Wat drijft daar in de jacuzzi?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15378

Vaste klant
197
27/08/22
253
Zien jullie ook weleens iets in de jacuzzi drijven waarvan je de oorsprong niet thuis kan brengen? Ik hield mezelf altijd voor dat dat restanten van een schoonmaakmiddel of reinigingsblokjes zijn totdat een dame me vertelde dat het water 1 keer per 2 dagen wordt vervangen. Daarna een keer, zonder dat de dame dat merkte, m'n nagel over de bodem van een jacuzzi geschraapt, bij wijze van test. Het gevolg was een witte substantie onder mijn nagel. Nu kan dit kalk zijn geweest maar hoeft niet. Wat zijn jullie bevindingen omtrent daten in een jacuzzi?
 
Lekker is dat, een jacuzzi waar het water al misschien de hele dag in stond; erg vreemd en vooral erg onhygiënisch... Dan ben ik weleens benieuwd waar je je bezoekje(s) hebt gebracht, een dergelijke gore jacuzzi heb ik nog nooit meegemaakt. In die gevallen dat ik naar een kamer met jacuzzi ging, was deze altijd leeg & schoon en duurde het dus wel even voordat deze weer gevuld was met schoon warm water om er hetzij direct of naderhand gebruik van te maken.

Als ik zoiets zou tegenkomen, zou ik (zonder pardon) de stop eruit halen en de jacuzzi weer opnieuw vullen met schoon warm water. Liever gezegd, dan sla ik dat wel even over. Of het kalk was of niet, merk je in wezen ook meteen, want als het ruw aanvoelde was het waarschijnlijk kalk en anders betrof het iemand anders zijn/haar lichaamssappen of gore troep wat niet is schoongemaakt. Mij niet gezien om daar dan nog in te stappen.
 
Laatst bewerkt:
Zien jullie ook weleens iets in de jacuzzi drijven waarvan je de oorsprong niet thuis kan brengen? Ik hield mezelf altijd voor dat dat restanten van een schoonmaakmiddel of reinigingsblokjes zijn totdat een dame me vertelde dat het water 1 keer per 2 dagen wordt vervangen. Daarna een keer, zonder dat de dame dat merkte, m'n nagel over de bodem van een jacuzzi geschraapt, bij wijze van test. Het gevolg was een witte substantie onder mijn nagel. Nu kan dit kalk zijn geweest maar hoeft niet. Wat zijn jullie bevindingen omtrent daten in een jacuzzi?

Heb het 2x gedaan en die waren allebei de keren super schoon, zat al wel water in maar het werd continu afgepompt, gefilterd en er weer terug in gepompt. Zolang je geen water in je mond krijgt. Maakt het me ook niet uit.
 
Uit je verhaal maak ik op dat je een kamer betrad waar de jacuzzi reeds was gevuld, waar het water al misschien de hele dag in stond; erg vreemd, met daardoor waarschijnlijk lauw/koud water en vooral erg onhygiënisch.... Dan ben ik weleens benieuwd waar je je bezoekje(s) hebt gebracht, een dergelijke gore jacuzzi heb ik nog nooit meegemaakt. In die gevallen dat ik naar een kamer/ruimte met jacuzzi ging, was deze altijd leeg & schoon en duurde het dus wel even voordat deze weer gevuld was met schoon warm water om er hetzij direct of naderhand gebruik van te maken.

Als ik zoiets zou tegenkomen, zou ik (zonder pardon) de stop eruit halen en de jacuzzi weer opnieuw vullen met schoon warm water. Of liever gezegd, dan denk ik nog wel even na of ik daarin wil stappen/hangen. Of het kalk was of niet, merk je in wezen ook meteen, want als het ruw aanvoelde was het waarschijnlijk kalk en anders betrof het iemand anders zijn/haar lichaamssappen of gore troep wat niet is schoongemaakt.
Ik noem geen naam omdat ik er nog regelmatig kom. De jacuzzi's zijn hier altijd gevuld met water, zowel in de ochtend, middag als avond en worden dus schijnbaar 1 keer in de 2 dagen geleegd en gevuld. Bij extreme geilheid bef ik weleens een dame op de rand van de jacuzzi. Niet echt slim maar het gebeurt. Ben nu wel van plan om geen gebruik meer te maken van de jacuzzi
 
Even op google gekeken:

"Hoeveel poep in een jacuzzi?

"De gemiddelde badgast heeft ongeveer een tiende van een gram uitwerpselen in zijn gluteal fold, wat een mooi woord is voor bilspleet", zegt Gerba. Dat betekent dat, wanneer je met nog vier anderen in een jacuzzi zit, "je een eetlepel stront in het bubbelbad hebt zitten".

Mij zie je daar niet!
 
Even op google gekeken:

"Hoeveel poep in een jacuzzi?

"De gemiddelde badgast heeft ongeveer een tiende van een gram uitwerpselen in zijn gluteal fold, wat een mooi woord is voor bilspleet", zegt Gerba. Dat betekent dat, wanneer je met nog vier anderen in een jacuzzi zit, "je een eetlepel stront in het bubbelbad hebt zitten".

Mij zie je daar niet!
Dat zijn dan wel verrektes kleine eetlepels, van 0.4 gram. 0.4 gram water zijn ongeveer 8 druppels.
 
Maar alle gekheid of een stokje, ik zou in gelegenheden van plezier nooit in een niet gefilterde jacuzzi duiken als die niet vers wordt gevuld waar ik bij sta (of lig natuurlijk). Goed alternatief is als er een deftige filterinstallatie voorhanden is, maar dat zal binnenshuis op kleine schaal zelden het geval zijn. Als de faciliteit an sich verhuurd wordt zoals bij een privé wellness dan is in BE de VLAREM van toepassing, daar heb ik al eens over geschreven. Geen idee hoe dat werkt als de ruimte deel uitmaakt van het sex-arrangement, bijvoorbeeld een jacuzzi op de kamer in een privéhuis.
 
weten jullie hoe zo'n ding werkt?..
en waar het water allemaal langs gaat (en als het goed is )gefilterd word..
de enigste jacuzzi waar ik in ga zitten is mijn eigenste..en die reinig ik maandelijks..grondig..ondanks dat ik hem 2/3 keer gebruik..
 
En je moet eens bij voorstellen, elke glas water dat je drinkt zit er wat puss in van dinosaurussen. Of de austronauten die drinken hele tijd zelfde water opnieuw. 😂 En als je buiten pist tegen een appelboom en wanneer de appels rijp is , eet je je eigen pis opofwel je pist buiten en over 40 jaar drinkt je datzelfde water uit de kraan 🤣😂
Misschien toch eens een cursuske volgen over biologische processen en scheikundige reacties en zo. :)
 
Even op google gekeken:

"Hoeveel poep in een jacuzzi?

"De gemiddelde badgast heeft ongeveer een tiende van een gram uitwerpselen in zijn gluteal fold, wat een mooi woord is voor bilspleet", zegt Gerba. Dat betekent dat, wanneer je met nog vier anderen in een jacuzzi zit, "je een eetlepel stront in het bubbelbad hebt zitten".

Mij zie je daar niet!
Wie zo'n dingen zegt, kent niks van chemie. Goed onderhoud van de chemische balans van je water (pH, Chloor, filters, ...). Nu, ik heb mijn eigen jacuzzi en daar komt alleen mijn gezin in. Gasten sporadisch eens. In een "publieke" jacuzzi ga ik ook zo weinig mogelijk zitten, omdat je niet weet of het water in goede staat is.
 
Wie zo'n dingen zegt, kent niks van chemie. Goed onderhoud van de chemische balans van je water (pH, Chloor, filters, ...). Nu, ik heb mijn eigen jacuzzi en daar komt alleen mijn gezin in. Gasten sporadisch eens. In een "publieke" jacuzzi ga ik ook zo weinig mogelijk zitten, omdat je niet weet of het water in goede staat is.
In principe wordt het water in een Jacuzzi continue gefilterd net zoals in een zwembad , daar gooien ze ook niet elke dag nieuw water in natuurlijk
De één zal wat nauwkeuriger zijn met schoonmaken als de ander maar ik neem aan dat geen mens belang heeft aan zieke klanten en dat slechte hygiëne je je vergunning kan kosten (als je die hebt tenminste )
 
Ooit eens een gezellig samenzijn gehad met een viertal gezelschapsdames in een jacuzzi. Wat krap, maar ala.
Na het feestje zag ik er zo'n Beppy sponsje liggen. De rechtmatige eigenaar onbekend.
Kan gebeuren zullen we maar zeggen….
 
Wie zo'n dingen zegt, kent niks van chemie. Goed onderhoud van de chemische balans van je water (pH, Chloor, filters, ...). Nu, ik heb mijn eigen jacuzzi en daar komt alleen mijn gezin in. Gasten sporadisch eens. In een "publieke" jacuzzi ga ik ook zo weinig mogelijk zitten, omdat je niet weet of het water in goede staat is.
Je hebt Jacuzzi's en Jacuzzi's…..
Heb een lichte voorkeur voor de bubbelbaden die je zelf moet vullen. Meen me te kunnen herinneren dater bij een in een hotel een bordje hing met een mededeling dat sex in de jacuzzi verboden was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan