Hij gooit z'n eigen ramen inHOD en LC hebben ook ramen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHij gooit z'n eigen ramen inHOD en LC hebben ook ramen.
Niet aan de straatkant, maar elders wel hoor. Er is toch wel een keuken oid met ramen?Www.privehuislacloche.nl heeft geen ramen. Voorgevel is dicht en geen glas aanwezig hoor
Ik ben "kantoorpersoneel" , en als ik 'lekker bezig ben' , 'in de flow zit' dan gooi ik de boel echt niet neer als de klok op +8 uur staat maar ga ik nog even door.
Top, mensen zoals jouw hebben we nodig.
Die graag nog even door willen werken op kantoor tot 20u ofzoiets om de orde op zaken te stellen.
En daar hun vrije avond/dag voor willen opgeven. En eventueel afspraken met familie/vrienden/vrouw etc of de sportschool/hobby's etc voor willen afzeggen.
Jij zorgt dat dat jij/je personeel/baas tevreden is. En je werk goed doet en helemaal afrond. En natuurlijk de klant(en), het personeel of wie dan ook met een tevreden gevoel naar huis gaat.
Dat geeft veel voldoening hoop ik.
Bij het ISD of de gemeente etc zullen ze super blij zijn met een werknemer zoals jij.
Ik nomineer jouw als werknemer van het jaar!
Denk dat ie ramen als redlight bedoelde dat je dames kan zien, verder een nondiscussie over ramen in een pandNiet aan de straatkant, maar elders wel hoor. Er is toch wel een keuken oid met ramen?
Klopt. Deze week lekker mijn vaste Dame gebeft. Ze geeft aanwijzingen, stuurt mijn hoofd met haar handen, roept jaja, ga door... En krijgt over haar hele lichaam tintelingen en wil vervolgens nog ineengestrengeld minuten lang na knuffelen tot ze in weer staat is om op mij te klimmen en mijn ballen leeg te neuken.Je merkt het gewoon als ze je aanwezigheid fijn vindt of zelfs aantrekkingskracht voelt. Het 'hangt in de lucht' zogezegd.
Oei! Betekent dus... dat zij zelf de oorzaak zouden zijn van het 'probleem'!Haast net zo grappig als posters die alleen een dame "even flink afpalen" en dan zo zeker weten dat ze "nooit klaarkomen met een klant" . Inderdaad, niet op die manier. Als dat is wat ze willen, prima natuurlijk. Voor seks met meer passie moet je zelf ook wat meebrengen, meer dan alleen wat flappen en een paal.
Natuurlijk wel @Marco autisten bezoeken veel dames hoor. Die kunnen namelijk vaak niet zo makkelijk met een vrouw praten.Oei! Betekent dus... dat zij zelf de oorzaak zouden zijn van het 'probleem'!
Neen! Dat kan natuurlijk niet! Het zijn 'die slechte vrouwen die...'
Waar mensen werken moeten ook ruimtes zijn waar daglicht komt.Niet aan de straatkant, maar elders wel hoor. Er is toch wel een keuken oid met ramen?
Dit is altijd lastig bij een dame die dit doet als werk maar behandelen met respect en niet als een stuk vlees wat je koopt ben je al een heel eind met "laten genieten".
Ondanks dat je betaald blijft het een vrouw met emoties en gevoelens die gewoon een ontspannen moment wilt al heb je er natuurlijk wel ijskonijnen bij
Ik neem altijd prosecco, een latte of een bak fruit of zo mee om samen van te genieten.
Sommige dates ben ik twee uur binnen waar ik voor één betaal en als ze extra's doen zonder er om te vragen weet je wel dat je goed zit.
Dit zal ze al meer waarderen dan dat ze drie keer klaar komt
Ik zet het er toch bij, zie de vorige pagina en citeer je bericht nog even.Dat je het stukje wegknipt waarin ik ook wel eens extra korte dag neem - en de zaak over de top trekt framed me natuurlijk wat als gekke henkie .
Flexibiliteit / tandje extra komt bij mij van twee kanten .
Maar inderdaad, klanten zijn erg tevreden.
Ook grappig wanneer een 100% 9-5 collega (nooit een stap extra, leunt al 15 jaar op hetzelfde kunstje) met een bakkie op een beetje leegloopt dat ie zo achterloopt in salaris en geen bonus krijgt . 1+1 =2 denk ik dan . Mijn uitkomst is anders.
Haast net zo grappig als posters die alleen een dame "even flink afpalen" en dan zo zeker weten dat ze "nooit klaarkomen met een klant" . Inderdaad, niet op die manier. Als dat is wat ze willen, prima natuurlijk. Voor seks met meer passie moet je zelf ook wat meebrengen, meer dan alleen wat flappen en een paal.
Door te fantaserenzulke gewillige dames kom ik nou nooit tegen , hoe krijgen jullie dit voorelkaar ?
Die vind je dus alvast niet in die peeskamers zonder daglicht!Door te fantaseren![]()
Het is ook een rare regeling .Lol hoeveel peeskamers hebben daglicht?
Lol ja of distributiehallen of fabriekshallen zonder daglichtDie vind je dus alvast niet in die peeskamers zonder daglicht!
Is niet meer verplicht. Er zijn tegenwoordig ook goede lampen die het effect van daglicht nabootsen.Waar mensen werken moeten ook ruimtes zijn waar daglicht komt.
Mooi bruggetje tussen 2 onderwerpen, Marco! ;-)Die vind je dus alvast niet in die peeskamers zonder daglicht!
Altijd die gierige Hollanders kijk even naar de opbrengst glazen huis Nederland versus BelgiëNet als mensen altijd gierege Nederlanders noemen, vaak zelf van buitenlandse afkomst en zelf (bijna) nog nooit gewerkt en genietend van een uitkering op de rug van de werkende (gierige) nederlanders.
Nooit een steentje hebben bijgedragen aan de maatschappij.
Ook nog vaak zwart werkend, geen belasting betalen
Komisch gewoon.
Als ze al aankomen de schenkingen, maar heb het niet gevolgd. VertelAltijd die gierige Hollanders kijk even naar de opbrengst glazen huis Nederland versus België
en andere schenkingen aan doelen overzees
Als het al aankomt, wat ik al zei.Nederlanders schenken heel veel aan goede doelen...
Ja, da's voor iedereen anders, Johnny.In geen enkel land is alles goed en iedereen meet ook anders wat ze wel of niet goed vinden