Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe groot is eigenlijk de kans dat een dame HIV heeft, die al 3 jaar lang openlijk bare aanbied? Laten we ervan uitgaan dat ze 26 weken per jaar werkt en 4 dagen per week. Tijdens deze werkdagen neukt ze 3 mannen per dag bare met creampie.

Ik heb het idee dat de meeste dames die bare aanbieden eigenlijk al HIV hebben. Maar dat het eigenlijk niet overdraagbaar is, aangezien hun viral load ondetecteerbaar is vanwege de medicatie.
 
Hoe groot is eigenlijk de kans dat een dame HIV heeft, die al 3 jaar lang openlijk bare aanbied? Laten we ervan uitgaan dat ze 26 weken per jaar werkt en 4 dagen per week. Tijdens deze werkdagen neukt ze 3 mannen per dag bare met creampie.

Ik heb het idee dat de meeste dames die bare aanbieden eigenlijk al HIV hebben. Maar dat het eigenlijk niet overdraagbaar is, aangezien hun viral load ondetecteerbaar is vanwege de medicatie.
En wat als de dame zich niet test en zelf niet eens weet dat ze besmet is of het haar gewoon niks kan schelen en geen medicijnen neemt. Jij gaat ervan uit dat ze medicijnen slikt maar dat is niet altijd het geval sommige dvp's slikken niks.
 
En wat als de dame zich niet test en zelf niet eens weet dat ze besmet of het haar gewoon niks kan schelen en geen medicijnen neemt. Jij gaat ervan uit dat ze medicijnen slikt maar dat is niet altijd het geval sommige dvp's slikken niks.
Je heb kans dat een groot deel van de buitenlandse dames, geen medicijnen slikken. Ik zou het er niet op gokken.
 
Ik heb een 3 vaste dames (geen dvp) waar ik bare seks mee heb, dus bezoekjes bare doe ik niet, ook niet een dame die adverteerd bare maar tijdens de date een condoom aanbied. Ik neem geen risico maar houd mijn vaste dames ook niet de hele tijd in de gaten of Zij het wel flikken, tenslotte heb ik geen echtelijke verbinding met ze.
Trouwens neuken met condoom kom ik moeilijker klaar waardoor ik tijdens de date het langer vol kan houden en mijn tijd kan benutten ;-) , na de daad wil ik meestal weer richting huis of werk.
 
Hoe groot is eigenlijk de kans dat een dame HIV heeft, die al 3 jaar lang openlijk bare aanbied? Laten we ervan uitgaan dat ze 26 weken per jaar werkt en 4 dagen per week. Tijdens deze werkdagen neukt ze 3 mannen per dag bare met creampie.

Ik heb het idee dat de meeste dames die bare aanbieden eigenlijk al HIV hebben. Maar dat het eigenlijk niet overdraagbaar is, aangezien hun viral load ondetecteerbaar is vanwege de medicatie.
Op zich is de kans op HIV overdragen tijdens vaginaal contact heel klein. Zeker van vrouw op man. Je kunt natuurlijk niet weten of ze het hebben. Als ze medicatie slikken, is de kans op overdracht vrijwel nihil. Slikken ze die niet, dan blijven ze niet zo vrolijk doorneuken, maar gaan ze hard achteruit en worden ze zo'n klassieke AIDS-patiënt zoals je die in de jaren '80 zag. HIV is dan ook denk ik niet zo'n groot gevaar. Maar er zijn genoeg andere enge ziektes die je veel gemakkelijker oploopt met bare neuken. Reden genoeg voor een condoom (zeg ik, ondanks mijn bare uitstapjes, maar die behoren echt tot het verleden).
 
…. Slikken ze die niet, dan blijven ze niet zo vrolijk doorneuken, maar gaan ze hard achteruit en worden ze zo'n klassieke AIDS-patiënt zoals je die in de jaren '80 zag. HIV is dan ook denk ik niet zo'n groot gevaar. ….
Als je hiv besmet bent hoef je helemaal niet hard achteruit te gaan. Hiv kan een zeer lange tijd ongemerkt blijven. Dat is de reden dat soms mensen compleet verrast zijn als ze positief testen maar al vele jaren geen risico hebben gelopen. Ze hebben niks gemerkt, maar zijn al die tijd wel een risico voor hun partner. Daarom dat testen ook belangrijk is. Er zijn nog steeds mensen die zich nooit laten testen.
 
Bij bare dames zit je ook in het sperma van je voorgangers te roeren, tenzij je de eerste van de dag bent. Het duurt uren voordat al het sperma er volledig uitgedrupt is.

Vinden bare liefhebbers dat lekker? Sperma van Jan en Alleman op je lul.
De twee keer dat ik het meemaakte was er geen spoor van voorganger en ging de dame zich ook onmiddellijk gronding spoelen. Daar zijn ze meer bedreven in dan de doorsnee burgervrouw.
 
Liefste ga ik bare met een dame die het niet aanbiedt Het voelt zo lekker als je pik onverwacht toch naar binnen glibbert.

Soms gaat zo'n dame dan plagend bovenop je zitten en met haar poes heen en weer over je pik.
Dan krijg je ook echt de neiging om hem erin te laten floepen. Ze zou het je nog niet eens kwalijk moeten kunnen nemen.

Gelukkig wint het verstand het nog steeds van de ratio bij mij.
 
Moet ieder voor zich uitmaken, moraal ridders genoeg. Of U het doet of niet maakt voor mij niets uit. Ik oordeel niet over mensen die dit doen of niet.
Aub azijnpissers zijn er genoeg en laat deze keus aan de bepaalde liefhebbers over.
Laat dit forum niet ten onder gaan en geef iedereen de kans om zijn hobby naar eer en geweten uit te voeren.
 
Moet ieder voor zich uitmaken, moraal ridders genoeg. Of U het doet of niet maakt voor mij niets uit. Ik oordeel niet over mensen die dit doen of niet.
Aub azijnpissers zijn er genoeg en laat deze keus aan de bepaalde liefhebbers over.
Laat dit forum niet ten onder gaan en geef iedereen de kans om zijn hobby naar eer en geweten uit te voeren.
De enige juiste reactie.
 
Ik vind het bizar dat mensen dit uberhaupt in hun hoofd kunnen halen en al helemaal dat er hier een apart forum voor is.
Een week geleden iets te horen gekregen over een raamdame die ik ken dat ze eerder alles zonder condoom deed en waarschijnlijk nog steeds doet achter het raam. Geen thread op nzcforum en er staat niks over in recensies dus ik neem het met een korreltje zout, maar je schrikt er wel erg van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan