Wat doe je anders nu dat er wat jaren op de teller staan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De hoeveelheid tijd en inspanning die je als man moet leveren om met een vrouw sex te hebben is enorm voor heel veel mannen.

De analogie met een maaltijd bereiden is dat met alle voorbereidingen en werk het wel eens lekker is om eten gewoon te bestellen.

Dat maakt het eten niet minder en ik kan er net zo van genieten.
Helemaal mee eens. Ik doe al jaren niks anders. Heerlijk om vanuit je luie stoel te kunnen kiezen wat je wilt eten of wie je wilt neuken. Gewoon betalen en genieten zonder teveel kostbare tijd te verspillen. De tijd die je bespaart kan je zinvoller spenderen in bv als een varken voor de tv liggen luieren. 😉

Wat ik nu anders doe na al die jaren is niet meer als een dolle stier mijn pik achtervolgen en elke geiluitziende dvp willen neuken maar weloverwogen mijn dates selecteren en inplannen. Weet nu inmiddels veel beter welke soort dvp's ik direct moet overslaan en welke juist wel een kans maken op een geslaagde date. Verder heb ik geleerd om het puur zakelijk te houden en niet meer persoonlijk betrokken te raken bij het wel en wee van dvp's.
 
Het is inderdaad mijn beste vriend maar we zijn niet verliefd op elkaar. Sex zou daardoor onze innige vriendschap nodeloos compliceren.

Het is duidelijk zo voor ons beiden en het maakt ook dat onze vriendschap zo goed blijft. We gaan samen op reis, op café gaan zuipen, kunnen over alles praten,…
Het voelt ook heel goed om een pure vriendschapsband met een vrouw te hebben.

En neen, ze is niet lesbisch maar toevallig is haar hobby wel potten bakken 😂
Duidelijk en begrijpelijk. Ik heb ook zo'n vriendin, al is ze dan wel een ex van mij.
Maar m'n reactie was meer gebaseerd op de meerdere dames waar ik een goed diepgaand contact me had (althans dat dacht ik), maar als ze erachter kwamen dat ik meer wou gaven ze niet thuis en enkelen suggereerden inderdaad om maar naar de hoeren te gaan.
Ik heb met die dames ook geen contact meer want het was toch kansloos en had geen behoefte aan een gewone vriendschap.
Zo had ik bijvoorbeeld jarenlang nog vriendschap met af en toe sex met een ex-vriendin van me maar een paar jaar geleden wilde ze ineens niet meer. Geen idee waarom.
Af en toe word je er wel moe van waarom er zo moeilijk over gedaan wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan