Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb alle recht om het te veroordelen. Voor lang ik het zelf niet doe
Nee joh laat gaan. Zolang je God zelf niet bent, laat anderen in hun waarde.
En God wil je niet eens zijn, zoveel leed en Hij doet er niks aan..

Verder weet niemand wat een ander ertoe beweegt de keuze te maken.
Als je bijna nooit seks hebt, iets wat stress vermindert waardoor je endorfine aanmaakt en dus uiteindelijk depri wordt? Daar heeft een echtgenoot ook niks aan.
Sommigen hebben een zieke partner, moet die zieke partner dan maar gedwongen worden?

Feit is qe bepalen zelf wat ons gelukkig maakt. Tuurlijk zou eerlijkheid het fijnst zijn, maar velen geloven nog in t sprookje. En als er kinderen in het spel zijn, gezamelijke bedrijven enzovoorts, moet dat sprookje ook in stand blijven.

On topic:
Wees eerlijk dat trouw meer betekent dan geen seks met anderen. Heeft ze spijt? Vergeef haar. Maar wil ze dit vaker, denk er dan over na om onderling afspraken te maken en de regeling discreet te versoepelen.

Dat verhaaltje van man verspreid zaad en vrouwtje is waardevol voor de paar eieren..dat is ook relatief. We hebben gemiddeld 2 kinderen ofzo? En als die er al zijn, gun het elkaar dan te genieten. Dat is pas liefde!

Ik reageer hier verder niet meer op. Doe er je voordeel mee 🥂
 
Wat als de norm versoepeld zou worden en vreemdgaan niet veroordeeld zou worden?
Lijkt me een onwenselijke situatie.
Ik ben helemaal voor open relaties, vrije seks en veel minder preutsheid (is dat eigenlijk een woord?).
Maar vreemdgaan is per definitie zonder toestemming van de partner. Oftewel het is het bedriegen van deze partner en mensen bedriegen lijkt me vrij duidelijk geen goed idee.
Verder ben ik het overigens helemaal met je eens.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een onwenselijke situatie.
Ik ben helemaal voor open relaties, vrije seks en veel minder preutsheid (is dat eigenlijk een woord?).
Maar vreemdgaan is per definitie zonder toestemming van de partner ofwel het bedriegen van deze partner en mensen bedriegen lijkt me vrij duidelijk geen goed idee.
Verder ben ik het overigens helemaal met je eens.
Versoepelen betekend dat je partner het weet. Dan ga je dus bekend 🤭
 
Nee joh laat gaan. Zolang je God zelf niet bent, laat anderen in hun waarde.
En God wil je niet eens zijn, zoveel leed en Hij doet er niks aan..

Verder weet niemand wat een ander ertoe beweegt de keuze te maken.
Als je bijna nooit seks hebt, iets wat stress vermindert waardoor je endorfine aanmaakt en dus uiteindelijk depri wordt? Daar heeft een echtgenoot ook niks aan.
Sommigen hebben een zieke partner, moet die zieke partner dan maar gedwongen worden?

Feit is qe bepalen zelf wat ons gelukkig maakt. Tuurlijk zou eerlijkheid het fijnst zijn, maar velen geloven nog in t sprookje. En als er kinderen in het spel zijn, gezamelijke bedrijven enzovoorts, moet dat sprookje ook in stand blijven.

On topic:
Wees eerlijk dat trouw meer betekent dan geen seks met anderen. Heeft ze spijt? Vergeef haar. Maar wil ze dit vaker, denk er dan over na om onderling afspraken te maken en de regeling discreet te versoepelen.

Dat verhaaltje van man verspreid zaad en vrouwtje is waardevol voor de paar eieren..dat is ook relatief. We hebben gemiddeld 2 kinderen ofzo? En als die er al zijn, gun het elkaar dan te genieten. Dat is pas liefde!

Ik reageer hier verder niet meer op. Doe er je voordeel mee 🥂
Veel wijze woorden🥰👍👍👍👍👍
 
Wat als de norm versoepeld zou worden en vreemdgaan niet veroordeeld zou worden?

Lijkt mij waardevoller.

Of voelen we onszelf minder man of vrouw, als we erkennen dat eeuwige seksuele en emotionele trouw niet bestaat en nooit bestaan heeft.

Is maar verzonnen om mensen in gereel te houden lijkt mij.
Het is maar seks.
100% mee eens ik begrijp niet waarom men liever vreemd gaat dan eens met hun partner te spreken. En vooral als het over sex gaat.

Mijn vriendin/ vrouw zou mogen sex hebben met andere mensen. Zeker als we al een paar jaar samen zijn. Het enige dat ik verwacht en wil is dat ze mij dat laat weten en dat we er als volwassen mensen er over kunnen praten.

Als ze mij het laat weten en toesteming geeft is het ook niet meer vreemd gaan. Dan kan ik haar ook laten weten dat ik liever heb dat ze sex heeft bij hun thuis of bij ons ( in dien nodig ga ik buitens huis iets doen film ofz) zo dat niemand naar mij komen ik heb je vriendin/vrouw zien met die op hotel gaan ofz. En dan moet een uitvlucht zoeken
 
Vermoedelijk zijn jullie uitgekeken op elkaar maar willen jullie koste wat 't kost bij elkaar blijven. En alleen maar eerlijk zijn naar elkaar omdat je anders bang bent om een zonde te begaan. Misschien moeten jullie gewoon samen naar een parenclub gaan en elkaar zien neuken met een onbekende.
 
Ik vind het wel grappig dat dit topic al een tijdje los gaat maar de starter angstvallig stil blijft.

Had je een concreet voorbeeld in gedachten toen je dit neerpende @Iamfrombelgium ? Hebben we het hier over een wandelaar die zijn vrouw ook belazerd?
Misschien communiceert hij duidelijk, maar het is bekend van het Belgisch, dat taaltje is zo zacht 😜
Wij Nederlanders horen het daarom waarschijnlijk niet 🤣
 
Misschien communiceert hij duidelijk, maar het is bekend van het Belgisch, dat taaltje is zo zacht 😜
Wij Nederlanders horen het daarom waarschijnlijk niet 🤣
TS is een meelezer geworden :O
Wel online maar niet reageren.
Betekent waarschijnlijk dat ie zijn vrouw op de keien heeft gesmeten en gewoon even zijn frustratie kwijt moest.
 
100% mee eens ik begrijp niet waarom men liever vreemd gaat dan eens met hun partner te spreken. En vooral als het over sex gaat.

Mijn vriendin/ vrouw zou mogen sex hebben met andere mensen. Zeker als we al een paar jaar samen zijn. Het enige dat ik verwacht en wil is dat ze mij dat laat weten en dat we er als volwassen mensen er over kunnen praten.

Als ze mij het laat weten en toesteming geeft is het ook niet meer vreemd gaan. Dan kan ik haar ook laten weten dat ik liever heb dat ze sex heeft bij hun thuis of bij ons ( in dien nodig ga ik buitens huis iets doen film ofz) zo dat niemand naar mij komen ik heb je vriendin/vrouw zien met die op hotel gaan ofz. En dan moet een uitvlucht zoeken
Zo vrij denkend zijn wij of onze vrouwen niet allemaal .het is wel een prima standpunt 👍als het zo kan
 
Zo vrij denkend zijn wij of onze vrouwen niet allemaal .het is wel een prima standpunt 👍als het zo kan
dat begrijp ik maar waar trek je dan de lijn waar je zegt vreemd gaan wil ik doen maar een open relatie niet?

Is het omdat vreemd gaan "verboden" is, de spanning van niet betrapt te worden? Of is het meer zo lang ik het ben dat vreemd ga is het goed.

Ik begrijp ook wel dat open relaties waar er aan trio´s swingen etc gedaan wordt niet voor iedereen weggelegd is. De kans dat je partner meer aantrek heeft dan jij is reeël en zeker als man.

Dus vraag mij af hoe kan het dat er iemand vreemd gaat en dat oke vind (met alle recht) maar dan niets van een open relatie wil weten? Waar is de lijn.

Voor mij is die omdat vreemd gaan zonder goedkeuring van je partner is.
"Welkom terug meneer Roxas, dit is al de vijfde keer dat u Pirates of the Caribbean komt kijken deze week!"
😂😂 of alle starwars films.

Het kan ook een dvp zijn die zegt 5x deze week heeft de vrouw terug bezoek?

Mss moet ik niet naar buiten en kan je mee luisteren kijken en in het beste geval mee doen.
 
Ik vind het wel grappig dat dit topic al een tijdje los gaat maar de starter angstvallig stil blijft.

Had je een concreet voorbeeld in gedachten toen je dit neerpende @Iamfrombelgium ? Hebben we het hier over een wandelaar die zijn vrouw ook belazerd?
Neen hoor, zeker geen voorbeeld in gedachten.
Is echter een hypothetische vraag met blijkbaar verschillende meningen.
Interessant om te lezen.
 
Dat kan natuurlijk ook 😉
Klopt. Wij zien elkaar dolgraag, communiceren over alles. Het wederzijds vertrouwen is absoluut. Maar we kwamen tot deze perfecte hotwife/cuckold relatie die we 24/7 leven. Zij kooit me en ik mag nooit nog een andere v neuken. Als ik naar het schipperskwartier ga is het naar een meesteres. Dan stuurt deze haar foto's (van mijn vernedering) of ze gaat mee. Mijn kooi blijft dan ook aan.
Zelf neukt ze er op los. In clubs (vorige vrijdag in goesting), op gangbangs, op reis, met haar bulls bij ons thuis.
Kortom, vanuit ons standpunt is deze vreemdgaan-discussie eerder vreemd 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan