Wat te doen als een dvp geld jat in uren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karelnoten

Wandelaar
39
26/06/25
5
1
Heb netjes betaald ze werd gebeld moest met spoed naar der vriendin binnen 20 min weer trug en tijd kreeg ik tegoed. Nooit meer gezien telefoon uit natuurlijk. Heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik doen naar de bank toe om te kijken waar het heen is of iets dergelijk?

Was dit tijdens dat je echt bezig was, of was dit voor dat jullie echt met elkaar bezig waren?
Kan natuurlijk zijn dat er echt iets aan de hand is geweest, maar dan zou je verwachten dat ze na wat dagen wat van zich laat horen.

En mogelijk dan een idee om hier haar een pagina te openen dat ze niet te vertrouwen is, met haar naam, omgeving en pagina.

Kan natuurlijk zijn dat er echt wat aan de hand is, en als het ernstig is kan ik me voorstellen dat ze niet meer te bereiken is via haar werk.
Geen idee hoelang het geleden is, mogelijk kun je proberen om het via een ander nummer te proberen?

ik moet moet ook wel zeggen, mijn vaste dvp zou ik ook zo vertrouwen.

sterker nog heb al wat vooruit betaald op iets van over 5 weken.

ik had wat betaald, wat ze zelf niet via haar bank geregeld kreeg.
Dat lukte mij wel.
ik zei, zie dit maar als voorschot voor over 5 weken.
ze wilde me blijkbaar, contant terug betalen, maar vond dat zelf een beetje onnodig.
omdat ik dan dit geld over 5 weken weer aan haar terug zou betalen.

Ja alleen is dat een heel andere situatie ze is gewoon weg gesneakt dit was voorop gezet plan. Maar moet zeggen heb nooit problemen met de dames die ik vaker zie hoor alleen deze actie Had ik niet verwacht , je hoort het vaker bij Roemeense dames. Was de laatste
@ roba ja op kinky alleen zou niet weten welke gegeven namen zijn fake telefoon heeft ze nu alweer nieuw nummer denk ik dus word lastig. Begrijp gewoon niet waarom zoiets moet gebeuren. Haar tijd komt nog wel

hoe lang geleden was dit?

Kijk als dit een afspraak is die je een uur geleden had, dan wil ik nog wel geloven dat er een noodsituatie is en ze door de hectiek nog effen niet heeft gereageerd. Nog even afwachten voordat je in paniek raakt.

Als dit een week geleden speelde, dan is het inderdaad schandalig dat je nog niks gehoord hebt.

Nouja dat is onzin heb dit nooit meegemaakt zit net op dit forum maar heb al heel wat dames in de jaren gezien. En dit is eigelijk de eerste keer dat het echt mis ging en ik heb der vaker over de vloer gehad dus dit verwacht je nooit. Had niet gehoeven hè maar hoop dat ze er een nieuwe tas van kan kopen maar ik wil wel laten weten dat dit soort dingen dus zomaar kunnen gebeuren je trapt er zo in. Terwijl ze alles kreeg hè drinken eten alles kan alles mag , ze kan nu lekker de vet pleuris krijgen hoop dat er geen klanten meer komen , als ik weet dat ik een linkje mag zetten doe ik dat wel even?

sterker nog heb al wat vooruit betaald op iets van over 5 weken.

Nooit doen. Als ze met de noorderzon verdwijnt, verdwijnen jouw centjes ook. Merkwaardig hoe mannen in volle vertrouwen iets vooraf betalen aan een persoon die ze niet eens echt kennen (naam, adres, enz) en zonder daar een betalingsbewijs voor in handen te krijgen. Waarschijnlijk nog zwartwerk ook, dus je hebt bij voorafbetaling echt geen been om op te staan als er wat fout loopt.

In Lier is er zo eentje van het toneel verdwenen die abonnementen verkocht als promo. Leuke trien hahaha.
ik had wat betaald, wat ze zelf niet via haar bank geregeld kreeg.
Dat lukte mij wel.
Vond je dat niet verdacht?

maar ik wil wel laten weten dat dit soort dingen dus zomaar kunnen gebeuren je trapt er zo in
in dat kader is het dus ook handig te delen WELKE dames dit soort dingen doen, daarom is een link in dit geval wel aan te raden, dan zijn anderen beter gewaarschuwd

want ja het lijkt er toch echt op dat je bent opgelicht

en als je vaste klant was, is zo'n truc inderdaad erg dom

Terug
Bovenaan Onderaan