Wandelen jullie nu minder dan voorheen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelen jullie minder dan voorheen?

• Ja ik wandel minder.

Stemmen: 78 72,9%
  • Nee ik wandel net zoveel.

Stemmen: 29 27,1%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Ja , ik wandel minder maar dat is doelbewust. Ik kom teveel goede dames tegen en heb dan moeilijkheden om de de keuze te maken. Ik hou het de laatste tijd bij max 2 dames en eentje daarvan heeft altijd de voorkeur en dat geeft voldoening voorlopig.

Kan zijn dat ik bevangen ben door het Sjakie Swart syndroom (Vroeger alles beter) maar vind het huidige hoerenlopen maar een armoedige toestand geworden en dáárdoor soms wat stuiptrekkingen waardoor ik soms nog met zaad verschiet maar na lange carrière heb ik het wel een beetje gezien allemaal.

Kan zijn dat ik bevangen ben door het Sjakie Swart syndroom (Vroeger alles beter) maar vind het huidige hoerenlopen maar een armoedige toestand geworden en dáárdoor soms wat stuiptrekkingen waardoor ik soms nog met zaad verschiet maar na lange carrière heb ik het wel een beetje gezien allemaal.
Jij beft denk ik te veel het is je misschien naar je hoofd gestegen.

Laatst bewerkt:
Ongeveer het zelfde aantal keren/jaar, maar ik boek meestal maar 30 min nu, ipv langer vroeger (uitgenomen bij 1 specifieke dame). Reden is dat er maar weinig meiden actief zijn die nog de beleving hebben om 1 uur of langer vol te maken. Voor wat gewrijf op mijn rug heb ik betere en goedkopere adressen...

Hoe komt het nu vaker dan toen je jong was ? En hou je van variatie met dames of heb je een leuke dvp waar je steeds bij terug gaat ?
Meerdere redenen.
Toen ik jong was, had ik last van schaamte en schuldgevoel. Eind de jaren twintig was dat volledig weg.
Ik merkte ook dat ik er opgeladen van raakte, dat ik gelukkiger was als ik meer ging.
De seks was ook beter dan. Vanaf dan kreeg ik ook af en toe de uitnodiging om nog eens te komen.
Ik had ook meer budget.
Een andere reden is ook omdat ik in mijn jonge jaren vooral Oostblokkers bezocht. Af en toe een Afrikaanse en uitzonderlijk een Belgische.
Vanaf mijn dertigste begon ik latina's bezoeken en dat was veel meer mijn ding.

Ik varieer heel vaak.
De meeste dvp bezoek ik 1 maal.
Een deel 2 keer.
Een drietal heb ik 3 keer bezocht.
Ene 4 keer.

De reden hiervoor is dat latina's vaak rondreizen en sommige niet meer terugkomen. En bij vele had ik gewoon zin in iets nieuws.

Bij enkele lag het anders.
Een paar keer was ik van zin om ene tot vaste dame te maken.
Een Dominicaanse die ik vier keer bezocht, maar die kwam plots niet meer naar België.
Een tweede, die ik drie keer bezocht, was aan het sparen om een winkel te beginnen. Ze is gestopt.
Een derde, Venezolaanse, twee maal bezocht, maar blijft rondhangen in Limburg.
Een vierde, Braziliaanse, éénmaal bezocht, was er heel enthousiast van, is opgepakt en land uitgezet, mag België niet meer binnen.
Een vijfde, Braziliaanse, na het tweede bezoek antwoordde ze niet meer. Stom misverstand, ik dacht dat het uitgepraat was. Ik wil nu ook niet meer.

Terug
Bovenaan Onderaan