Wat er leuk is aan dit forum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
888. Online. Voorheen op Hookers
Jammer dat het zo moest gaan.
Was een van de eerste leden.....
 

Bijlagen

  • 12 maart 2021 2.jpg
    12 maart 2021 2.jpg
    111,9 KB · Weergaven: 14
He Niek,

Daar hebben we allerlei maatregelen voor genomen. In principe zitten we niet in hetzelfde schuitje als waar hookers in terecht is gekomen na het datalek daar. We zorgen in elk geval ervoor dat de gebruikersgegevens volledig secure worden opgeslagen en zijn van plan om het lekker lang uit te houden. Stel dat er een moment komt dat de handdoek in de ring gaat, dan is het zeker een idee om de database op dat moment openbaar te publiceren.
Fijn om te lezen dat onze gegevens dan neem ik aan netjes gehashed en gestalt worden door een secuur algoritme.

Daarmee is het AVG vraagstuk nog niet beantwoord, blijven we nu buiten schot omdat het deze forum in de VS gehost wordt? Via een whois lookup is het wel terug te zien dat het domeinnaam op een Nederlands adres is geregistreerd.
 
Redlights en Hookers worden op het werk door de compacy firewall geblocked, maar girlsreview staat (nog) niet in het verboden lijstje.

...Misschien toch beter, veiliger om hier geen misbruik van te maken ?
Dat lijkt me ook. Geen wandelactiviteiten op apparatuur of netwerk van de zaak.
 
Kan het onderwerp: Wat vergeet je nooit meer. Hier worden opgenomen. Daar stonden altijd van die mooie verhalen op die andere site die nu dicht gaat.
Was mijn lievelingsrubriek.
 
Kan het onderwerp: Wat vergeet je nooit meer. Hier worden opgenomen. Daar stonden altijd van die mooie verhalen op die andere site die nu dicht gaat.
Was mijn lievelingsru
Die bestaat al
 
nou..
net nog even op H gekeken tussen het werk door..
ik weet niet hoe het op PC zit..maar op mijn smartphone ,kom ik niet meer ingelogd ..het forum is de pijp uit ook
recensies kun je nog wel lezen ..
voor de rest is het einde oefening..
het zij zo..nou vooruit met de geit hier..
 
Op de PC kan ik nog inloggen, de topics in de forums zijn nog zichtbaar, maar als ik op een topic klik krijg ik een lege pagina.
Via mijn profiel kan ik mijn berichten nog wel lezen.
 
Prachtige site en zeer blij dat er weer informatie over de dames gevonden kan worden.

Wat de recensieteller betreft, voor mezelf een soort van oplossing bedacht om het te nummeren en ook in Google Drive op te slaan zodat ik ze altijd nog achter de hand heb.

Forumleiding is zeer netjes en beleefd en heb veel waardering en respect voor wt hij hier op heeft gezet. Dankjewel!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan