Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Smerigste weet ik niet.
Maar vandaag weer de zoveelste DvP die niet fris ruikt tussen haar benen. Zo´n typische kut/vislucht. Instant afknapper en dat betekent een slappe piemel. Gelukkig kon ze redelijk pijpen dus heb nog iets van waar voor mijn geld gekregen. :')
De zoveelste? Bij watvoor types kom je dan? Ik wandel al tientallen jaren en kom dat amper tegen.

Idd! Maar geen zeep gebruik en enkel spoelen met water haalt de urine én kak lucht + remsporen op je handdoek niet weg. En dat telt ook voor de mannekes.

Ik heb genoeg piemels onder mijn neus gehad die enkel afgespoeld worden met water en niet fris ruiken en smaken + remsporen op mijn lakens. Doe dat maar thuis, niet bij ons 😉

Dus als ge het niet erg vindt.. doe gewoon lekker inzepen!

@Il Commendatore

Hahahaha , toen ik een jaar of 18 was vond ik een meisje leuk die werkte bij een visstal dus ik 4 keer in de week haring eten tot ik haar eindelijk tot een afspraakje had weten te porren voor een zaterdagavond. Toen ik trots tegen mijn broer over mijn aankomende afspraak vertelde begon hij mij wijs te maken dat vrouwen die met vis werkte altijd een kut hadden die naar vis stonk waardoor ik met mijn lullenkop niet naar de afspraak ben gegaan , heb later vaak in mijn kop dat lekkere meisje gehad als ik bij een hoer lag waarvan die kut echt naar rotte vis stonk net zoals jij hebt meegemaakt.
En misschien wel de "liefde van je leven" gemist.

Ik heb genoeg piemels onder mijn neus gehad die enkel afgespoeld worden met water en niet fris ruiken en smaken + remsporen op mijn lakens. Doe dat maar thuis, niet bij ons 😉
Ik wou dat ook schrijven... Weet je wat dames aan vuile venten over de vloer krijgen? Maar ik dacht: ik ga het neit schrijven want dan komt er weer het verwijt dat ik de dames voor trek en de wandelaars sukkels vind... Maar nu lees ik het eens van iemand anders, die het ook kan weten.

Niet zo lang geleden maakte ik wat mee,dat was voor mij zo vies dat ik tijdelijk impotent werd.
Ik had een afspraakje bij een voor mij zeer bekende dame.
Ze vertelde me dat ze net een klant had gehad die haar kaviaar had gegeten.Ze was er nog zichtbaar van ondersteboven.Ik volgde. Zag steeds beelden voor me.
Zelfs mond op stomp beademing hielp niet meer.

Zag steeds beelden voor me.
Wat een geluk dan, dat de dames niet alles vertellen wat ze meemaken, want dan zou je nog meer temporaire impotentie krijgen :)
Die 'kaviaar' en 'champagne' omschrijving, dat vind 'k nu zoiets onnozel hé. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen omdat ik er totaal niets mee heb. Het blijft toch gewoon kak en pis :LOL:
Dat klopt, ik vind dat ook onzin. Maar ja, wij 'wandelen' zogezegd, terwijl dat in de reële wereld ook wel iets anders betekent :)

Niet zo lang geleden maakte ik wat mee,dat was voor mij zo vies dat ik tijdelijk impotent werd.
Ik had een afspraakje bij een voor mij zeer bekende dame.
Ze vertelde me dat ze net een klant had gehad die haar kaviaar had gegeten.Ze was er nog zichtbaar van ondersteboven.Ik volgde. Zag steeds beelden voor me.
Kaviaar en/of Champagne ,da's beide echt smerige boel , jakkes ik word er al ziek van bij de gedachte alleen . How low can you go !

Terug
Bovenaan Onderaan