Recensie Paulina , Lanaken 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StellaArtois

Newbie
24
08/03/22
9
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/paulina-3122/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond het raar dat hier nog geen recensie van was (dat denk ik toch), want ik vind het toch een hele aantrekkelijke advertentie van haar. Ik heb dus maar een afspraak met haar gemaakt voor een uur. Ze ontvangt in Lanaken op een locatie waar ook nog andere dames werken. Het is een prachtige dame met echt een super lekker, volledig natuurlijk, lichaam. Ze was vrij sociaal, ik heb wel de hele tijd spaans gesproken met haar, ik weet niet hoe goed/slecht haar engels is. Ze zei me dat ik 5 minuutjes eerder moest vertrekken want een uur later had ze nog een klant. Geen probleem, ik ben dus ook wel 55min binnen geweest. Ze begon me snel te pijpen, best goed maar wel enkel met condoom. Heb gevraagd of ik haar ook wat oraal kon plezieren, haar kontje likken mocht al niet en haar kutje had ze eigelijk ook liever niet maar dat heeft ze mij dan toch even laten doen. Daarna redelijk snel beginnen neuken, in verschillende standjes, en dat was toch wel heerlijk. Ze vond het wel niet zo fijn als ik wat met haar borsten en tepels zat te spelen. Aangezien ik een uur had geboekt en na het klaarkomen er nog redelijk wat tijd over was heeft ze me een (redelijk goede) massage gegeven en hebben we nog wat liggen praten. Daarna nog even kort liggen neuken om daarna af te sluiten.

Al bij al een fijne, sociale, prachtige dame, alleen is het jammer dat de mogelijkheden vrij beperkt zijn. Voor pijpen en neuken is het wel een aanrader, maar als je wat wilt beffen, rimmen, met haar borsten spelen, zoenen ... zijn er toch betere dames die meer toelaten.
 
Zou ik toch maar mee oppassen, die durft ook gewoon berichtjes sturen. Heb al eens geweten dat een boze echtgenote daar stond omwille van die berichtjes die ze naar die man stuurde.
Ik ken jouw thuis situatie niet maar ik ben er als de dood voor dat zo iemand mij out of the blue een appje stuurt.
 
Ik schrijf niet veel ,maar waar ik een supper slechte ervaring meegehad heb,wil ik andere mogelijke bezoekers toch waarschuwen.Heeft in het verleden ook al in België verbleven heeft ongeveer elke stad al aangedaan .Komt afspraken niet na. Eentje om te mijden.Alle mogelijk heden die ik gevraagd heb waren mogelijk nog mondeling laten bevestigen alles oké tot ik betaald heb.Geld terug gevraagd was niet mogelijk.
Bedriegster oplichters blijf er weg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/paulina-3122/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Is al een tijdje geleden, maar ik zal mijn ervaring eens samenvatten.

Haar foto's zijn echt, zij het wel wa bijgewerkt.

Haar persoonlijkheid is zeer aangenaam. Paulina doet er alles aan om je op je gemak te doen voelen en heeft duidelijk beroepsfierheid. Ik had betaald voor een half uur met optie anaal (+ 50 euro), doch doordat ze me niet klaar kreeg en er geen andere klanten meer op 't programma stonden, is dat half uur er drie kwartier geworden, inclusief massage en douche.

De anale optie is wel niet aan te raden: ze geniet er duidelijk niet van en lang heeft het dan ook niet geduurd.

Ze is Spaanstalig, maar trekt 'r plan in 't Engels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan