Je leest hier af en toe.... nadat ze geld heeft ontvangen..... maar ik denk als er echt een klik is je dit aan haar geeft op een manier dat het bijna niet meer opvalt dat het geld is. En moet de dame echt genieten, relaxed zijn om zelf een orgasme echt te beleven om een date geslaagd te maken? Ik denk het niet. Een dame kan onmogelijk bij elke klant klaarkomen, maar een goede dame zal wel trachten haar best te doen om bij heel veel klanten een spontane GFE indruk achter te laten. En zelfs al zou de dame echt genieten, dan nog blijft alles een iets waar je niet in mag geloven. Zolang je niet hand in hand met haar vertrekt en ze bij jou mee gaat en je haar mee kan nemen in je sociale leven als jou echte vriendin, zal er nooit iets zijn tussen jou en haar, ook al zou ze echt 100% klaarkomen. Een goede dame van plezier is voor mij een vrouw die vlinders in de buik doet komen, die tenminste de intentie heeft om mee te genieten, zolang het niet erover is dat ze toneel speelt is dit ok voor mij, en veel belangrijker dan dat zij echt zou klaarkomen of niet is dan je eigen prestatie.... wat ben je met een volmaakt orgasme van de dame en zelf uiteindelijk niet bij haar klaarkomen.....veel leuker om een ontspannen date te hebben, een dame die professioneel geniet en dat je zelf in topvorm bent om het de date aangenaam te maken en 100% samen met haar te genieten, een dame zal altijd met jou genieten als jij 100% geniet... zo is een goede dame van plezier... geloven dat jij de enige bent voor haar die dit en dat krijgt.... dat is geloven in iets dat er niet is. Een echte vriendin is bij jou omdat ze van je houdt, een sex-speeltje, love doll is ook iets van jou, een dame van plezier deel je met andere wandelaars en voor een dame van plezier blijft dit haar professionele leven. Haar echte leven met haar echte vrienden en vriendinnen, zal totaal anders zijn.