Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze maand veels te veel, hoeveel kan ik niet zeggen , maar een aanzienlijk bedrag, de teller staat momenteel op 6, en nummer 7 is afgesproken, en we zijn pas 14 dagen onderweg, Volgens mij tijd om wat af te kikken, van de andere kant je leeft maar een keer he. Per date varieert het van vluggertje tot 3 uur, tja ik weet het , we doen het er maar mee, we zijn bijna 1,5 jaar tam geweest ivm covid 19
 
Ik kan me sommige van deze aantallen echt niet voorstellen. Word het dan niet heel erg een sleur? Lijkt mij zo routinematig; het speciale is er dan wel vanaf.

Zelf kom ik op ongeveer €120 uit; circa om de vier weken een bezoekje aan een privéhuis. Soms wat meer, soms wat minder, soms wat langer/korter, afhankelijk van m'n zin en het aanbod. 120 is een gemiddelde; het is ook wel eens het dubbele geweest als ik twee weken achter elkaar ging. Maar dat is vrij zeldzaam.
 
150 tot ergens tussen de 300-400 euro in een normale maand. meestal 2x in de maand een bezoekje aan een privéhuis van een uurtje. Soms nog wel eens een uitschieter naar boven, als ik een krappe maand heb moet ik de hele maand op 1x teren :p
 
Laatst bewerkt:
Vlgs. mij is over dat onderwerp als eerder een thread geweest hier.
De vraag is dus toen al gesteld en veelvuldig beantwoord (als ik mij niet heel erg vergis, hoor).
Misschien kan de mod. de threads bij elkaar voegen.
 
Gemiddeld ruim 400 Euro pm.
Ik heb een systeem dat ik eens in de twee weken een avontuurtje doe en dan mag ik 200 Euro besteden. Wat ik overhoud kan ik bij de volgende weer uitgeven. Dus wat ik uitgeef varieert van pakweg 100-400 Euro per avontuur.
 
Ik vroeg eens als 12-jarig jochie aan een leraar op de middelbare school hoe hij aan zo'n dikke auto kwam. Hij had echt zo'n mooie, geile auto waar iedereen naar blijft kijken (merk en model weet ik niet meer). Zijn antwoord was als volgt: "Sommige mensen gaan liever met hun geld naar de hoeren en ik koop er liever een mooie auto voor." Ik heb m'n geld verneukt, niets aan overgehouden, herinneringen wel maar vol van leegte. Als ik een tandje lager had geneukt dan had ik er iets mee kunnen doen waar ik iets aan over had gehouden. Maar ergens is het even mis gegaan en nu ben ik heel zuinig. €50 per twee maanden is een mooi streven voor mij.
 
Is echt gebonden aan de beschikbaarheid van dames. Ik wandel nu regelmatiger naar dames die wat schappelijkere prijzen vragen en waar nodig beperk ik het tot een half uur. Liever 4 x een half uur met 4 dames dan 2 x een uur met 'slechts' 2 dames :). Als er hier melding wordt gemaakt van een dame die binnenkort weggaat en die dame staat op m'n lijstje, tsja dan ga ik gewoon.

Maar over het algemeen is 300 tot 350 euro.
 
Ik vroeg eens als 12-jarig jochie aan een leraar op de middelbare school hoe hij aan zo'n dikke auto kwam. Hij had echt zo'n mooie, geile auto waar iedereen naar blijft kijken (merk en model weet ik niet meer). Zijn antwoord was als volgt: "Sommige mensen gaan liever met hun geld naar de hoeren en ik koop er liever een mooie auto voor." Ik heb m'n geld verneukt, niets aan overgehouden, herinneringen wel maar vol van leegte. Als ik een tandje lager had geneukt dan had ik er iets mee kunnen doen waar ik iets aan over had gehouden. Maar ergens is het even mis gegaan en nu ben ik heel zuinig. €50 per twee maanden is een mooi streven voor mij.
Zo dacht ik vroeger ook, maar ik ben er nu steeds meer achter gekomen dat materieel bezit tijdelijk is en dat herinneringen blijven. Een auto gaat roesten, je raakt er misschien toch een keer op uitgekeken en er komt uiteindelijk zelfs een keer een dag dat je er niet meer mee kan rijden. De herinneringen blijven en worden naarmate de tijd verstrijkt alleen maar mooier.
Heb zelf ook hobby's gehad met veel spulletjes, maar het is ook iets wat je meezeult als een last.
 
100-300€ per maand, met soms maanden van 0€ en soms uitschieters in de andere richting.

Edit: tellen we daar de benzine bij voor verplaatsingen naar de verste uithoeken van het land?
 
Laatst bewerkt:
Zo dacht ik vroeger ook, maar ik ben er nu steeds meer achter gekomen dat materieel bezit tijdelijk is en dat herinneringen blijven. Een auto gaat roesten, je raakt er misschien toch een keer op uitgekeken en er komt uiteindelijk zelfs een keer een dag dat je er niet meer mee kan rijden. De herinneringen blijven en worden naarmate de tijd verstrijkt alleen maar mooier.
Heb zelf ook hobby's gehad met veel spulletjes, maar het is ook iets wat je meezeult als een last.
Het gaat er toch ook om wat je er mee doet? De ritjes die je er mee maakt kunnen ook mooie herinneringen opleveren.
 
Het gaat er toch ook om wat je er mee doet? De ritjes die je er mee maakt kunnen ook mooie herinneringen opleveren.
Klopt helemaal, maar ook dan gaat het dus uiteindelijk om de herinneringen.
Zolang je maar beseft dat iets materieels een keer vergaat en vaak niet meer waard is dan iets immaterieels.
Of zoals ooit iemand zei: Vergadert u geen schatten op de aarde, waar ze de mot en de roest verderft, en waar de dieven doorgraven en stelen; Maar vergadert u schatten in den hemel, waar ze noch mot noch roest verderft, en waar de dieven niet doorgraven noch stelen; Want waar uw schat is, daar zal ook uw hart zijn, Matth. 6:19-21.
Niet dat hij bedoelde dat we moeten gaan hoerenlopen, maar goed, dat is dan weer de draai die ik er aan geef :).
 
Gemiddeld over de loop der jaren denk ik toch ergens tussen de 200 en 400 euro per maand. Ligt wel een beetje aan vrij besteedbare inkomen, dus sommige jaren meer dan andere.
 
Normaal hou ik het bij drie bezoekjes per maand wat dus neerkomt op ongeveer + - 400 € Maar betaal nooit meer dan 150 per beurt en betaal nooit voor extra's ,
 
Ik kan me sommige van deze aantallen echt niet voorstellen. Word het dan niet heel erg een sleur? Lijkt mij zo routinematig; het speciale is er dan wel vanaf.
Het wordt nooit een sleur bij mij.
Gemiddeld 250 EUR per maand., maar moest ik het me financieel kunnen permiteren, ik zou gemakkelijk 1000 EUR per maand kunnen spenderen.
Dreaming is free !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan