Afgelopen dinsdag weer. Na mijn orgasme sloeg ze haar armen om mij heen en drukte me tegen zich aan, een glimlach op haar lippen en de ogen gesloten. Een heerlijk moment. Ik was nog in haar, maar moest mijn jongeheer naar buiten te halen om te voorkomen dat door de verslapping het condoom eraf zou vallen. Die handeling -hoe noodzakelijk ook- verbrak wel een beetje de flow van dat moment. Het enige nadeel van seks met een condoom. Die waakzaamheid die je toch in acht moet nemen als je je eigenlijk aan de fijne energie van het moment na het orgasme wilt overgeven. Als je het bare doet, kun je dit moment aan het einde langer vasthouden. Maar ik doe het alleen bare met mijn vrouw.
Het is zoveel mooier als je echt contact met elkaar maakt, in plaats van dat je alleen maar in haar ligt te pompen en in je eigen wereld zit. Ik heb gewoon medelijden met al die cynische heren hier die er prat om gaan dat ze hun broek op de enkels laten zakken, de zak legen en verder iedere communicatie proberen te voorkomen.
Laatst zei een dame tegen me: 'Dank je dat je me zag.' Dat is het mooiste wat een dvp ooit tegen me heeft gezegd, maar daar is al een apart topic voor.
Het is zoveel mooier als je echt contact met elkaar maakt, in plaats van dat je alleen maar in haar ligt te pompen en in je eigen wereld zit. Ik heb gewoon medelijden met al die cynische heren hier die er prat om gaan dat ze hun broek op de enkels laten zakken, de zak legen en verder iedere communicatie proberen te voorkomen.
Laatst zei een dame tegen me: 'Dank je dat je me zag.' Dat is het mooiste wat een dvp ooit tegen me heeft gezegd, maar daar is al een apart topic voor.
Laatst bewerkt: