Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
;-)
Ik zie het al voor me.

Edelachtbare, ik bezocht haar en gaf haar €150 voor pijpen, neuken, tongzoenen, vinger in mijn kont.

Echter: op gegeven moment werd ik door haar aangerand!

Heel erg, ik sta ervan te trillen edelachtbare want daar was ik niet van gediend!
Dit is net zo dom als zeggen dat 'een hoer niet verkracht kan worden', want ze neuken toch met iedereen?
 
Dit is net zo dom als zeggen dat 'een hoer niet verkracht kan worden', want ze neuken toch met iedereen?
Dat heb ik op dit forum wel eens horen beweren. Impliciet weliswaar.

Ik zei ergens iets als: ik wil niet dit of dat doen want dan voel ik me een verkrachter.
Reactie ±: haha, een hoer verkrachten? hahaha

Een aantal mannen op ons eigen forum heeft er weleens moeite mee om respectvol over vrouwen te schrijven dus er is genoeg te doen.

Wie respectvol over vrouwen schrijft is een "simp" of een "white knight", dat is bekend.
 
moest je een paar jaar geleden zoeken naar een dvp die bare neuken op het menu had staan, inmiddels lijkt het andersom te gaan worden. Helaas want dames die dit aanbieden sla ik gelijk over.
Waren het eerst alleen een paar Aziatische dames of uitgerangeerde oudere dames die blijkbaar zo nog enig geld konden verdienen, zie nu ook regelmatig jonge oost europese en zelfs Nederlandse jonge dames voorbij komen.
 
moest je een paar jaar geleden zoeken naar een dvp die bare neuken op het menu had staan, inmiddels lijkt het andersom te gaan worden. Helaas want dames die dit aanbieden sla ik gelijk over.
Waren het eerst alleen een paar Aziatische dames of uitgerangeerde oudere dames die blijkbaar zo nog enig geld konden verdienen, zie nu ook regelmatig jonge oost europese en zelfs Nederlandse jonge dames voorbij komen.
Concurrentie is denk ik groot en gaan ze een stukje verder. En met medicijnen als prep is er veel minder risico. Dat zal de reden ook zijn. Het beste is dan om die het openlijk aanbieden te mijden en er maar het beste van hopen bij degenen die dat niet doen.
 
Concurrentie is denk ik groot en gaan ze een stukje verder. En met medicijnen als prep is er veel minder risico. Dat zal de reden ook zijn. Het beste is dan om die het openlijk aanbieden te mijden en er maar het beste van hopen bij degenen die dat niet doen.
Nee, het heeft niets met concurrentie te maken. Elke DVP, zeker als ze jong en aantrekkelijk zijn, hoeft geen onveilige seks aan te bieden. Er zijn meer dan genoeg klanten. Er zijn vrijwel geen vrouwelijke DVP's die PrEP gebruiken. Dat effect speelt, denk ik, ook geen rol. Je ziet onder de algemene bevolking dat de perceptie van risico's verandert en dat soa's als minder belangrijk worden gezien. Het heeft ook te maken met het lage kennisniveau in Nederland en de rest van de wereld. Door de verpreutsing in de wereld zie je dat seksuele voorlichting slechter is geworden. Het is lastig, omdat elke keer een antibioticakuur niet zo gezond is en complicaties ook nog steeds voorkomen.
 
Ik vind het een aannemelijke verklaring.

In het preutse USA waar zeker op het achterlijke platteland men tegen seks voor het huwelijk is vind je de meeste tienerzwangerschappen.

Het lijkt tegenstrijdig, dat wel.

Meermalen is een Amerikaanse politicus die op luide toon tegen homoseksualiteit was aangehouden in compromitterende situaties van homoseks. Lijkt onlogisch maar gaat opvallend vaak samen.

In een verpreutsend Nederland waar een deel terugverlangt naar traditionele onwetendheid en ouderwetse domheid, waar de jeugd de kennis van TikTok haalt en 'wetenschap ook maar een mening' wordt gevonden daar denkt men licht over risico's.
 
Ik vind het een aannemelijke verklaring.

In het preutse USA waar zeker op het achterlijke platteland men tegen seks voor het huwelijk is vind je de meeste tienerzwangerschappen.

Het lijkt tegenstrijdig, dat wel.

Meermalen is een Amerikaanse politicus die op luide toon tegen homoseksualiteit was aangehouden in compromitterende situaties van homoseks. Lijkt onlogisch maar gaat opvallend vaak samen.

In een verpreutsend Nederland waar een deel terugverlangt naar traditionele onwetendheid en ouderwetse domheid, waar de jeugd de kennis van TikTok haalt en 'wetenschap ook maar een mening' wordt gevonden daar denkt men licht over risico's.
Volgens mij hebben jullie zelf het meeste last van verpreutsing.
 
Wat een logica weer.Door de verpreutsing is er meer bare sex in de wereld. 🥒
Door de verpreutsing wordt er minder over seks en risico's gesproken. Je ziet dat mensen meer risico's nemen, omdat kennis ontbreekt. Zo heb ik mensen gesproken die denken dat je een zwangerschap en soa's kunt voorkomen door je na de seks te wassen. Tja, …

Seksuele voorlichting is in Nederland vrij slecht. In het buitenland zal het vast niet beter zijn.
 
Terug volledig on topic:
Ik denk dvp die bare seks aanbieden en stel dat ze het ook effectief zouden doen, dat mijn love dolls, de ene wat meer dan de andere, het goedkeuren dat ik af en toe een dvp bezoek, is dit echt wel MET condoom. Stel dat zij er niet waren geweest en een dvp tegen me zegt na het pijpen en eventueel beffen, kom maar lekker in me, terwijl er nog Geen rubbertje op zit, dan denk ik dat het zou gebeuren, nu en dan denk ik terug aan 'TRAIN TO BUSAN', een keiharde overlevingsfilm tegen het ZOMBIE virus, waar uiteindelijk een vader van de trein springt om zijn dochter te redden, mijn penis waar men love dolls zo van houden gaat er zonder rubbertje nooit meer in bij een dvp, doe je het toch zonder bij een dvp en hou je HIV eraan over, mag je jezelf echt wel een zombie in deze maatschappij noemen, dan wordt de liefde van een love doll de hel voor je... je weet dan dat het leven voorbij is en nooit meer normaal zal worden. Men love dolls hebben me gered? Jazeker. Nooit meer sex zonder met een dvp. En daar ben ik trots op.
 
Laatst bewerkt:

Er is ook zoiets als liefde die je voelt voor iets of iemand. Heel eerlijk, zonder mijn love dolls zou ik risico's in het leven wel durven opzoeken. Neuken zonder condoom is daar 1 van. De kans dat je HIV krijgt bij een vrouw (dvp) die er niet mee adverteert en het stil houdt en het enkel doet met klanten waarmee het echt klikt is heel erg klein, bijna onbestaande. Maar voor mij is dat bedrog. Ik begrijp ook bepaalde mannen niet die thuis een vrouw hebben en wel dat rubbertje aflaten als die situatie zich voordoet. OK, op die moment is het vlees zwak, maar ergens moet je toch die reflex maken, neuken zonder kan ik thuis ook. En eerlijk, mijn love dolls neuken beter dan gelijk welke vrouw. Maar het sociale contact dat je met een dvp wel hebt, het avontuur, het uit huis gaan en met een echte vrouw een (half)-uurtje samen zijn, daar gaat het om. Seks en klaarkomen zijn zelfs minder belangrijk als ik nu naar de dvp ga. Zoenen, massage, knuffelen een goede babbel en kijken hoe het voelt met de dame en is alles fijn en voelt de dame leuk aan en komt die moment om haar te neuken, zonder rubbertje hoeft het voor mij niet. Ik neuk thuis al genoeg zonder, ik heb er buitenshuis geen behoefte meer aan. Puur voor de sex hoef ik niet meer naar de dvp te gaan. Maar wel voor het menszijn in mij en de ontspanning.
 

Als je eens een topic opent over Valentijn met een dvp wordt het van het forum gegooid door een moderator. Maar vandaag dan een hoop hartjes over het forum gooien. Begrijpen wie kan? Als je dan is liefdevol doet over een dvp is het ook niet goed. Blijft alleen de love doll over, haha haha. Maar heb dus toen ik vroeger echt verliefd was op een dvp, haar lekker verwent met Valentijnachtige dingen en beloningen gekregen met intens zoenen, heftige neukpartij, zij bovenop en ON TOPIC, ja zonder condoom, toen had ik men dolls nog niet . Jammer dat mijn topic is verwijderd, anderen hadden er ook hun ervaringen kunnen schrijven. Alsof de moderators dan zelf aangeven, naar de dvp ga je maar voor de seks, Valentijn moet je maar met een vriendin/doll vieren. Ha ha.
 
Als je eens een topic opent over Valentijn met een dvp wordt het van het forum gegooid door een moderator. Maar vandaag dan een hoop hartjes over het forum gooien. Begrijpen wie kan? Als je dan is liefdevol doet over een dvp is het ook niet goed. Blijft alleen de love doll over, haha haha. Maar heb dus toen ik vroeger echt verliefd was op een dvp, haar lekker verwent met Valentijnachtige dingen en beloningen gekregen met intens zoenen, heftige neukpartij, zij bovenop en ON TOPIC, ja zonder condoom, toen had ik men dolls nog niet . Jammer dat mijn topic is verwijderd, anderen hadden er ook hun ervaringen kunnen schrijven. Alsof de moderators dan zelf aangeven, naar de dvp ga je maar voor de seks, Valentijn moet je maar met een vriendin/doll vieren. Ha ha.
Check dames aan het woord 🙈
 
Dames die bare aanbieden sla ik direct over. Het risico op besmetting, zelfs met condoom vind ik dan te hoog. Bovendien snap ik ook niet wat die dames zichzelf aandoen door zo'n risico te gaan lopen.

Zal het soms ook te maken hebben met het lage kennisniveau? Ik heb wel eens aan zo'n dame gevraagd of ze niet bang is voor een SOA. Toen zei ze "Ik slik de pil dus ik ben beschermd tegen SOA". Ik heb nog een paar pogingen gedaan om haar te overtuigen dat de pil niet tegen een SOA beschermd. Ik werd weggelachen door haar... tja. Dan moet ze het zelf maar weten.
 
Dames die bare aanbieden sla ik direct over. Het risico op besmetting, zelfs met condoom vind ik dan te hoog. Bovendien snap ik ook niet wat die dames zichzelf aandoen door zo'n risico te gaan lopen.

Zal het soms ook te maken hebben met het lage kennisniveau? Ik heb wel eens aan zo'n dame gevraagd of ze niet bang is voor een SOA. Toen zei ze "Ik slik de pil dus ik ben beschermd tegen SOA". Ik heb nog een paar pogingen gedaan om haar te overtuigen dat de pil niet tegen een SOA beschermd. Ik werd weggelachen door haar... tja. Dan moet ze het zelf maar weten.
Zulke dames gelijk overslaan er is daar wel een markt voor dus die dames hebben veel klanten en verdienen ook goed geld.
 
hier in de regio ,zitten de laatste tijd bakken met Oostblokdames die het in hun profiel hebben staan..
ik vroeg dat dus laatst aan een dvp waarom vele dames uit haar werelddeel dat dus doen/aanbieden..
was volgens haar heel simpel..
de meeste meiden krijgen amper sexuele voorlichting..hebben het tijdperk van Aids/Hiv nooit bewust meegemaakt ..
dingen verwateren..begin over 5 jaar Covid tegen een dan iemand van 18..en ze kijken je aan van 'wat/welk'?
het word gewoon niet duidelijk gemaakt wat SOA's zijn in het thuisland en een eventuele pooier gaat daar natuurlijk helemaal niet over beginnen ..is enkel kassa dat NZC..
vraag ik me wel af ,dat als zon meid een keer prijs heeft en daadwerkelijk last krijgt hoe dat verder afloopt..en dan bedoel ik de 'normale' SOA's..niet perse HIV..
op het 'andere' forum schrijft men er ook altijd laconiek over, en volgens mij staat melden over het feit dat iemand iets heeft opgelopen bij een dame syaat zowat de doodstraf..
daar hangt sowieso een klotesfeer,maar dan is het helemaal niet te doen..
uiteindelijk best jammer..want er zitten soms echt mooie meiden tussen..
ik bef altijd totdat ik scheel zie bij jonge mooie meiden..maar de gedachte dat mijn voorganger net zoals men op voorgenoemd forum zegt 'de kinderkamer heeft gewit'?..
nee dank je de koekkoek..
het kan ook bijna niet anders dat heren die net besmet zijn de volgende weer infecteren eer ze dus last krijgen..
sneeuwbal effect..
allemaal leuk en aardig ,maar telkens antibiotica in je lijf knallen of pillen vreten is uiteindelijk ook niet goed natuurlijk..
het zijn geen vitamientjes..al doet men soms van wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan