Wandelen jullie nu minder dan voorheen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelen jullie minder dan voorheen?

• Ja ik wandel minder.

Stemmen: 78 72,9%
  • Nee ik wandel net zoveel.

Stemmen: 29 27,1%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Ja , ik wandel minder maar dat is doelbewust. Ik kom teveel goede dames tegen en heb dan moeilijkheden om de de keuze te maken. Ik hou het de laatste tijd bij max 2 dames en eentje daarvan heeft altijd de voorkeur en dat geeft voldoening voorlopig.

Kan zijn dat ik bevangen ben door het Sjakie Swart syndroom (Vroeger alles beter) maar vind het huidige hoerenlopen maar een armoedige toestand geworden en dáárdoor soms wat stuiptrekkingen waardoor ik soms nog met zaad verschiet maar na lange carrière heb ik het wel een beetje gezien allemaal.

Kan zijn dat ik bevangen ben door het Sjakie Swart syndroom (Vroeger alles beter) maar vind het huidige hoerenlopen maar een armoedige toestand geworden en dáárdoor soms wat stuiptrekkingen waardoor ik soms nog met zaad verschiet maar na lange carrière heb ik het wel een beetje gezien allemaal.
Jij beft denk ik te veel het is je misschien naar je hoofd gestegen.

Laatst bewerkt:
Ongeveer het zelfde aantal keren/jaar, maar ik boek meestal maar 30 min nu, ipv langer vroeger (uitgenomen bij 1 specifieke dame). Reden is dat er maar weinig meiden actief zijn die nog de beleving hebben om 1 uur of langer vol te maken. Voor wat gewrijf op mijn rug heb ik betere en goedkopere adressen...

Hoe komt het nu vaker dan toen je jong was ? En hou je van variatie met dames of heb je een leuke dvp waar je steeds bij terug gaat ?
Meerdere redenen.
Toen ik jong was, had ik last van schaamte en schuldgevoel. Eind de jaren twintig was dat volledig weg.
Ik merkte ook dat ik er opgeladen van raakte, dat ik gelukkiger was als ik meer ging.
De seks was ook beter dan. Vanaf dan kreeg ik ook af en toe de uitnodiging om nog eens te komen.
Ik had ook meer budget.
Een andere reden is ook omdat ik in mijn jonge jaren vooral Oostblokkers bezocht. Af en toe een Afrikaanse en uitzonderlijk een Belgische.
Vanaf mijn dertigste begon ik latina's bezoeken en dat was veel meer mijn ding.

Ik varieer heel vaak.
De meeste dvp bezoek ik 1 maal.
Een deel 2 keer.
Een drietal heb ik 3 keer bezocht.
Ene 4 keer.

De reden hiervoor is dat latina's vaak rondreizen en sommige niet meer terugkomen. En bij vele had ik gewoon zin in iets nieuws.

Bij enkele lag het anders.
Een paar keer was ik van zin om ene tot vaste dame te maken.
Een Dominicaanse die ik vier keer bezocht, maar die kwam plots niet meer naar België.
Een tweede, die ik drie keer bezocht, was aan het sparen om een winkel te beginnen. Ze is gestopt.
Een derde, Venezolaanse, twee maal bezocht, maar blijft rondhangen in Limburg.
Een vierde, Braziliaanse, éénmaal bezocht, was er heel enthousiast van, is opgepakt en land uitgezet, mag België niet meer binnen.
Een vijfde, Braziliaanse, na het tweede bezoek antwoordde ze niet meer. Stom misverstand, ik dacht dat het uitgepraat was. Ik wil nu ook niet meer.

Ik wandel meer als de afgelopen jaren zelfs, een van de redenen het is uit met mijn relatie.
Dus dat betekent automatisch minder (gratis) sex, vanaf dat moment steeg het niveau van mijn dvp bezoeken, gestaag weer terug naar mijn oude gemiddelde van 1x per week.

Nou heel eerlijk het is allemaal wel een stuk minder leuk als voor covid tijdens deze periode heb ik ook mijn vriendin leren kennen.
En helemaal gestopt met deze hobby ben ik nooit maar het was wel iets minder.

Hoe leuk deze hobby is blijft afhankelijk van de dames die je ontmoet en deels de prijzen die ze rekeningen.
En daar zit hem sinds vorig jaar ook wel wat pieken en dalen in voor mij.

Ik was vrijdag toevallig nog op bezoek bij een Braziliaanse in Luik en ken nog wel wat Latina die in het Belgische rondtrekken.
En ondanks hun niet al te goedkope prijzen klagen er nogal wat de laatste tijd over een gebrek aan klandizie en inkomsten dus.
Zo ook deze dame die informeerde om in Nederland te komen werken, maar is het gras hier echt groener voor de dames...
Want ook deze dame die wel heel lief en vriendelijk was, leek amper nog op de dame van de foto's die waarschijnlijk ouder waren als 8 jaar.

Ik snap het ook wel deels want ook ik ben regelmatig teleurgesteld als ik bepaalde dames in het echt tegen kwam.
Ze leken amper op de dames die op de foto's staan veel slecht in de make up lelijke kleren, slechte plastische chirurgie.
En het ergste is dan dat als ik sommige op socials voorbij zie komen ze op feestjes etc. en voor the gram er wel tiptop uit kunnen zien.

Dus ik snap dat veel heren wel wat voorzichtiger worden met bezoekjes aan privé dames.
Ik zelf hanteer de regel dat ik bij iedere privé dame die vanaf 100 euro per half uur vraagt de eerste keer ik altijd een vluggertje doe.
Ook denken veel dames dat iedereen hier miljonair is en het nergens op kan dat is waarschijnlijk bij 10% van hun klanten die andere 90% moet gewoon heel hard werken voor hun centen en hebben ook nog andere uitgaven.

Dus het aantal bezoekjes blijft gelijk de geilheid is schijnbaar niet te stoppen.
Maar hoe leuk en betaalbaar het is dat is een tweede en de grootste bedreiging voor mij om met deze hobby door te gaan.
Als een 19 jarige mij zou vragen om zeer actief met deze hobby te beginnen zou ik het hem nu sterk afraden denk dat de mooiste tijd geweest is.
Althans dat is mijn persoonlijke mening na 20 jaar in dit wereldje zeer actief te zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan