive-ontvangst.
Daar kijken ze op de camera en wie zin heeft om een levensverhaal aan te horen komt zich voorstellen.
Pijnlijk is het zeker. Ze neukt er zo velen! Maar onze relatie is zo perfect!
Klinkt inderdaad als een perfecte relatie.

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik veel minder wandel. Dit heeft onder andere te maken met mijn gezondheid en vanwege de naderende oplevering van mijn huis over een paar maanden. Ook heb ik gemerkt dat ik reizen leuker vind, maar ik ben op het gebied van reizen geen Cheap Charlie.

Als ik wandel, dan geef ik nu wel meer uit. Ik ga meestal dan 1 uur en dan kies ik wat vaker voor extra's of ik betaal af en toe iets meer dan ik normaal zou betalen. Ik bezoek af en toe nog privéhuizen, maar heel af en toe maak ik een uitstapje naar privéontvangst of een specifieke raamdame die ik dan voor 1 uur bezoek. Bij privéontvangst zit ik dan in de prijscategorie € 200-250 per uur en bij de specifieke raamdame zit ik ook in die prijscategorie.

Sinds ik geremigreerd ben zie ik met lede ogen aan dat gedurende mijn lange verblijf in het buitenland er voor zover ik weet geen massagesalons meer zijn. Althans, ze zullen er nog wel zijn maar niet zoveel als 10 jaar geleden. Privé ontvangst is ook enorm achteruit gegaan en misschien vind ik het ook niet echt veilig meer. Ik ben een midweekje naar Zeeland maar het zal wandelen worden in een museum of winkelstraat. Niks te vinden volgens mij.

Sinds ik geremigreerd ben zie ik met lede ogen aan dat gedurende mijn lange verblijf in het buitenland er voor zover ik weet geen massagesalons meer zijn. Althans, ze zullen er nog wel zijn maar niet zoveel als 10 jaar geleden. Privé ontvangst is ook enorm achteruit gegaan en misschien vind ik het ook niet echt veilig meer. Ik ben een midweekje naar Zeeland maar het zal wandelen worden in een museum of winkelstraat. Niks te vinden volgens mij.
Moet je toch meer lezen ,mooie fijne lieve lekkere dames genoeg , we wandelen wat af ,misschien minder dan een paar jaar geleden maar dat ligt bij mij aan mijn leeftijd ,maar wanneer ik ga geniet ik volop met leuke dames 🥰

Door een aantal investeringen die wel zijn effect hebben op mijn maandelijkse budget ga ook ik reeds veel minder naar een DVP.
Waar ik voorheen toch zeker 2-3x maand een DVP bezocht, haal ik sinds 2024 niet eens meer het gemiddelde van 0,5x p.m., ook heden ten dage niet.

Bovendien, ik heb mijn grenzen en €200 p.u. is toch echt het maximum; alles daarboven is toch niet echt aan mij besteed, tenzij ik ruimer t.z.t. ruimer kan leven.

Wel een stuk minder, zo was ik van de week in Sixsens , en ik heb maar 1 dame gedaan, Natasja, in de DarkRoom , terwijl ik er altijd 3 of 4 deed. Combinatie van afnemend libido , en hogere vraagprijzen. Ook meer korte dates , dat bevalt me tegenwoordig beter.
Rest van de tijd in Lemiers in een tuinstoel liggen slapen en bier drinken, was ook leuk.

Dan heb jij het goed getroffen want andere forumleden klagen hier wel vaker over dat de leeftijd verschil een probleem begint te worden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal ga ik dan ook naar 40+ dames maar onlangs nog bij een dame van 25 langsgeweest. Er zitten hier wel veel Oostblok en Dominicaanse dames. Misschien zijn die minder kieskeurig. Ik blijf het toch raar vinden dat een dame in een privé huis of achter de ramen de luxe zou hebben om oudere heren te weren. Ze moet toch de huur terug verdienen en bij de leiding van het privé huis kun je toch ook niet aankomen als je klanten weigert?!

3 jaar geleden nog 2-3 maal per maand, nu hoogstens 1x. Dat was uiteraard te duur, maar financiën waren niet de voornaamste reden om te minderen. Ik voelde me destijds een ongeleid seksueel projectiel worden. Nu ik ben gaan minderen heb ik het gevoel meer controle te hebben. Dat is fijner. Bezoekjes worden ook fijner als je het minder frequent doet. Het is weer speciaal.

Laatst bewerkt:
Ik wandel de laatste jaren inderdaad wel wat minder.
Enkele redenen:
Door de problemen met corona zijn enkele van mijn vaste dames gestopt. En het wordt met de dag moeilijker om andere goede dames te vinden.
Het aanbod aan (rijpere) dames slinkt zienderogen sinds de enorme toevloed van Oost-Europese, Zuid-Amerikaanse en Chinese dvp's. Met geen van allen wil ik gaan daten.
En mijn toenemende leeftijd zal ook wel een rol spelen in het verminderde aantal bezoekjes. .
De Chinese dames zijn op zich wel rijp.

Mijn bezoekfrequentie aan dvp's in geleen/ doublet is afgenomen sinds de beginperiode (2024) van mijn hobby. Aanvankelijk was ik gemotiveerd om het volledige aanbod van aantrekkelijke dames in Geleen en Doublet te ontdekken (ongeveer 35 personen). Nu deze verkenningsfase achter de rug is, merk ik dat ik selectiever ben geworden.

Ik bezoek momenteel alleen nog de dvp's die mij het meest aanspreken, maar wel beduidend minder frequent dan voorheen. Economische factoren zoals inflatie of koopkrachtdaling hebben hierbij geen enkele rol gespeeld. De werkelijke reden is dat weinig dvp's in Geleen/Doublet nog echt mijn enthousiasme wekken, terwijl dit in het begin wel het geval was.

Met name bij dvp's die lange diensten draaien, ervaar ik een zekere routinematigheid die de spontaniteit vermindert. Hierdoor ben ik zuiniger geworden met mijn energie en geld. Ik dat elke ervaring waardevol is, maar de mechanische benadering heeft ervoor gezorgd dat het minder vaak in mijn gedachten komt.

Tegenwoordig besteed ik het merendeel van mijn tijd aan fitness en andere sportactiviteiten, en ontmoet ik soms dames via Tinder voor seks.

Laatst bewerkt:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal ga ik dan ook naar 40+ dames maar onlangs nog bij een dame van 25 langsgeweest. Er zitten hier wel veel Oostblok en Dominicaanse dames. Misschien zijn die minder kieskeurig. Ik blijf het toch raar vinden dat een dame in een privé huis of achter de ramen de luxe zou hebben om oudere heren te weren. Ze moet toch de huur terug verdienen en bij de leiding van het privé huis kun je toch ook niet aankomen als je klanten weigert?!
Bij een privé huis nog nooit mee gemaakt dat ik geweigerd werd ben toch ook al 69jaar dames zijn altijd lief en aardig

Het is een harstikke goed teken dat sommige dvp's sommige mannen weigeren. Ze hebben namelijk immers ook seks en ze mogen absoluut hun voorkeur hebben. Daarbij, je wil toch geen seks met een dame die jou totaal niet aantrekkelijk vindt? Het draait immers niet alleen om het geld.

Ik ben minder gaan wandelen omdat ik in de beginfase (2024) van mn wandelcarriere alle dames uit geleen en doublet wilde proberen die ik aantrekkelijk vond (zo'n 35 in totaal). Nu ik dit achter de rug heb, merk ik dat ik kieskeuriger ben geworden en alleen de toppers bezoek, maar veel minder vaak dan in 2024. De inflatie en de daling van de koopkracht hebben hier 0% effect op gehad. Er zijn weinig dvp's die echte enthousiasme bij mij opwekken in geleen/ doublet, waardoor ik minder vaak zin heb gekregen terwijl dit in het begin veel vaker was. Vooral bij de raamdames die lange uren maken, merk je dat het soort productiewerk is, waarbij de seks vrij mechanisch is. Hierdoor ben ik mn zaad gaan sparen, zodat ik altijd klaarkom, maar ik merk dat ik er veel minder aan denk omdat het zo plichtmatig is.

Ik spendeer merendeel van mijn tijd nu in de gym en andere sportactiviteiten, waardoor ik af en toe ook via Tinder wat seks heb.
Ben je in iedergeval sportief bezig en dat is voor de gezondheid ook oké ,en sex is vaak op en neer met zin nu het weer warmer word en de dagen langer zijn (langer licht bedoel ik ) heb ik meer zin dan in de winter .en je hebt 35 dames bezocht is ook leuk om mee te maken dan merk je het verschil wie lekkere sex geeft en wie minder
Het is een harstikke goed teken dat sommige dvp's sommige mannen weigeren. Ze hebben namelijk immers ook seks en ze mogen absoluut hun voorkeur hebben. Daarbij, je wil toch geen seks met een dame die jou totaal niet aantrekkelijk vindt? Het draait immers niet alleen om het geld.
Bij een goede dvp merk je dat niet als vak vrouw weten ze daar wel raad mee .en ja een dvp doet het in de eerste plaats voor het geld .en als ze achter af iemand niet leuk of wat vind zal ze je de volgende keer op een goede manier zeggen ga het bij een andere dame proberen ik heb zoveel klanten ik je er eigenlijk niet bij hebben

Terug
Bovenaan Onderaan