Voor mij is de variatie ook belangrijk, ik ga soms nog wel eens terug naar een dame, maar een nieuwe is altijd wat meer spannender (kan ook tegen vallen natuurlijk). Ik wandel vaak veel voordat ik een keuze maak, gewoon omdat ik het leuk en spannend vind wie ik tegen kom (ik ga meestal naar Duisburg, waar je allerlei huizen en vele gangen hebt). Een kort praatje maken en dan weer verder wandelen en ondertussen in mijn hoofd bedenken wie ik wil. Soms dus dan ook nog een 2e of zelfs 3e ronde voordat ik kies, de spanning vooraf is vaak net zo leuk als de daad zelf, alhoewel sommige dames natuurlijk goed hun best doen en je kunnen verrassen.
Van mij mogen ze hun laarzen aanhouden, dat is wel een fetish van mij, ook als ze een kort leren rokje aanhebben hoeft dat niet uit. Verder lekker de dame bovenop, allerlei standjes hoeft van mij niet, niet omdat ik lui ben, maar vind het gewoon het lekkerste als een dame bovenop mij tekeer gaat en ik haar zo zie bewegen, zeker als ze lang haar heeft.
Volgende keer toch maar wat meer doen in plaats van het standaard pijpen en neuken. Dus als er een kuipstoel staat, dan daar in plaats nemen, de dame eerst op mijn schoot en mij dan lekker laten opgeilen en zo'n dingen. Of haar eerst van achteren lekker vastpakken terwijl je nog staat en niet zomaar plaats nemen op het bed als zij dat vraagt.
Sommige dames willen van positie wisselen omdat ze (al dan niet) moe zijn, maar dan probeer is ze over te halen gewoon langzaam door te gaan, dat vind ik ook wel lekker. En wat intimiteit erbij zoals kussen is ook lekker natuurlijk.