Wanneer ben je ontmaagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

status_roza

Vaste klant
Supporter
168
27/01/22
213
3
Ik zag die leuke onderwerp over wanneer voor het eerst met een DVP en dacht laat ik de stoute schoenen aantrekken.
Wanneer zijn jullie ontmaagd?

Ik begin, toen ik 14 was, door mijn nicht.
Helaas zijn wij uit elkaar gegroeid en spreek ik haar zelden maar wil haar nog altijd bedanken hiervoor.
Vooral om dat mijn klasgenoten op de middelbare school nogal seksueel gefrustreerd waren en ik dank zij haar daar geen last van had (met mijn lelijke kop en kleine penis).

Dank je nicht.
 
Zie ook: https://www.girlsreview.nl/threads/de-1e-keer-neuken.17316/

Vraagje: wat is (voor een man) precies de definitie van "ontmaagd"?
Als je mannelijk deel in iemands vrouwelijkheid gaat?
Of ben je pas "ontmaagd" als je op die manier ook klaargekomen bent?
Dank je voor de link, ik had even naar een eerdere post moeten zoeken.

Goeie vraag, ik ben trouwens nooit in haar klaar gekomen. Altijd netjes op tijd er uit gehaald. Het was pas 4 jaar later (18) toen ik in iemand klaar kwam en zelfs dat was per ongeluk.

Edit: nee ik was 21. Weet nog precies wanneer.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag die leuke onderwerp over wanneer voor het eerst met een DVP en dacht laat ik de stoute schoenen aantrekken.
Wanneer zijn jullie ontmaagd?

Ik begin, toen ik 14 was, door mijn nicht.
Helaas zijn wij uit elkaar gegroeid en spreek ik haar zelden maar wil haar nog altijd bedanken hiervoor.
Vooral om dat mijn klasgenoten op de middelbare school nogal seksueel gefrustreerd waren en ik dank zij haar daar geen last van had (met mijn lelijke kop en kleine penis).

Dank je nicht.
Door je nicht…

En je bericht werd geliked door Oom Harry.

Ben in nu echt de enige die dat bizar vind?

Ik ben trouwens ontknaapt door een liefje uit de sekte waarin ik opgegroeid ben. Het liefje waarmee ik uiteindelijk trouwde. Een beetje als ontsnappingsroute zeg maar.
Bleek dat het liefje helemaal niet zo lief was. 17 j heb ik geleden onder borderline, zelfmoord pogingen (attention addict zei de psychiater tegen haar, niemand die het meent onderneemt zoveel pogingen zonder dat het een keer lukt), geweld, alcohol misbruik, schuldgevoelens, politie interventies, tot ik haar uiteindelijk buiten kreeg. (Van iemand met psychische problemen kan je niet zomaar scheiden).
En vanaf dan : my way on the highway! Rondneuken zoveel ik kan en niet meer leven voor de zin of onzin van iemand anders.
En nog geluk gehad ook. De vrouw van mijn leven tegengekomen. Openminded, Aziatisch, bloedmooi, een werker er een keukenprinses.
Mijn ontknaping was meer een vonnis.
 
Laatst bewerkt:
Door je nicht…

En je bericht werd geliked door Oom Harry.

Ben in nu echt de enige die dat bizar vind?

Ik ben trouwens ontknaapt door een liefje uit de sekte waarin ik opgegroeid ben. Het liefje waarmee ik uiteindelijk trouwde. Een beetje als ontsnappingsroute zeg maar.
Bleek dat het liefje helemaal niet zo lief was. 17 j heb ik geleden onder borderline, zelfmoord pogingen (attention addict zei de psychiater tegen haar, niemand die het meent onderneemt zoveel pogingen zonder dat het een keer lukt), geweld, alcohol misbruik, schuldgevoelens, politie interventies, tot ik haar uiteindelijk buiten kreeg. (Van iemand met psychische problemen kan je niet zomaar scheiden).
En vanaf dan : my way on the highway! Rondneuken zoveel ik kan en niet meer leven voor de zin of onzin van iemand anders.
En nog geluk gehad ook. De vrouw van mijn leven tegengekomen. Openminded, Aziatisch, bloedmooi, een werker er een keukenprinses.
Mijn ontknaping was meer een vonnis.
@SinsOfMyJohnny - 17 jaar met een borderliner?, ik hield dat nog géén 3 maanden vol. En mijn engeltje in de vorm van een Aziatische volgde enkele maanden later...
 
@SinsOfMyJohnny - 17 jaar met een borderliner?, ik hield dat nog géén 3 maanden vol. En mijn engeltje in de vorm van een Aziatische volgde enkele maanden later...
Het was niet alleen borderline. Daar ben ik trouwens pas laat achter gekomen dat het dat was.
Bij sommige mensen is er een hoek af maar zij had geen hoeken meer.
Ik ga er niet over uitweiden.
Ook na de scheiding ben ik in een beveiligd appartement gaan wonen. Dubbel sas en geen werkende liften als ik geen code gaf.
Toch is ze 2 keer binnen geraakt.
Toen dat niet meer lukte heeft ze 2 bestelwagens van mij geramd. Een derde wou ze ook nog doen. Maar ze miste hem, reed los door de betonnen beplating van de buurman en kwam tot stilstand in zijn tuin. Een gevecht met de politie volgde waarbij ze uiteindelijk tegen de grond gekwakt werd zo hard dat ik er medelijden mee had. Die politie agent had ook de helft van haar kapsel in zijn handen.
Pittig detail. De buurman was gerechtelijke pifpoefpaf. Ik weet niet meer wat. En dat was haar dikke pech. Hij heeft me uiteindelijk geholpen om definitief van haar af te raken.
Boeken kan ik over dat rotwijf schrijven.
Voor de niet kenners: elk verhaal heeft 2 kanten. Dat klopt.
Alleen bij borderline is het even anders. Als de psychiater je apart neemt en zegt : "het is hiermee leven of opstappen. Er is geen middenweg, ze zal nooit veranderen. Ik geef u de raad in het belang van uw dochter. De dochter waarvoor je waarschijnlijk al die tijd al bij haar blijft. Ga weg. Zo snel mogelijk."
2 maand later gooide ze met een koksmes naar me. Ze miste me rakelings en het mes brak toen het op de blauwsteen venstertablet lande. Toen was de maat vol.
 
Ik zag die leuke onderwerp over wanneer voor het eerst met een DVP en dacht laat ik de stoute schoenen aantrekken.
Wanneer zijn jullie ontmaagd?

Ik begin, toen ik 14 was, door mijn nicht.
Helaas zijn wij uit elkaar gegroeid en spreek ik haar zelden maar wil haar nog altijd bedanken hiervoor.
Vooral om dat mijn klasgenoten op de middelbare school nogal seksueel gefrustreerd waren en ik dank zij haar daar geen last van had (met mijn lelijke kop en kleine penis).

Dank je nicht.
 
Het was niet alleen borderline. Daar ben ik trouwens pas laat achter gekomen dat het dat was.
Bij sommige mensen is er een hoek af maar zij had geen hoeken meer.
Ik ga er niet over uitweiden.
Ook na de scheiding ben ik in een beveiligd appartement gaan wonen. Dubbel sas en geen werkende liften als ik geen code gaf.
Toch is ze 2 keer binnen geraakt.
Toen dat niet meer lukte heeft ze 2 bestelwagens van mij geramd. Een derde wou ze ook nog doen. Maar ze miste hem, reed los door de betonnen beplating van de buurman en kwam tot stilstand in zijn tuin. Een gevecht met de politie volgde waarbij ze uiteindelijk tegen de grond gekwakt werd zo hard dat ik er medelijden mee had. Die politie agent had ook de helft van haar kapsel in zijn handen.
Pittig detail. De buurman was gerechtelijke pifpoefpaf. Ik weet niet meer wat. En dat was haar dikke pech. Hij heeft me uiteindelijk geholpen om definitief van haar af te raken.
Boeken kan ik over dat rotwijf schrijven.
Voor de niet kenners: elk verhaal heeft 2 kanten. Dat klopt.
Alleen bij borderline is het even anders. Als de psychiater je apart neemt en zegt : "het is hiermee leven of opstappen. Er is geen middenweg, ze zal nooit veranderen. Ik geef u de raad in het belang van uw dochter. De dochter waarvoor je waarschijnlijk al die tijd al bij haar blijft. Ga weg. Zo snel mogelijk."
2 maand later gooide ze met een koksmes naar me. Ze miste me rakelings en het mes brak toen het op de blauwsteen venstertablet lande. Toen was de maat vol.
Ik?, ik kwam thuis van het werk, een hoop pillen op de tafel, een fles alcohol en zij die voor dood in de zetel zat. Ik gaf ze een duw en ze viel met het hoofd op de harde grond, ik zette ze terug in de zetel, plots komt ze bij haar positieven, neemt een steakmes van de salontafel en snijd haar pols over en vlucht ze naar de slaapkamer. Ik heb de deur ingetrapt, het lemmet van het mes vastgepakt en en afgebroken. Vervolgens een theedoek om haar overgesneden pols in te wikkelen, trachtte de 900 te bellen (Wat niet meer bestaat in Belgie), mijn ouders gebeld om een ambulance te sturen. Op die 3 maanden dat ik samen was met haar, ben ik 10 x gaan lopen. Toen de relatie ten einde was, bleef ze me lastig vallen, en toen ik 1 x persoonlijk aan haar deur ging vragen wat ze feitelijk wilde?, kreeg ik te horen dat ik dat nog wel zou merken! 14 dagen later een uitnodiging van de politie, voor stalking. Een paar jaren terug zocht ik ze eens op op Facebook, en ja hoor ze is er in geslaagd zichtzelf van het leven te beroven. Maar als ik uw verhaal lees, zeg ik hoed af!
 
Laatst bewerkt:
Ik?, ik kwam thuis van het werk, een hoop pillen op de tafel, een fles alcohol en zij die voor door in de zetel zat. Ik gaf ze een duw en ze viel met het hoofd op de harde grond, ik zette ze terug in de zetel, plots komt ze bij haar positieven, neemt een steakmes van de salontafel en snijd haar pols over en vlucht ze naar de slaapkamer. Ik heb de deur ingetrapt, het lemmet van het mes vastgepakt en en afgebroken. Vervolgens een theedoek om haar overgesneden pols in te wikkelen, trachtte de 900 te bellen (Wat niet meer bestaat in Belgie), mijn ouders gebeld om een ambulance te sturen. Op die 3 maanden dat ik samen was met haar, ben ik 10 x gaan lopen. Toen de relatie ten einde was, bleef ze me lastig vallen, en toen ik 1 x persoonlijk aan haar deur ging vragen wat ze feitelijk wilde?, kreeg ik te horen dat ik dat nog wel zou merken! 14 dagen later een uitnodiging van de politie, voor stalking. Een paar jaren terug zocht ik ze eens op op Facebook, en ja hoor ze is er in geslaagd zichtzelf van het leven te beroven. Maar als ik uw verhaal lees, zeg ik hoed af!
Zeer herkenbaar.
Flirten met de dood maar altijd net niet goed genoeg. Soms wenste ik dat het lukte. Soms dacht ik, ik help haar een handje.
Ik heb geen contact meer sinds een paar jaar. Ik weet haar wonen maar ik ben op een uur afstand van haar gaan wonen om mijn huidige vrouw en gezin te beschermen.
Ongelooflijk ook hoe ze met alles wegkwam en sympathie kreeg van iedereen. Tot het de spuigaten uitliep natuurlijk. Echt waar. Ik vertel hier een fractie. Mijn dochter is nu 22 en het is 10 jaar geleden en nog gaat ze af en toe bij de psycholoog om te praten om wat ze meegemaakt heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan