Recensie Pamela, Acapulco, Ratingen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn eerste Kamer was geen succes. Mssn als tweede niet zo'n jonkie nemen. Dus toen ik een rondje wandelde door de zaak langs alle banken met verveelde heren was ik blij verrast toen Pamela wel energiek was en bij het voorbijgaan dr tieten liet zien. Ze kwam me opzoeken een paar minuten later toen ik weer zat. Deze club had geen sfeer waar ik me gemakkelijk bij voelde en daarom wilde ik wel weer door naar de volgende ronde actie. Ik nam Pamela mee op voorwaarde dat ik in haar mondje mocht komen en dat pijpen langzaam en diep is. En ik wil haar vingeren. Deal gemaakt en naar de kamer.

Helaas een herhaling van de eerste ervaring. Wat hier vaak 'de staande verkenning' wordt genoemd vond Pamela ook maar raar. Letterlijk "Jaja, so sexy.... Jaja... Kijken kijken niet kopen" met ene verveelde blik en neppe lach. Pamela vind dat ik op het bed moet komen en ze zuigt me. Mijn vraag om langzaam en diep te doen wordt met gezucht ontvangen. Rustiger wordt het wel maar diep niet. Vingeren dan? Dat mag maar ze neemt zeer onhandige houdingen aan waardoor het niet makkelijk gaat. Eenmaal in haar is het duidelijk dat ze haar spieren wel goed onder controle heeft en kracht ken zetten. Ze knijpt af en bij 1 vinger er in geeft ze aan te strak te zijn voor vingeren. Met 1 vinger in haar geeft ze aan dat het pijn doet. Ondertussen is van dat lekkere rustige pijpen ook niks meer te bekennen en gaat ze overdreven fake los op mijn eikel. Niet dieper. Ze wilt dat ik kom maar ik geef aan niet weer na 10 minuten buiten te willen staan.

Even van houding wisselen (ik wilde staan terwijl zij zoog) vond ze maar gek. Ook Pamela, net als Jazmin, vond dat bewegen en afwisselen geen onderdeel is van seks... Of ik dus wel eventjes wilde blijven liggen en klaarkomen want "I'm not a machine". En dat snap ik, maar als je me vervolgens ook niet toe staat om te vingeren, of te beffen of om rustig te strelen dan laat je me ook niet veel opties over. Pamela wilde een boel dingen niet en had steeds commentaar . Wat een moodkiler. Ze wilde echter wel dat ik klaar zou komen. Omdat het niet beter wordt dacht ik, spuit ik haar mondje wel vol. Dus toen ik aangaf bijna te komen stopte het pijpen en werd het aftrekken.... Niet de afspraak en ik gaf aan in haar mond te willen komen. Er was nog geen 0.1seconde van mijn orgasme voorbij en ze vloog weg met haar hoofd en liet mijn pik voorr zichzelf vechten ... Ik was echt een beetje verbijsterd. Zelf dat wat we hadden afgesproken weet ze te verkloten. Dat ik niet tevreden ben vind ze gek en geeft mij de schuld dat ik "not normal sex" bedrijf.

Ze weet nog even duidelijk te maken dat ze toch wel weet dat ik als tourist straks weg ga en niet meer terug kom... Serieus mevrouw? Ze geeft letterlijk toe af te werken want deze nieuweling komt toch niet meer terug...

Nee, dat kom ik inderdaad niet. Succes met je €50 en tot nooit meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan