Wat ervaren jullie als de dame aan of in je oor likt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oren, je nek, binnenkant ellebogen en nog heel wat andere plekken ( ga niet alles verraden 😏 ).. het zijn allemaal erogene zones. De meeste sekswerkers duiken meteen op die pik, de meeste wandelaars duiken meteen op die clitoris. Beide helemaal fout 🙄
Als je eerst teasend de erogene zones grotendeels bewerkt ( en ook dat verklaar ik niet nader* ) zijn de meeste personen als was in je handen 😊

*Soms kan je beter je werkwijze niet uitleggen, dan wel.. geheim vd smid zeg maar 😏
 
Zo'n natte tong in m'n oor! Brrrrr!!! Verschrikkelijk!
Dus... zelf kan ik het absoluut niet hebben. Maar ken voldoende vrouwen die daar knettergeil van worden!

Zelf vind ik een vrouwehals trouwens een zéér erogene zone... heerlijk om te kussen. Zal dat plekje zeker niet overslaan tijdens een passioneel voorspel...
En dan... als je merkt dat zij helemaal meegaat in het spel... lik je haar hard in haar oor! Waw! Je zal versteld staan van de uitwerking bij sommige vrouwen!
(en als ze het niet graag heeft weet je het meteen... en doe je dat niet meer - grenzen respecteren is belangrijk)
 
Oren, je nek, binnenkant ellebogen en nog heel wat andere plekken ( ga niet alles verraden 😏 ).. het zijn allemaal erogene zones. De meeste sekswerkers duiken meteen op die pik, de meeste wandelaars duiken meteen op die clitoris. Beide helemaal fout 🙄
Als je eerst teasend de erogene zones grotendeels bewerkt ( en ook dat verklaar ik niet nader* ) zijn de meeste personen als was in je handen 😊

*Soms kan je beter je werkwijze niet uitleggen, dan wel.. geheim vd smid zeg maar 😏
Sommige vrouwen worden ook helemaal wild als je de binnenkant van hun knieën likt!
 
Oren, je nek, binnenkant ellebogen en nog heel wat andere plekken ( ga niet alles verraden 😏 ).. het zijn allemaal erogene zones. De meeste sekswerkers duiken meteen op die pik, de meeste wandelaars duiken meteen op die clitoris. Beide helemaal fout 🙄
Als je eerst teasend de erogene zones grotendeels bewerkt ( en ook dat verklaar ik niet nader* ) zijn de meeste personen als was in je handen 😊

*Soms kan je beter je werkwijze niet uitleggen, dan wel.. geheim vd smid zeg maar 😏
Het zal de zaklegers een worst zijn.
 
Het zal de zaklegers een worst zijn.

Natuurlijk! Iedereen is toch een zakleger, anders ga je niet naar een dvp 😁

Maar als je enkel alleen maar gaat om je zak te legen zonder enige passie, kan je ook je eigen hand gebruiken of de andere hand als je een keer wat anders wilt.

Wat mis je eigelijk een boel lekkers als je alleen maar een snelle hap wilt 🤔 Echt een gemiste kans!
 
Natuurlijk! Iedereen is toch een zakleger, anders ga je niet naar een dvp 😁

Maar als je enkel alleen maar gaat om je zak te legen zonder enige passie, kan je ook je eigen hand gebruiken of de andere hand als je een keer wat anders wilt.

Wat mis je eigelijk een boel lekkers als je alleen maar een snelle hap wilt 🤔 Echt een gemiste kans!
Idd als ik enkel mijn zak leeg wil sla ik de hand aan mezelf . Als ik naar een dvp ga wil haar eerst laten genieten en dan geniet ik ineens met haar mee, plezierig voor beide😉
 
Er zijn bepaalde handelingen die je moet aanvoelen, dat kan je niet iemand anders leren. Heb wel een keer iemand voorgedaan hoe je het beste een olie handjob kan geven.. maar dat blijven we niet doen 😆 Maar de orale behandeling.. die hou ik voor mijzelf 😊 Dat zie je grotendeels niet.. want dat gebeurd in de mond.
 
Natuurlijk! Iedereen is toch een zakleger, anders ga je niet naar een dvp 😁

Maar als je enkel alleen maar gaat om je zak te legen zonder enige passie, kan je ook je eigen hand gebruiken of de andere hand als je een keer wat anders wilt.

Wat mis je eigelijk een boel lekkers als je alleen maar een snelle hap wilt 🤔 Echt een gemiste kans!
Idd als je naar dvp gaat is het in eerste instantie om haar te laten genieten haar een gevoel van tederheid geborgenheid en waardering te geven en de rest volgt van zelf 🥰
 
Idd als je naar dvp gaat is het in eerste instantie om haar te laten genieten haar een gevoel van tederheid geborgenheid en waardering te geven en de rest volgt van zelf 🥰
Maar... als het in de eerste instantie om haar genot en gevoel van tederheid, geborgenheid en waardering gaat, zou zij jou dan niet moeten betalen? :D:LOL:
Ik zou wel open staan voor zo'n deal met een leuke DvP...😇
 
Maar... als het in de eerste instantie om haar genot en gevoel van tederheid, geborgenheid en waardering gaat, zou zij jou dan niet moeten betalen? :D:LOL:
Ik zou wel open staan voor zo'n deal met een leuke DvP...😇
Zij betaald jou ook hoor!
Als je eenmaal die blik hebt mogen zien in de ogen van een vrouw... die zich volledig aan je geeft... Onbetaalbaar!

En wat een boost voor je zelfvertrouwen! Om nog maar te zwijgen over die "bevestiging van je mannelijkheid". Onbetaalbaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan