Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
S.J, the place to be om een dvp te kiezen als je graag bij de neus genomen wordt ipv bij je pietje. Waarom willen mannen altijd via internet, de meest onpersoonlijke manier om een vrouw te contacteren, als zij met die vrouw een intiem persoonlijke date willen doen? En dan klagen... :) :)
Best een "bijzondere" reactie. Ga je deze nu bij iedere ervaring plaatsen in dit onderwerp?

Deze website staat vol met ervaringen en recensies over vrouwen die adverteren via internet. Vaak gaat het goed, soms ook niet.

Heb zelf ruim 40 vrouwen één of meerdere keren bezocht. De meeste contacten opgedaan via SJ. En die dame in Almere was de enige slechte ervaring.

Blijkbaar is jouw ervaring dat je altijd bij de neus genomen wordt. Ligt dan waarschijnlijk aan jezelf.

Blijkbaar is jouw ervaring dat je altijd bij de neus genomen wordt. Ligt dan waarschijnlijk aan jezelf.
Ik kies nooit dames via websites. Ik lees alleen hier, wat er allemaal gebeurt met mensen die dat wél doen. Daaruit kan je veel leren.
Best een "bijzondere" reactie.
Het bijzondere is dat er een nuchtere waarheid achter zit.
Ga je deze nu bij iedere ervaring plaatsen in dit onderwerp?
Zolang er mannen blijven in lopen, is die opmerking blijkbaar nog altijd niet overbodig. Helaas.

Laatst bewerkt:
Ik kies nooit dames via websites. Ik lees alleen hier, wat er allemaal gebeurt met mensen die dat wél doen. Daaruit kan je veel leren.

Het bijzondere is dat er een nuchtere waarheid achter zit.

Zolang er mannen blijven in lopen, is die opmerking blijkbaar nog altijd niet overbodig. Helaas.
Als je nooit dames via websites kiest, waarom zou je dan willen lezen over mensen die dat wel doen?

En wat zou je er uit willen leren als je ze zelf toch niet bezoekt?

S.J, the place to be om een dvp te kiezen als je graag bij de neus genomen wordt ipv bij je pietje. Waarom willen mannen altijd via internet, de meest onpersoonlijke manier om een vrouw te contacteren, als zij met die vrouw een intiem persoonlijke date willen doen? En dan klagen... :) :)
Een aantal clubs doet het niet veel beter; te weinig foto's of een verkeerd/ vertekend beeld van de aanwezige dames.

Als je nooit dames via websites kiest, waarom zou je dan willen lezen over mensen die dat wel doen?

En wat zou je er uit willen leren als je ze zelf toch niet bezoekt?
Ik wil niets leren dat ik al weet. Enkel de feiten die ik lees in de aandacht brengen van mensen die er blijkbaar nog steeds in lopen.
Een aantal clubs doet het niet veel beter; te weinig foto's of een verkeerd/ vertekend beeld van de aanwezige dames.
Waarom zou je eerst op foto's en wat tekstjes af gaan als je van plan bent een club te bezoeken? Als ik in een café iets wil gaan drinken, ga ik daar binnen. Staat het me niet aan, dan blijft het bij 1 glas en dan ben ik weer weg, naar elders. Ik ga nooit vooraf op internet kijken op de website van een café. Dat is iets voor de harde believers die vinden dat echt alles online moet lopen.

Waarom zou je eerst op foto's en wat tekstjes af gaan als je van plan bent een club te bezoeken? Als ik in een café iets wil gaan drinken, ga ik daar binnen. Staat het me niet aan, dan blijft het bij 1 glas en dan ben ik weer weg, naar elders. Ik ga nooit vooraf op internet kijken op de website van een café. Dat is iets voor de harde believers die vinden dat echt alles online moet lopen.
Ge moet niet zo overdrijven. Toch niet abnormaal dat je al eens gaat kijken wat de pot zoal schaft voor dat je ergens naartoe gaat rijden.

Om in uw metaforen spel mee te spelen:
Nog nooit de menu van een restaurant eens gecheckt op aanbod en prijs alvorens het te bezoeken of reserveren? Online of op hun uithangbord.

Ge moet niet zo overdrijven. Toch niet abnormaal dat je al eens gaat kijken wat de pot zoal schaft voor dat je ergens naartoe gaat rijden.
Daar schuilt net de kans op teleurstelling. Je wordt gelokt door mooie leugentjes. Ik hou daar dus weinig of geen rekening mee: als ik al kijk op voorhand op internet, vertrek ik met het idee dat het hoogstwaarschijnlijk toch opgepepte reclame is. Je moet dat gewoon beseffen. Dan voel je je niet bedrogen achteraf.
Om in uw metaforen spel mee te spelen:
Nog nooit de menu van een restaurant eens gecheckt op aanbod en prijs alvorens het te bezoeken of reserveren? Online of op hun uithangbord.
Het grootste verschil zit er in dat bij restaurants toch een aanzienlijk kleiner risico bestaat dat je bedonderd wordt, in vergelijking tot de advertenties voor betaalde seks waarvan algemeen geweten is dat er volle bak gelogen wordt, van valse namen over lieg-leeftijden tot idiote tekstjes vol zever, en dan nog in een sector waarvan we eveneens weten dat er enorm veel in een zeer grijze zone gewerkt wordt.

Vergeet ook niet dat enorm veel van die dames niet eens deftig Engels, laat staan Nederlands kunnen, dan weet je toch ook dat wat je leest op internet pure reclameshit is.

Dat alles doet mij bij advertenties voor betaalde seks uiterst wantrouwig zijn. Aan de ramen of in een club of zo kan het ook tegenvallen, maar daar zie je dan tenminste al met wie je te doen hebt en hoe die dame in eerste instantie écht over komt.

Goed dat je nu zelf aangeeft dat die metaforen mank lopen en dus zinloos zijn.

Verder zeg je met veel worden dat reclame de realiteit mooier voorstelt en je daar rekening mee moet houden. Uiteraard.
Sorry, maar ik ben niet met het begrip metafoor begonnen. Ik stel enkel vast dat mannen die heet staan heel veel zever geloven van op internet, en dat met enig gezond verstand vooraf al vrij goed kan ingeschat worden dat er met spek geschoten wordt.

Het gaat bij advertenties ook niet over reclame die wat overdreven mooi overkomt. Het gaat meestal gewoon over flagrante leugens. Leeftijden die van geen kanten kloppen, foto's die ofwel zeer oud zijn, ofwel flink bewerkt, ofwel ergens gewoon gestolen zijn. Meestal ook nog een 'uitleg' in het reclametekstje die nergens op slaat.

Sorry, maar ik ben niet met het begrip metafoor begonnen
Als ik in een café iets wil gaan drinken, ga ik daar binnen. Staat het me niet aan, dan blijft het bij 1 glas en dan ben ik weer weg, naar elders.
Wat is dat dan? 😅
Vergelijking, beeldspraak, metafoor, ...

Het gaat bij advertenties ook niet over reclame die wat overdreven mooi overkomt. Het gaat meestal gewoon over flagrante leugens. Leeftijden die van geen kanten kloppen, foto's die ofwel zeer oud zijn, ofwel flink bewerkt, ofwel ergens gewoon gestolen zijn. Meestal ook nog een 'uitleg' in het reclametekstje die nergens op slaat.
Dat is helaas zo.

Terug
Bovenaan Onderaan