Recensie Yasmin, Acapulco, Ratingen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een verschijning en dan nog 20cm hakken aan ook. Ik ben 185cm lang en zij stak een kop boven me uit. Een jong knap meisje met zwart haar die zegt 18jaar te zijn stond aan de bar met een man naast zich in wit poloshirt. Ze lachte lief naar me en ik was instant geïnteresseerd. Ze voldeed aan al mijn voorkeuren. Ik was hier voor het eerst ging daarom nog even op verkenning door de zaak. Ik ging met een glaasje drinken even zitten op de banken in de hoek achter de bar, ik had uitzicht op haar. Ik zie haar kijken. Ze krijgt van die man naast zich een knikje en hij gebaart haar dat ze kan gaan. Ze loopt naar me toe en onwennig komt ze naast me zitten. We gaan naar de kamer en daar is het helaas niet echt goed. Die schoenen wilt ze niet uit en dat ik haar lijfje wil bewonderen vind ze maar raar. Ze wilt pijpen en pijpen alleen. Als een dolle denkt ze dat het nodig is om mijn eikel te bewerken, als ik aangeef langzaam en zachtjes juist fijn te vinden krijg ik erg soort van geïrriteerde zucht. Wisselen van positie of pijpen afwisselen met beffen en vingeren vind ze ookal niks, dat ik beweeg en actief ben in bed kent ze niet. Ze verwacht twee zeesterren geloof ik...
"This is not how sex is", denkt ze me nog te kunnen vertellen....
Vingeren mocht dan weer wel, na een inspectie van vingers en nadat zij nog mijn vingers extra onder handen nam met doekjes. Maar elk plekje in haar kutje is gevoelig en ze blijft zeggen dat ze ervan moet plassen. Oftewel, of ik het niet meer wil doen. Zoenen no go.
Dus ik zit met een dametje dat een prachtig lijfje heeft maar mij belachelijk maakt als ik het wil aanbidden. Die vingeren wel toelaat maar er alleen maar van moet plassen en het dus niet wilt en pijpen alleen op standje 11 wilt.

Ik ben dan wel nieuw bij Acapulco maar niet gek. Ik herken de afwerkdames inmiddels wel en weet ook hoe fijn een dame kan zijn die wél aandacht en plezier heeft en samen wilt genieten.
Sorry Jazmin, jij bent dat niet. Je wilt me er zo snel mogelijk doorheen werken en al mijn pogingen om dat wat op te rekken doe je af alsof ik iets raar vraag en dat "seks zo niet werkt". Helaas. Voor mij werkte seks met Jasmin inderdaad niet...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan