Wat vinden jullie van facesitting?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
... Ik ga liever naar iemand die nog wekenlang droomt van wat ik teweeg breng tussen haar dijen.
Ik denk dat de meeste mannen hier een dusdanige dame niet zo maar 'beschikbaar' hebben.
Voor velen is het bezoek aan een DvP niet een aanvullend pleziertje in het leven, maar eerder noodzaak om überhaupt aan hun trekken te komen.
 
Ik denk dat de meeste mannen hier een dusdanige dame niet zo maar 'beschikbaar' hebben.
Voor velen is het bezoek aan een DvP niet een aanvullend pleziertje in het leven, maar eerder noodzaak om überhaupt aan hun trekken te komen.
Daar ben ik me van bewust ja. Ik zou het voor mezelf ook niet een aanvullend pleziertje noemen echter. Ik heb echt wel een vriendschappelijke band. Food voor mind and body, ja zoiets.
 
Bij toeval ontdekt bij een DVP die vanuit standje 69 ineens ging zitten dat ze dit soms ook zelf prettig vinden. Maar de meesten moet je echt instructie geven, vooral als je wilt dat ze hurkend boven je gaan hangen en dan laten zakken op je gezicht. Dat is werkelijk hemels.
Meestal ervaar ik wel bij de dames die veel instructie vergen een beetje veel acteer werk in de geilheid van de dame. Das niet erg, maar niet wat ik hoop.
 
Mijn favoriete standje! Sowieso bij elk bezoek.
Ooit eens met mijn tong tegen haar hormonale ring gezeten en kreunen nog meer! Heerlijk 🤤

Een andere squirte haar volledig goedje in mijn mond, helaas wou ze nadien niet meer kussen. Dus tweede ronde down-under en weer bijna direct squirten 😜
 
Absoluut ook een favoriet standje en na een tijdje probeer ik ook altijd voorzichtig steeds iets meer richting haar kont te gaan met mijn tong in de hoop dat ze mij aanmoedigt om verder te gaan wat dan uitmondt in een heerlijke bef- en rimsessie. Man man man, nu krijg ik gelijk weer zin 😅
 
Mijn favoriete standje! Sowieso bij elk bezoek.
Ooit eens met mijn tong tegen haar hormonale ring gezeten en kreunen nog meer! Heerlijk 🤤

Een andere squirte haar volledig goedje in mijn mond, helaas wou ze nadien niet meer kussen. Dus tweede ronde down-under en weer bijna direct squirten 😜
Kan je vertellen wie die squirtende dame was? Zou ik ook wel eens willen meemaken 😋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan