Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt helemaal, maar ook dan gaat het dus uiteindelijk om de herinneringen.
Ik heb dan wel liever herinneringen met vrouwen die van me houden dan met vrouwen die het slechts om economische redenenen doen. De herinneringen beschouw ik daarom niet als mooi maar als leeg. Ik herinner me dat ik haar neuk maar ook die herinnering zal snel vervagen. Herinneringen beleefd met oprechte emoties zijn veel mooier en blijven hangen in je ziel. Mijn punt is niet wat die leraar zei, maar wel dat als je je geld uitgeeft op een andere manier je er vele mooiere herinneringen voor terugkrijgt dan herinneringen met vrouwen die meestal uit een heel ander milieu komen dan waar je zelf in zit.
 
Ik besteed zo'n 100 Euro per maand. Gemiddeld 2 keer "een wip voor 50" bij de ramen.

Daarnaast nog de paar weken dat ik in Thailand ben...
maar daar is financieel geen echt peil op te trekken, en ook niet duidelijk welke kosten daarbij onder "de hobby" vallen.
 
Nou..
Als het aanbod in de regio zo blijft als de afgelopen 2 maanden, dan is het helemaal niet zo'n dure hobby..
Ben toch van plan om meer voor de kwaliteit dan kwantiteit te gaan..
Je kunt wel 4x een meijer wegpleuren voor een slechte date omdat de dame geen recensies heeft en je denkt 'ik waag het'
Dat is ook 400
Of bij wijze een dame pakken met goede recensies en dan iets langer gaan, of 2x bij haar.. Geeft meer voldoening ook uiteindelijk
Maar ik let er normaal niet zo op.. Kan 400 in de maand zijn.. Of 100 meer of minder..
Ligt een beetje aan het aanbod.. En tijd die ik heb..
De andere hobby's (rollend materiaal), nja..
De 540 rijd ik hooguit 5000km per jaar mee.. Agusta nog niet eens.. Word allebei maniakaal onderhouden.. Dat kost eigenlijk ook niet zo heel veel, doe ik allemaal zelf..
En het spul is allemaal betaald, al jaren..
En uiteindelijk heeft mijn laatste jas ook geen zakken..
En ik heb geen kinderen, dus ook geen erfgenamen..
Ben daar eigenlijk niet zo mee bezig..
 
Ik heb dan wel liever herinneringen met vrouwen die van me houden dan met vrouwen die het slechts om economische redenenen doen. De herinneringen beschouw ik daarom niet als mooi maar als leeg. Ik herinner me dat ik haar neuk maar ook die herinnering zal snel vervagen. Herinneringen beleefd met oprechte emoties zijn veel mooier en blijven hangen in je ziel. Mijn punt is niet wat die leraar zei, maar wel dat als je je geld uitgeeft op een andere manier je er vele mooiere herinneringen voor terugkrijgt dan herinneringen met vrouwen die meestal uit een heel ander milieu komen dan waar je zelf in zit.
Maar dan is de vraag: wat zoek je: seks of liefde? Ik zoek seks. En daar heb ik geweldige herinneringen aan. Herinneringen aan sommige dates kunnen me weer helemaal gek maken, ook al weet ik dat die vrouwen niet van mij hielden en ik niet van die vrouwen.
 
Laatste maanden zijn mijn wandel uitgaven tussen de 600-900 euro per maand , ik probeer ook wat te minderen maar dit lukt momenteel niet zo goed .
Ik denk vaak ook wel ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.... maar kwaliteit kost ook wel geld hoor . Ik durf eerlijk gezegd niet meer uitrekenen welke auto ik al verneukt heb :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dan wel liever herinneringen met vrouwen die van me houden dan met vrouwen die het slechts om economische redenenen doen. De herinneringen beschouw ik daarom niet als mooi maar als leeg. Ik herinner me dat ik haar neuk maar ook die herinnering zal snel vervagen. Herinneringen beleefd met oprechte emoties zijn veel mooier en blijven hangen in je ziel. Mijn punt is niet wat die leraar zei, maar wel dat als je je geld uitgeeft op een andere manier je er vele mooiere herinneringen voor terugkrijgt dan herinneringen met vrouwen die meestal uit een heel ander milieu komen dan waar je zelf in zit.
Je moet het bekijken als een mooi moment wat je beleefde. Gewoon een soort van dienstverlening. Voor mij gaat het puur om de seks en goede seks met een bloedmooie dvp is voor mij ook een mooie herinnering en het geld meer dan waard.
Je moet je niet de illusie gaan maken dat die meiden ooit met jouw gaan trouwen, relaties aangaan, bij je komen wonen of wat dan ook. Als je dat überhaupt al zou moeten willen. Als je je emoties de vrije loop laat bij dvp's, je verliefd wordt op iedere dvp die je bezoekt dan gaat het inderdaad flink in de papieren lopen. Ik heb wandelaars mee gemaakt die zo verliefd werden op een dvp dat ze niet meer helder na konden denken. Die dvp's konden hen van alles wijs maken en zodoende grote sommen geld aftroggelen. Die wandelaars leken wel gehersenspoeld door de dvp. Hoezeer ik ook op hen in praatte, ze waren totaal niet meer voor rede vatbaar tot het moment dat de dvp er vandoor ging met hun centen. Dan kwam de klap plotseling erg hard aan. Want, als de buit eenmaal binnen was dan was de dvp met de noorderzon vertrokken en bleef de wandelaar achter met een gebroken hart. Maar vooral, met een hele lege portemonnaie!
Ik wandel nu al bijna 20 jaar en groot aantal jaren daarvan vrij intensief. Heel eerlijk, ik heb nog nooit gezien dat een dvp een relatie is begonnen met een klant. Wel nep relaties met het doel de klant grote sommen geld afhandig te maken. En als je dat overkomt, ja, dan kan ik me voorstellen dat je gedesillusioneerd raakt.
Zie het gewoon als een uitje, pleziertje, een vorm van ontspanning. En ja, dat kost nu eenmaal geld. Dagje sauna, avondje uit eten...dat soort dingen zijn ook niet bepaald gratis. Vaak zelfs nog duurder dan het bezoek aan een dvp.
 
Ik wil ook liever een goede maaltijd van iemand die uit liefde voor me kookt ipv een chef die zijn/haar brood verdient aan mijn klandizie. Spijtig toch dat ik liever lekker eten op mijn bord heb, het leven had anders zo makkelijk kunnen zijn...
 
Normaal is dat zon 300 per maand. Afhankelijk of er dames zijn die ik leuk vind.
Het laatste half jaar zit ik tegen de 1000 per maand. Zon 3 tot 4 afspraken per maand.
Ik probeer nu wat te minderen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de lockdowns was het tweemaal per week een raamdame. Eentje overdag en eentje savonds. Tijdens de lockdowns ben ik mij gaan richten op priveontvangst wat zeer goed beviel. Nu de ramen weer open zijn is het een raamdame per week en een of twee priveontvangsten per week. Ergens knaagt in mijn achterhoofd dat ze later dit jaar toch weer een lockdown gaan doen dus ik zet maar even vol in. Ik denk zo rond 1000 euro per maand.
 
Steeds minder, wat mijn bankrekening wel zo prettig vindt. Voor Corona zo'n 600 tot 800 per maand. Elk weekend wel 1 of 2x een uurtje bij een privehuis.

Nu ... kweenie ... het heilige vuur is er niet meer. Ga nog wel, vind het op dat moment ook best gezellig, maar het doet me niet veel meer.

Het is nog maar 1 hooguit 2x per maand. Ergens rond de 150 tot 300 euro naar gelang ook de extra's.

Raar gevoel, want het geeft me ergens ook wel rust dat het geen wekelijks moetje meer is.
 
Er zitten inderdaad stevige maandbedragen tussen. Maar ja, als je het kunt betalen en je hebt er lol in, wat geeft het?
Ik geef momenteel minder uit per maand dan ik zou willen en dat ligt aan het huidige aanbod. Ik richt me op privéhuizen en raambuurten. Nou, de raambuurten worden met de dag slechter en ik vind alleen het SKW in Antwerpen nog een beetje de moeite waard en daar ga ik ook niet elke dag naar toe. En de bezetting in de privéhuizen houdt voor mij ook niet over. Dus geen gelegenheden genoeg om te besteden wat ik zou willen.
 
Klopt helemaal, maar ook dan gaat het dus uiteindelijk om de herinneringen.
Zolang je maar beseft dat iets materieels een keer vergaat en vaak niet meer waard is dan iets immaterieels.
Of zoals ooit iemand zei: Vergadert u geen schatten op de aarde, waar ze de mot en de roest verderft, en waar de dieven doorgraven en stelen; Maar vergadert u schatten in den hemel, waar ze noch mot noch roest verderft, en waar de dieven niet doorgraven noch stelen; Want waar uw schat is, daar zal ook uw hart zijn, Matth. 6:19-21.
Niet dat hij bedoelde dat we moeten gaan hoerenlopen, maar goed, dat is dan weer de draai die ik er aan geef:).
Het woord insteek lijkt me hier ook toepasselijk. ?
 
Normaal hou ik het bij drie bezoekjes per maand wat dus neerkomt op ongeveer + - 400 € Maar betaal nooit meer dan 150 per beurt en betaal nooit voor extra's ,
Wat betreft de laatste twee voorwaarden hier hetzelfde. Liefst €130 per uur of minder, daar selecteer ik ook op.
Qua bezoekjes kom ik vaak niet verder dan een keer per drie of vier weken, voor zover de agenda het toelaat.
Had vanmiddag nog een dame willen bezoeken, maar die had beperkte "openingstijden." Wel bereikbaar, maar te laat.
 
Het probleem is ( wat nou probleem )dat ik bij ramen steeds minder van mijn gading kan vinden. Daarom wekelijks privehuis ( als het lukt 2 x ) voor minimaal 1 uur. Vaak anderhalf. Echt waar, ik krijg er echt energie van. Heb vaak stress / gedoe aan mijn hoofd. De volgende dag kan ik alles weer aan.
Het is daarom dat ik nooit in de politiek ben gegaan , zou 2 wipjes per week nodig hebben om goed te functioneren , en de stress af te schudden. Helaas voor Nederland is daarvoor een groot leider en volksmenner verloren gegaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan