Wat vinden jullie het leukst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girlsaanbidder

Stamgast
678
22/09/24
2.341
3
Waar genieten jullie het meest van met een date . Als de afspraak is gemaakt en je gaat naar de kamer . Eerst een lekkere tongzoen . En dat ze in lingerie verschijnt , of gelijk geheel naakt . Of kleren aan en dat ze zich uitkleed voor jou . Of dat jij uitgekleed word door haar . Of ben je meer van eerst een leuk praatje en rustig aan op bouwen de date . Of gelijk gepijpt worden en meteen neuken . Of heerlijk knuffelen strelen en zo de spanning opbouwen . En wil je dat ze haar lingerie aan houd . Of wil je haar geheel naakt . Of iets anders als je samen bent ?? Om mee te beginnen

Zodra die deur dichtgaat we beiden bloedgeil staan alsof we elkaar jaren niet hebben gezien, tong erin, elkaars kleding van het lijf rukken, op haar knietjes zetten en in een roes alles over me heen laten komen tot ik gesloopt weer naar buiten kruip en met knikkende knietjes terug naar huis rij. Zonder drama: alleen maar genieten. Dat vind ík nou het leukst/heerlijkst/geilst van deze hobby; haha! 😛😝😜🤪

Voor mij is de variatie ook belangrijk, ik ga soms nog wel eens terug naar een dame, maar een nieuwe is altijd wat meer spannender (kan ook tegen vallen natuurlijk). Ik wandel vaak veel voordat ik een keuze maak, gewoon omdat ik het leuk en spannend vind wie ik tegen kom (ik ga meestal naar Duisburg, waar je allerlei huizen en vele gangen hebt). Een kort praatje maken en dan weer verder wandelen en ondertussen in mijn hoofd bedenken wie ik wil. Soms dus dan ook nog een 2e of zelfs 3e ronde voordat ik kies, de spanning vooraf is vaak net zo leuk als de daad zelf, alhoewel sommige dames natuurlijk goed hun best doen en je kunnen verrassen.

Van mij mogen ze hun laarzen aanhouden, dat is wel een fetish van mij, ook als ze een kort leren rokje aanhebben hoeft dat niet uit. Verder lekker de dame bovenop, allerlei standjes hoeft van mij niet, niet omdat ik lui ben, maar vind het gewoon het lekkerste als een dame bovenop mij tekeer gaat en ik haar zo zie bewegen, zeker als ze lang haar heeft.

Volgende keer toch maar wat meer doen in plaats van het standaard pijpen en neuken. Dus als er een kuipstoel staat, dan daar in plaats nemen, de dame eerst op mijn schoot en mij dan lekker laten opgeilen en zo'n dingen. Of haar eerst van achteren lekker vastpakken terwijl je nog staat en niet zomaar plaats nemen op het bed als zij dat vraagt.

Sommige dames willen van positie wisselen omdat ze (al dan niet) moe zijn, maar dan probeer is ze over te halen gewoon langzaam door te gaan, dat vind ik ook wel lekker. En wat intimiteit erbij zoals kussen is ook lekker natuurlijk.

Ik vind het lekkerst als ik gekozen heb voor een dame . Op de kamer gekomen ,haar even bekijken en kus haar teder ,dan vraag ik of ik haar mag uitkleden , dan samen op bed heerlijk kussen en strelen , ik haar lik en zij daarna mij pijpt , tot we toe zijn aan een neuk beurt ,als we dan klaar zijn nog even heerlijk tegen elkaar aan liggen , en dan samen in bad of douche , waar ik haar vertel hoe heerlijk van haar heb genoten , dat ik nog dagen hier van ga na genieten , en dan nog een heerlijke knuffel en met een zeer blij gezicht weer huis waards

Hierboven door de aanbidder zeer mooi verwoord ik zelf neem ook altijd nog een kleine attentie mee voor de dames ik denk als iedereen zich zo gedroeg als aanbidder de wereld een stuk mooier zou zijn zeker voor de DVP'S

Terug
Bovenaan Onderaan