Wat betekent het als een advertentie na 2 dagen alweer offline gaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
30/06/22
6
Zovaak meegemaakt dat k een kinky ad bewaar en na een paar dagen is ie niet meer te vinden.

Heb nognooit afgeproken met een dame via zulke sites dus vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is..

Persoonlijk denk k eraan om het gewoon kort te houden en een fakecheck te vragen?
 
Houd er ook rekening mee dat de meeste dames op zulke websites privéontvangst doen wat in vrijwel alle gemeentes verboden is. Als het wel toegestaan is, moet het vergunningnummer op de advertentie vermeld worden. Zulke vergunningen worden in ieder geval nagenoeg nooit verstrekt. Elke minuut van adverteren is een minuut extra risico gelopen dat een dame tegen de lamp loopt.
 
Houd er ook rekening mee dat de meeste dames op zulke websites privéontvangst doen wat in vrijwel alle gemeentes verboden is. Als het wel toegestaan is, moet het vergunningnummer op de advertentie vermeld worden. Zulke vergunningen worden in ieder geval nagenoeg nooit verstrekt. Elke minuut van adverteren is een minuut extra risico gelopen dat een dame tegen de lamp loopt.
Oh zo heb ik het helemaal niet bekeken, thanks. Ik zie het al, maar 3 van de 350 gemeentes laten het toe

Blijkbaar is het voor mij dan ook strafbaar, wist dat amper🤣 Tering dacht dat we in NL wat losjes waren op dit gebied, blijkbaar niet
 
Oh zo heb ik het helemaal niet bekeken, thanks. Ik zie het al, maar 3 van de 350 gemeentes laten het toe

Blijkbaar is het voor mij dan ook strafbaar, wist dat amper🤣 Tering dacht dat we in NL wat losjes waren op dit gebied, blijkbaar niet
We zijn er nog niet. Klant zijn van een onvergunde sekswerker is op dit moment niet strafbaar zolang er geen sprake is van seks met minderjarigen maar dat zit wel in het wetvoorstel van de Wet Regulering Sekswerk. Waarschijnlijk wel een kwestie van tijd maar wel jammer dat NL richting het Zweedse model gaat.
 
We zijn er nog niet. Klant zijn van een onvergunde sekswerker is op dit moment niet strafbaar zolang er geen sprake is van seks met minderjarigen maar dat zit wel in het wetvoorstel van de Wet Regulering Sekswerk. Waarschijnlijk wel een kwestie van tijd maar wel jammer dat NL richting het Zweedse model gaat.
Helaas, ik zie die bui ook een beetje hangen. Wel bizar dat men het zweedse model als voorbeeld gebruikt. Als er nu een land in Europa is waar het momenteel niet zo goed gaat is dat het wel. Ook al heeft men nog steeds het beeld dat Zweden alleen maar bestaat uit grote blonde Vikingen en Blonde vrouwen.
 
Ach, ongeveer 1000 op een dag binnen harken met een beetje geluk, hoef je maar twee dagen te werken voor een normaal inkomen.
Het is over het algemeen allemaal illegaal, dus alles gaat netto in de zak, na wat kosten aftrek.
en een groot deel van die € 1000, 00 gaat naar het thuis land van de sexwerker. Vaak zijn het buitenlandse dames die zich aanbieden, en de verdiensten doorsluizen naar het land van herkomst, dus dat geld wordt onttrokken uit de nederlandse economie.
 
Laatst bewerkt:
en een groot deel van die € 1000, 00 gaat naar het thuis land van de sexwerker. Vaak zijn het buitenlandse dames die zich aanbieden, en de verdiensten doorsluizen naar het land van herkomst, dus dat geld wordt onttrokken uit de nederlandse economie.
Ach, ze doen er nog wat voor, er verdwijnen jaarlijks miljarden aan verstrekte uitkeringen richting "thuislanden". Soms zelfs omdat de "nederlanders" in kwestie er (weer) zijn gaan wonen. Dat is pas raar. Dat zo'n vrouw hier zwart werkt, dus ook niets met de sociale voorzieningen doet en dat geld naar huis stuurt, het zal wel
 
In Belgie is thuisontvangst gewoon legaal en hier zie ik advertenties ook offline gaan, dus ik vraag me af of het daarmee te maken heeft... Soms komen ze dan een paar dagen later weer online onder een andere naam of andere woonplaats. Voor mij is het een rode vlag als advertenties zo snel offline gaan.
 
In Belgie is thuisontvangst gewoon legaal en hier zie ik advertenties ook offline gaan, dus ik vraag me af of het daarmee te maken heeft... Soms komen ze dan een paar dagen later weer online onder een andere naam of andere woonplaats. Voor mij is het een rode vlag als advertenties zo snel offline gaan.
Dan is het dus niet offline gaan, maar verdwijnen / veranderen.
Ik heb het over offline, en enkele dagen, soms weken (vakantie) weer exact dezelfde adv. weer online.
 
Dan is het dus niet offline gaan, maar verdwijnen / veranderen.
Ik heb het over offline, en enkele dagen, soms weken (vakantie) weer exact dezelfde adv. weer online.
Dan nog steeds geldt dat het argument 'elke minuut van adverteren is een minuut extra risico gelopen dat een dame tegen de lamp loopt' hier in Belgie niet geldt, en toch zie ik hier ook regelmatig advertenties offline gaan. Voor een lange vakantie snap ik het, maar voor een paar dagen offline gaan vind ik vreemd. Ik vind het leuk om enkele dagen van tevoren al te kijken wie ik wil bezoeken, en ik ben vast niet de enige, dus dames lopen zo veel klanten mis. In mijn ervaring laten de betrouwbare dames juist hun advertentie online staan
 
Dan nog steeds geldt dat het argument 'elke minuut van adverteren is een minuut extra risico gelopen dat een dame tegen de lamp loopt' hier in Belgie niet geldt, en toch zie ik hier ook regelmatig advertenties offline gaan. Voor een lange vakantie snap ik het, maar voor een paar dagen offline gaan vind ik vreemd. Ik vind het leuk om enkele dagen van tevoren al te kijken wie ik wil bezoeken, en ik ben vast niet de enige, dus dames lopen zo veel klanten mis. In mijn ervaring laten de betrouwbare dames juist hun advertentie online staan
Ik weet niet hoe het met redlights.be werkt maar met Kinky heb ik van een paar ex-collega's vernomen dat ze per dag betalen om te adverteren. Als ze bereid zijn om meer te betalen, maken ze ook gebruik van de Spotlight functie waar ze boven de zoekresultaten komen te staan. Misschien kijken de dames op Redlights ook naar de kosten van adverteren.
 
In Belgie is thuisontvangst gewoon legaal en hier zie ik advertenties ook offline gaan, dus ik vraag me af of het daarmee te maken heeft... Soms komen ze dan een paar dagen later weer online onder een andere naam of andere woonplaats. Voor mij is het een rode vlag als advertenties zo snel offline gaan.

Zelf zet ik hem alleen online op het moment dat ik daadwerkelijk kan ontvangen.
24/7 appjes binnen krijgen heeft gewoon geen zin als ik maar af en toe beschikbaar ben.

Die andere naam of woonplaats is wel gek ja. Maar ook daar kunnen redenen voor zijn. Bij toch een beetje interesse in een van deze damen. Zou je ze er eens naar kunnen vragen.
 
Ik ken er genoeg die dat doen dus ik zie daar eerlijk gezegd geen problemen in. Wat ik wel een red flag vind is het steeds veranderen van een naam wat hier werd genoemd. Maar een advertentie offline zetten wanneer een dame niet werkt is gewoon verstandig. Beter dan die dames die altijd online staan, op alle mogelijke tijden beschikbaar zouden zijn volgens de advertentie maar nooit reageren of 5 uur later omdat ze tot 15:00 in hun nest liggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.591
Berichten
751.071
Leden
34.540
Nieuwste lid
Jan020xxx
Terug
Bovenaan Onderaan