Eens, nou waarom worden daar de accounts dan niet van afgesloten? Gekke vraag wellicht maar vind wel dat je gelijk hebtDat gaat mij weer te ver, maar leden, die maar vragen blijven stellen en totaal niets bijdragen vind ik wel irritant.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEens, nou waarom worden daar de accounts dan niet van afgesloten? Gekke vraag wellicht maar vind wel dat je gelijk hebtDat gaat mij weer te ver, maar leden, die maar vragen blijven stellen en totaal niets bijdragen vind ik wel irritant.
Wellicht kan je met een hoog aantal leden, wat meer inkomsten generen, ik denk bijvoorbeeld aan advertentie inkomsten.Eens, nou waarom worden daar de accounts dan niet van afgesloten? Gekke vraag wellicht maar vind wel dat je gelijk hebt
Oke fair enough, dan moeten we hier maar mee leven. Ik vind het wel belangrijk dat GR veel geld verdiend want dat verdienen deze helden! Ik heb veel succesvolle orgasmes aan deze website te dankenWellicht kan je met een hoog aantal leden, wat meer inkomsten generen, ik denk bijvoorbeeld aan advertentie inkomsten.
En nu wat reviews delen bij de dames die je hebt bezocht, je kan het ook kort & beknopt houden he (is 1 min werk en je helpt je broeders)Soms heb je van die stille lezers... hier mijn eerste berichtje .