Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een ziel in je hart hebt en als je nog steeds je vrouwelijkheid hebt, dan hoor je weten dat je je vreemdgaande man nooit moet vergeven.

Iedereen kan zeggen dat ze van je houden, maar slechts weinigen doen dat echt. Daden weerspiegelen de waarheid, respect is alles in alle relaties, en als je man je bedroog, respecteert hij je duidelijk helemaal niet, want als hij dat wel deed, zou hij überhaupt nooit vreemdgegaan zijn.

Te vaak is respect het enige cruciale ding dat voortdurend wordt verwaarloosd, door een vreemdgaande partner terug te nemen, accepteer je gebrek aan respect. De enige persoon op aarde die de lat bepaalt voor wat je verdient, ben jij, en als je iemand accepteert die je duidelijk helemaal geen respect toont, zegt dat ontzettend veel over hoe je over jezelf denkt.
Ik vraag me af hoe jij zou reageren als iemand dit zou zeggen. Als alle vrouwen ditzelfde advies opvolgen ben jij forever alone.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf is voor gehad dat ik met een meisje op cafe was een haar partner binnen kwam hij dacht al dat ik een relatie met haar had terwijl wij gewoon vrienden waren
Dat telt voor iedere vrouw binnen een normale relatie, dus niet een open relatie. Als je seks met een of meerdere andere vrouwen hebt dan zij, zonder toestemming en/of dat stiekem doet, is dat vreemdgaan.

Volgens de Dikke van Dale is de betekenis van 'vreemdgaan': 'het hebben van seks met een ander dan je vaste partner'. Daaruit valt te concluderen dat zolang je maar geen seks hebt met een ander, er niemand vreemdgaat en er dus geen gevaar dreigt in de ogen v een partner.
Die is toch een uitzondering regel.

Ik heb zelf is voor gehad dat ik met een meisje op cafe was een haar partner binnen kwam hij dacht al dat ik een relatie met haar had terwijl wij gewoon vrienden waren er was ruize onstand
 
Mijn fwb bedriegt haar vent ook, want ze komt te kort. Zelf ben ik vrijgezel. Onze relatie begon op haar initiatief. Ze vroeg me hoe ik mijn seksuele behoeftes bevredigde. Ik jokte toen tegen haar dat ik dat niet kon. Toen stelde ze voor dat zij me kon helpen.

Nu hebben we samen een platte neukrelatie. Ik haal haar op, neuk haar suf en breng haar weer naar huis. Zelf geniet ze er met volle teugen van, dus we 'helpen' elkaar. :love:
 
Laatst bewerkt:
Nou , zo dus:

Mannen doen altijd alles goed. En als ze iets niet goed doen komt het door het dna, daar kunnen ze dus niks aan doen.

Vrouwen doen altijd alles fout. En als ze iets goed doen komt het door verkeerd geprogrammeerd dna, dus eigenlijk doen ze het dan het liefst nog steeds fout.

Mannen die veel geld verdienen zijn de held, doen het slim en goed.
Als ze lekker verdienen kunnen ze ook lekker vaak vrouwen neuken, voor geld.

Vrouwen die -in deze branche- veel geld verdienen zijn geldbeluste sekswolven die die arme zielige mannen een poot uitdraaien met hun misselijke gedrag.

Helder, toch. 🤩
 
Mijn fwb bedriegt haar vent ook, want ze komt te kort. Zelf ben ik vrijgezel. Onze relatie begon op haar initiatief. Ze vroeg me hoe ik mijn seksuele behoeftes bevredigde. Ik jokte toen tegen haar dat ik dat niet kon. Toen stelde ze voor dat zij me kon helpen.

Nu hebben we samen een platte neukrelatie. Ik haal haar op, neuk haar suf en breng haar weer naar huis. Zelf geniet ze er met volle teugen van, dus we 'helpen' elkaar. :love:
Als haar vent daarmee akkoord is, geen probleem. Als hij totaal van niets weet, voorlopig ook geen probleem. Als hij het onverwachts te weten komt, kan dit het begin zijn van vele narigheden voor alle betrokkenen.
 
Laatst bewerkt:
En... na de 'goede daad' voel je jezelf ook veel beter! Mooi toch?
Het is ontzettend heerlijk om zo goed 'geholpen' te worden. :giggle:
Als haar vent daarmee akkoord is, geen probleem. Als hij totaal van niets weet, voorlopig ook geen probleem. Als hij het onverwachts te weten komt, kan dit het begin zijn van vele narigheden voor alle betrokkenen.
Ik kan hard rennen :ROFLMAO:woon

En als hij ook hard kan rennen, ben ik sterk.

En als hij ook sterk is, heb ik gewoon pech😅
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kan zeggen dat ze van je houden, maar slechts weinigen doen dat echt. Daden weerspiegelen de waarheid, respect is alles in alle relaties,
Robbb, Dat woordje respect dat intrigeert me. Want daar hoort toch liefde te staan? Of snap ik iets niet.
En waarom zal je partner niet van jou houden als zij met een ander wil vrijen, die snap ik ook niet. Jouw liefde voor haar zou toch haar wensen moeten respecteren. En niet andersom?

Als je vind dat de vrouw na het huwelijk jouw eigendom en bezit
Wat hier geschreven wordt dat klinkt toch redelijk? Je wordt toch niet elkaars bezit? Juist niet lijkt me, uit liefde voor je partner gun je elkaar toch juist vrijheid en ruimte om te ontwikkelen. En dat geldt voor alle gebieden, niet alleen intimiteit.

Voor de helderheid, ik ben niet tegen monogamie. Ben er van overtuigd dat er ook veel koppels zijn die geen behoefte hebben aan een ander op intiem gebied. Maar ook dan zullen er verschillende behoeftes zijn, op welk gebied dan ook.

Maar als je in een relatie zit en je partner heeft wel behoefte aan intimiteit buiten de deur (of een willekeurig iets waar je weerstand tegen hebt), dan heb je een aantal opties.
In jezelf graven waarom je dat vind, vooral dus, waarom je uit liefde voor je partner haar/zijn wens niet kan respecteren. Hoe groot is die liefde dan, wat versta je eronder enz, Wellicht verandert dat je kijk op de situatie. En zo niet, dan in liefde elkaar de ruimte geven om alleen verder te gaan, met ontwikkeling en groei in het vooruitzicht.
De slechtste optie is als de een iets niet doet wat hij/zij eigenlijk wel wil of andersom, de een staat iets toe wat als een steen op de maag ligt. Dat is elkaar beperkten en pesten. Daar komt alleen maar onvrede uit.

Ben heel benieuwd naar je reactie.
 
Er zit m.i. ook een financieel aspect aan deze zaak. Me dunkt dat voor mensen uit vermogende kringen zo'n open relatie wel een tijd goed kan gaan, doch voor koppels uit minder begoede milieus zal dit lastiger worden. Seksuele betrekkingen onderhouden met meerdere partners (naast de vaste partner) lijkt me in de regel meer geld te gaan kosten (zeker voor de mannelijke partner - en dan heb ik het niet specifiek over bezoek aan dvp's) dan een monogame relatie.
 
Laatst bewerkt:
Er zit m.i. ook een financieel aspect aan deze zaak. Me dunkt dat voor mensen uit vermogende kringen zo'n open relatie wel een tijd goed kan gaan, doch voor koppels uit minder begoede milieus zal dit lastiger worden. Seksuele betrekkingen onderhouden met meerdere partners (naast de vaste partner) lijkt me in de regel meer geld te gaan kosten (zeker voor de mannelijke partner - en dan heb ik het niet specifiek over bezoek aan dvp's) dan een monogame relatie.

Dat valt dan toch niet uit cijfers op te maken deze stelling 😅

Religie, status en sociale controlle speelt hierin een grotere rol (wellicht zelfs prominente rol) dan financiën.

Religieuze mensen op stand blijven vaker bij elkaar, dan anderen.

Poly amore gaat in de regel ook niet om elkaar financieel te ondersteunen, ook niet in de regel om seks, maar juist elkaar vrijlaten en eigen verantwoordelijkheid nemen.
Een zogenaamde fluid relatie (nzc) met meerdere partners betekend dus ook overleggen met elkaar, testen op soa en dit met elkaar delen enz. Het is gewoon een community.

Bij polygamie, waarbij de man meerdere vrouwen heeft is er in de meeste gevallen wel sprake van financiële ondersteuning.
Maar die beweging is minder in opmars dan poly amore.

Logisch, eigen verantwoordelijkheid nemen maakt ook meer volwassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan