Wat er leuk is aan dit forum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tot nu toe bevalt alles beter dan voorheen bij H.
Maar er is wel 1 gemis.
Namelijk een recensieteller, niet alleen een berichtenteller.
Je hebt altijd van die lolbroeken die vooral heel veel (niet relevante) berichten schrijven maar geen recensies.
Dus als er een recensie verschijnt, kun je aan de recensieteller zien of die een beetje betrouwbaar is of niet.
Hoe meer recensies iemand geschreven heeft, hoe meer waarde ik eraan hecht.
Dat kan nu niet.
 
Laatst bewerkt:
Oke, dus wij kunnen hun informeren en laten inschrijven?
Kan je daar een hoekje voor maken zodat iedereen het ziet en zo de top dames makkelijk terug zijn te vinden
Yes
Namelijk een recensieteller, niet alleen een berichtenteller.
Ik zet hem op de lijst van gewenste verbeteringen, dan moet ik eerst aan de logica gaan werken dat het systeem het onderscheid tussen bericht/recensie kent :).
Nog een voordeel: je opent de topic en op de mobiel springt hij gelijk naar het laatst gelezen bericht
Fijn hé!
 
Hoezo?
Als iemand al 20 recensies heeft geschreven (van verschillende dames dus) dan neem ik die meteen serieuzer dan iemand die net zijn eerste recensie schrijft.
Hoe kan ik 20 recensies van verschillende dames schrijven, als ik maar naar één Dame ga?
In de zin van eerste recensie geschreven kan ik je gelijk geven, maar neemt niet weg dat dan die ene recensie van mezelf wel eerlijk is.
 
Maar er is wel 1 gemis.
Namelijk een recensieteller, niet alleen een berichtenteller.
Ik heb gemengde gevoelens bij die recensieteller.

Eens met het argument dat je kunt zien of iemand al wat meer recensies heeft geplaatst en daardoor waarschijnlijk wat meer wandelervaring heeft. Vooral de verdachte 'haatrecensies' en 'promotierecensies' vallen dan door de mand.

Maar ik zie ook een hoop nadelen. Ten eerste lopen veel tellers flink op door mensen die vooral schrijven voor huizen die kortings- of lotingsacties hebben. Bepaalde vaste klanten van bepaalde huizen (ik noem geen namen maar genoeg wandelaars weten waar ik op doel) hebben dan een hoge teller terwijl ze vooral veel schrijven over een handjevol huizen waar ze vaak komen. Daarnaast is gebleken dat tellers wegens technische storingen ook teruggezet kunnen worden, kunnen mensen om bepaalde redenen (bijvoorbeeld faalangst) weinig recensies schrijven, hebben mensen hun account opgeheven om later terug te komen, enzovoort.

Maar het grootste nadeel vind ik dat die tellers bij een aantal leden haantjesgedrag uitlokt. Jij hebt minder recensies dan ik dus ik neem je niet serieus. Dat ligt in de eerste plaats aan die leden en niet aan de teller, dat snap ik, maar het roept bij sommigen de verkeerde mentaliteit naar boven imho.
Dus wat mij betreft blijft die teller achterwege of misschien alleen zichtbaar als je doorklikt op het profiel.

Edit aanvulling: wat ik denk ik liever zou zien dan is een tabblad in het profiel waar je de laatste recensietopics kunt zien op een rij. Wil je toetsen op iemands 'status' als reviewer dan zie je snel genoeg of die de enige recensie is en hoeveel tijd er tussen zit. Dan kun je ook beter inschatten wat voor 'type' recensent iemand is (bijvoorbeeld altijd heel mild of juist altijd heel kritisch) dan alleen op basis van een teller.
 
Laatst bewerkt:
Goh ja, veel hangt toch af van goede moderatie. Op het deel Antwerpen raamprostitutie op Hookers werden de laatste twee jaren zo'n handjevol schrijvers veel te machtig. Zodra iemand iets zei over afdingen, looks, of iets anders dat zij niet 'eerlijk' vonden tegenover de dvp's, sprongen ze er bovenop. Ze waren een soort van schaduwmoderators, en dat heeft de sfeer daar grondig verpest.

Zelf vind ik dat de opvolger van Hookers die de nr1 plek claimt zo neutraal mogelijk moet zijn. Het moet gaan om recensies, niet om cafépraat, politiek, ad hominem argumenten enzovoort. De andere, kleinere fora, zijn geschikter voor zoveel gekleurd gezwets. Ik hoop echt van harte dat deze site een zo actief mogelijk recensieplatform wordt.

(En daarom draag ik nu al mijn steentje bij en probeer ik zoveel mogelijk recensietopics te openen.)
 
Fijne site dit, zie ook allemaal weer bekende namen tevoorschijn komen :) Is het nog een idee om bij de raamdames ergens te vermelden welke shift ze draaien?
 
Hhh, wat bedoel je precies met één recensie per topic?
Een lid kan in meerdere topics recensies schrijven en als een lid veel recensies heeft geschreven geeft dat enigszins een indicatie van de betrouwbaarheid.
 
Hhh, wat bedoel je precies met één recensie per topic?
Een lid kan in meerdere topics recensies schrijven en als een lid veel recensies heeft geschreven geeft dat enigszins een indicatie van de betrouwbaarheid.

Hhh bedoelt dat de techniek (van het forum) op dit moment geen officieel recensieformulier (met sterrenbeoordeling en dergelijke) laat invullen in een al bestaand topic, uiteraard kan iemand zijn recensie momenteel alsnog gewoon uitschrijven en als reactie plaatsen. (terwijl ik er op de achtergrond aan werk om elke poster in een topic een formulier met sterren mogelijkheid te geven.)
 
Blij dat we hier door kunnen gaan met het delen van onze ervaringen en geven van informatie.
Worden er nog, niet privacy gevoelige gegevens, overgenomen van het oude forum? Met name de schat aan info over het wel en wee, links e.d.
van de buitenland sectie?
 
Heel interessant, of dat gaat lukken... ik zet hem sowieso op het lijstje, en als ik er ontwikkelingen zijn dan open ik wel een topic ?
https://pay6.nl/den-haag/den-haag-geleenstraat-hunsestraat/ 'K weet niet of ik dit hier kan plaatsen?, maar dit zijn in principe op een ander forum de oude plattegronden van Hookers.nl. Misschien kan je daar wat mee en bespaart dat het nodige werk? Werden destijds de "raamwijzers" genoemd.
 
Blij dat we hier door kunnen gaan met het delen van onze ervaringen en geven van informatie.
Worden er nog, niet privacy gevoelige gegevens, overgenomen van het oude forum? Met name de schat aan info over het wel en wee, links e.d.
van de buitenland sectie?
Dat is in principe aan de leden, voel je vrij om de nodige nuttige zaken over te kopiëren. ik heb m'n handen vol?
 
Fijne site dit, zie ook allemaal weer bekende namen tevoorschijn komen :) Is het nog een idee om bij de raamdames ergens te vermelden welke shift ze draaien?
Zou inderdaad meerwaarde kunnen hebben als je weet wanneer een dame werkt. Kan ook door bijvoorbeeld in het recensieformulier het tijdstip van bezoek te vermelden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan